Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä lastenne isä saa lahjaksi huomenna?

Vierailija
07.11.2009 |

Ukot tuskin palstaa lukevat, jotenka paljastakaa vaan. En itse jaksanut panostaa lahjaan ja ostin vain Axe-pakkauksen eli boxerit, dödö ja suihkugeeli. Ja lisäksi isä saa kaksi patakinnasta, joista meillä on pulaa. Niitä voi tarvittaessa käyttää myös nyrkkeilyhanskoina jos otetaan matsia.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tehneet kumpainenkin jotain päiväkodissa.

Minä ja lapset annamme aamutossut (isän toive), pitkän kalsarit ja marmeladia.

Haluan antaa miehelleni, lasteni isälle, lahjan isänpäivänä kiittääkseen häntä, että hän on hyvä isä lapsilleni. Samalla perusteella mieheni lahjoo minut äitienpäivänä.

Vierailija
22/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin vielä ostamassa collegetakki ja kolmen pakkaus boxereita. Ja Aulangon kylpylään olisi tarkoitus heti aamusta lähteä...

Vierailija
24/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lahjaksi tänään tekstiviestin, osta itsellesi isänpäiväkakku. Pikkasen harmittaa näin 3 men lapsen isänä..

Vierailija
25/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilukassin, jossa sisällä sukkia, Rotanloukku-peli ja suklaata. Lisäksi lasten lahjat ja kortit.

Ostan hänelle lahjan, koska arvostan häntä lasteni isänä ja tarkalleen ottaen lasten tekemät lahjat ovat päiväkodin tai koulun kautta tulleita ideoita, joissa joskus lapsen oma osuus voi olla hyvinkin pieni. Eli kun lapset kykenevät omatoimisesti ostamaan/tekemään lahjan, voin jättää lahjan vaikkapa hankkimatta (ehkä hankin silti vielä, harvoin tulee hemmoteltua miestä).

Vierailija
26/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti-ikäinen lapsi on tehnyt lahjan (en tiedä mikä on), muulta katraalta kaupasta ostettu kortti. Daimkakku pakkasessa.

Vierailija
27/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihviaterian, pari kalastusaiheista dvd:tä, lempisuklaataan, taskulampun ja lapsen askarteleman kalenterin.

Vierailija
28/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saa vielä hiirimaton, jossa kuva isästä ja lapsista, parit kalsarit, käsintehtyjä suklaakonvehteja ja lahjakortin jalkahoitoon. Ja kakkua tietenkin.

Vierailija
29/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset antoivat jo tekemänsä lahjat ja kortit, kun eivät malttaneet odottaa. Miehen nukkuessa teen hyvän aamupalan ja lahjaksi minulta saa Eu de toiletten.

Vierailija
30/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kortin, multa sellaisen tosi leveän aasialaisen veitsen pilkkomiseen (harrastaa kokkailua).

Vierailija
31/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...valitettavasti. Tämä päivä osoitti jälleen ettei olisi sen arvoinen. Mutta ostettu mikä ostettu... tilapäisessä mielenhäiriössä

Vierailija
32/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on kahdet äitienpäivät ja isänpäivät vuodessa ;)

Asumme muualla ja isänpäivä oli jo kesäkuussa.

Lapsettekvätlahjat koulussa. Se riittää. Teemme jotain hauskaa yhdessä sinä päivänä.

Vierailija
33/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla pitkään ja minä lasten kanssa valmistan aamupalan ja tuodaan aamukahvit kakun ja kuoharin kera sänkyyn. Kortti askarrellaan aamusta (saapahan mies nukkua pidempään), kun lapset ovat olleet pois hoidosta niin ei ole sellaista tullut askarreltua. Lahjaksi olen ostanut kirjan ja sukkapakkauksen.

Vierailija
34/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikas hienot

Vierailija
35/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun isä oo...

Vierailija
36/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaimenperät. Mun oma isä saa kirjan.

Vierailija
37/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä toivonut :)

Vierailija
38/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaalle miehelleni joka on loistava isä lapsillemme annamme lahjaksi urheilualuspaidan, semmoisen kaulasuojalla varustetun :D

Lasten kanssa ollaan askarreltu kortti ja vanhempi lapsi on tehnyt myös kerhossa oman kortin.

Vierailija
39/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänpäivänä? En ymmärrä.

Lapset on tehneet kortit ja lahjat. Ne riittää!!

Vierailija
40/49 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että koska teen ja hoidan kaiken itse ja yksin ilman minkäänlaista panostusta tai mitään muutakaan lasten isältä, vietämme huomenna äitienpäivää toistamiseen. Koska teen kaiken jne, ansaitsen kaksi päivää vuodessa. Isä saa painua jorpakkoon, ja pysyä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä