Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko aloittaa isänpäivän syntisellä mutta tajunnan räjäyttävällä suuseksillä?

Vierailija
07.11.2009 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod suostu imemään kullia, joka on koko yön muhinut kalsareissa!

Vierailija
2/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod suostu imemään kullia, joka on koko yön muhinut kalsareissa!

Mies joutuu nuolemaan hautunutta hiiva- ja bakteeripiirakka ihan päivittäin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti mäkään en halua tehä sitä ennen pesua. Eiks joku välitä vaikkei ois koko päivänä käyny pesulla?

Vierailija
4/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa naisista LUULEE olevansa hyväsuuseksissä, mutta oikeasti ehkä vain 10% oikeasti osaa tajunnan räjäyttävää hyvää suuseksiä antaa. T: Mies

Vierailija
5/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa naisista LUULEE olevansa hyväsuuseksissä, mutta oikeasti ehkä vain 10% oikeasti osaa tajunnan räjäyttävää hyvää suuseksiä antaa. T: Mies

jotka sen taidon osaa. Sen näkee miehestä, kun se saa suuseksiä, jollaista ei ole ikinä eläissään saanut eikä tiennyt sellaista olevan olemassakaan. Kun miehen tajunta tosiaan räjähtää. Mutkien kautta olen myös saanut kuulla miesten saaneen multa parasta suuseksia ikinä (siis ei ollut tarkoitettu kommentit mun korviin).

Suurin osa luulee osaavansa, mä tiedän osaavani.

Vierailija
6/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sen taidon osaa. Sen näkee miehestä, kun se saa suuseksiä, jollaista ei ole ikinä eläissään saanut eikä tiennyt sellaista olevan olemassakaan. Kun miehen tajunta tosiaan räjähtää. Mutkien kautta olen myös saanut kuulla miesten saaneen multa parasta suuseksia ikinä (siis ei ollut tarkoitettu kommentit mun korviin). Suurin osa luulee osaavansa, mä tiedän osaavani.

Vierailija
8/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Mies

Oliko epämiellyttävä totuus?

Vierailija
9/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sen taidon osaa. Sen näkee miehestä, kun se saa suuseksiä, jollaista ei ole ikinä eläissään saanut eikä tiennyt sellaista olevan olemassakaan. Kun miehen tajunta tosiaan räjähtää. Mutkien kautta olen myös saanut kuulla miesten saaneen multa parasta suuseksia ikinä (siis ei ollut tarkoitettu kommentit mun korviin). Suurin osa luulee osaavansa, mä tiedän osaavani.

Vierailija
10/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Mies Oliko epämiellyttävä totuus?

Vierailija
11/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden mielipiteillä ei ole väliä.. Et vaikka en osaiskaan, niin so..

Vierailija
12/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ottamaan sitä kun kurkkuun sattuu ja tulee oksennus. Miten te saatte sen munan kurkkuun asti juuria myöten ilman että tulee yökkörefleksiä?

Vierailija
13/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lähetyssaarnaajaseksillä voisin aloittaa.

Vierailija
14/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.18

Vierailija
15/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa suomalaismies haki hymiöille :) ja :-) tavaramerkkiä.

((:)) ja (o)(o) ovat naismaisia hymiöitä....

Vierailija
16/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöitä käyttävät miehet ovat homoja tai naisia.T: Mies Oliko epämiellyttävä totuus?

elä kerjää verta nenästäsi

Vierailija
17/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kakkonen oli isi...

Vierailija
18/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakaroita kortteineen laulamassa vai imutusta ennen sitä?

Vierailija
19/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei ota suihin toiselta mieheltä en minä ota suihin häneltä. Sama peppuseksin kanssa. Jos ei suostu ottamaan patukkaa peppuunsa niin ei kyllä tule törkkimään minunkaan kakkosta.

Vierailija
20/33 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei ota suihin toiselta mieheltä en minä ota suihin häneltä. Sama peppuseksin kanssa. Jos ei suostu ottamaan patukkaa peppuunsa niin ei kyllä tule törkkimään minunkaan kakkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän