G: Mitä lastenne isä saa lahjaksi huomenna?
Ukot tuskin palstaa lukevat, jotenka paljastakaa vaan. En itse jaksanut panostaa lahjaan ja ostin vain Axe-pakkauksen eli boxerit, dödö ja suihkugeeli. Ja lisäksi isä saa kaksi patakinnasta, joista meillä on pulaa. Niitä voi tarvittaessa käyttää myös nyrkkeilyhanskoina jos otetaan matsia.
Kommentit (49)
Tänään käytiin vielä ostamassa collegetakki ja kolmen pakkaus boxereita. Ja Aulangon kylpylään olisi tarkoitus heti aamusta lähteä...
sain lahjaksi tänään tekstiviestin, osta itsellesi isänpäiväkakku. Pikkasen harmittaa näin 3 men lapsen isänä..
urheilukassin, jossa sisällä sukkia, Rotanloukku-peli ja suklaata. Lisäksi lasten lahjat ja kortit.
Ostan hänelle lahjan, koska arvostan häntä lasteni isänä ja tarkalleen ottaen lasten tekemät lahjat ovat päiväkodin tai koulun kautta tulleita ideoita, joissa joskus lapsen oma osuus voi olla hyvinkin pieni. Eli kun lapset kykenevät omatoimisesti ostamaan/tekemään lahjan, voin jättää lahjan vaikkapa hankkimatta (ehkä hankin silti vielä, harvoin tulee hemmoteltua miestä).
Päiväkoti-ikäinen lapsi on tehnyt lahjan (en tiedä mikä on), muulta katraalta kaupasta ostettu kortti. Daimkakku pakkasessa.
Pihviaterian, pari kalastusaiheista dvd:tä, lempisuklaataan, taskulampun ja lapsen askarteleman kalenterin.
Huomenna saa vielä hiirimaton, jossa kuva isästä ja lapsista, parit kalsarit, käsintehtyjä suklaakonvehteja ja lahjakortin jalkahoitoon. Ja kakkua tietenkin.
Lapset antoivat jo tekemänsä lahjat ja kortit, kun eivät malttaneet odottaa. Miehen nukkuessa teen hyvän aamupalan ja lahjaksi minulta saa Eu de toiletten.
ja kortin, multa sellaisen tosi leveän aasialaisen veitsen pilkkomiseen (harrastaa kokkailua).
...valitettavasti. Tämä päivä osoitti jälleen ettei olisi sen arvoinen. Mutta ostettu mikä ostettu... tilapäisessä mielenhäiriössä
Eli meillä on kahdet äitienpäivät ja isänpäivät vuodessa ;)
Asumme muualla ja isänpäivä oli jo kesäkuussa.
Lapsettekvätlahjat koulussa. Se riittää. Teemme jotain hauskaa yhdessä sinä päivänä.
aamulla pitkään ja minä lasten kanssa valmistan aamupalan ja tuodaan aamukahvit kakun ja kuoharin kera sänkyyn. Kortti askarrellaan aamusta (saapahan mies nukkua pidempään), kun lapset ovat olleet pois hoidosta niin ei ole sellaista tullut askarreltua. Lahjaksi olen ostanut kirjan ja sukkapakkauksen.
avaimenperät. Mun oma isä saa kirjan.
rakkaalle miehelleni joka on loistava isä lapsillemme annamme lahjaksi urheilualuspaidan, semmoisen kaulasuojalla varustetun :D
Lasten kanssa ollaan askarreltu kortti ja vanhempi lapsi on tehnyt myös kerhossa oman kortin.
isänpäivänä? En ymmärrä.
Lapset on tehneet kortit ja lahjat. Ne riittää!!
Olen päättänyt, että koska teen ja hoidan kaiken itse ja yksin ilman minkäänlaista panostusta tai mitään muutakaan lasten isältä, vietämme huomenna äitienpäivää toistamiseen. Koska teen kaiken jne, ansaitsen kaksi päivää vuodessa. Isä saa painua jorpakkoon, ja pysyä siellä.
ovat tehneet kumpainenkin jotain päiväkodissa.
Minä ja lapset annamme aamutossut (isän toive), pitkän kalsarit ja marmeladia.
Haluan antaa miehelleni, lasteni isälle, lahjan isänpäivänä kiittääkseen häntä, että hän on hyvä isä lapsilleni. Samalla perusteella mieheni lahjoo minut äitienpäivänä.