Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä lastenne isä saa lahjaksi huomenna?

Vierailija
07.11.2009 |

Ukot tuskin palstaa lukevat, jotenka paljastakaa vaan. En itse jaksanut panostaa lahjaan ja ostin vain Axe-pakkauksen eli boxerit, dödö ja suihkugeeli. Ja lisäksi isä saa kaksi patakinnasta, joista meillä on pulaa. Niitä voi tarvittaessa käyttää myös nyrkkeilyhanskoina jos otetaan matsia.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pildee uudelta eukoltaan ja lasten tekemät lahjat. multa se sais kipollisen koiranpaskaa jos olis mahdollista.

Vierailija
2/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkun tein tänään. Aamulla keitän kahvit ja teen aamupalaa, siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ollut sairaana, niin ei ole päiväkodissa tehtyä lahjaa tai korttiakaan.

Vierailija
4/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Kolmannen Naisen uusimman ja Isän käsikirjan.

Vierailija
5/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa ovat paketoineet ja 1v 9kk ei osaa vielä kertoa edes minulle mitä paketissa on! =D

Vierailija
6/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä esikoisen kerhossa tehdyssä paketissa on. Minä ostin liput stand up -esitykseen ja tein kakun.

Vierailija
7/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat lapset askarelleet kortit. Tein kakun tänään, on mies sopivasti koko illan poissa. Joten on ylläri aamulla.

Meillä ei ole koskaan osteltu mitään lahjoja vaan on

lasten tekemät kortit riittäneet.

Omalle isälle soitan huomenna.. Ei kovin lämpimät välit..

Isäpuolelle olen ostanut kirjan myös ja kortin jonka 6v kirjoitti itse.

Vierailija
8/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulta kivat Calvin Kleinin boxerit ja saman brändin tuoksun. Yleensä en osta hänelle isänpäivälahjaa, koska ei ole isäni, mutta olkoon tämä vuosi poikkeus:) Aamiaisen saa vuoteeseen.

Vierailija
9/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme muualla ja isänpäivä oli jo kesäkuussa.

Lapsettekvätlahjat koulussa. Se riittää. Teemme jotain hauskaa yhdessä sinä päivänä.

Vierailija
10/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin vain tylsät Maailman paras isä-tyynyliinan ja autolehden. Mut toisaalta ostin "pojille" eli esikoiselle ja isälle tällä viikolla jo pleikka kolmosen, joten eiköhän siinä ole vielä vähän isänpäivälahjaa.

Vierailija
11/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saa reiskat.

Vierailija
12/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttiläkipon. Lisäksi ostin tytölle ja isille yhteiseksi titi-nallen dvd:n :)

Vierailija
13/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen nuorimman isä saa lahjakortin hierojalle, lapsen kerhossa tekemän kortin ja lasten painamat T-paidat jokaiselta oma, myös lapsipuolilta)

Vierailija
14/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla suklaata, t-paita ja otsalamppu :D

Vierailija
15/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulemma paketissa on pyyhe, jossa on lasen kädenkuvat painettuna. Lisäksi ovat tehneet hoidossa kortit (hienot). Lisäksi ajattelin antaa miehelle yhdet oikein kivan näköiset isi-boxerit, kun sellaiset kaupassa tarttuivat mukaan (olisin ostanut ne ilman isäinpäivääkin).

Vierailija
16/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi lasten tekemät lahjat koulussa ja kerhossa. Pienimmän kans painoin jalanjäljet boksereihin =) Ostin myös vähän suklaata, saadaan koko perhe herkutella..

Voileipäkakku, täytekakku odottaa tuolla valmiina.

Aamulla isi saa lapsilta herätyksen laulun kera ja koululainen varmaan laittaa aamupalan valmiiksi.

Vierailija
17/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lapseni isä ei halua edes tavata lastaan eikä siis ole elämässämme mukana. Sen sijaan juhlimme huomenna lapsen ukkia eli omaa isääni :)

Vierailija
18/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sit hakee sukkia (eksyy aina mun sukkiin) ja t-paidan

Vierailija
19/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v10kk askarteli tänään omansa, jonka jo antoi, kun ei malttanut pitääkään piilossa. :) Kesken leikkiensä totesi yhtäkkiä, että "Isi, minullapa on sinulle yllätys!". :)

Lisäksi isompi kirjoitti itse ihanan kirjeen isille ja piirsi meidän perheen kuvan alle. Aamulla leivotaan pullaa kahville (ei välitetä kakusta hirveästi). :)

Vierailija
20/49 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortin ja mä teen ihan vaan herkullisen lounaan :) Pihviä jne, mitä ei ihan joka viikko syödä.

Mä uskon et tuo pojan pk:ssa tekemä kortti on kaikista mieluisin mitä se voi saada, on sen verta söpöä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän