Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ihan kauheasti!

Vierailija
07.11.2009 |

Mua alkoi pelottamaan kamalasti tuo sikainfluenssa. Meillä on toisella lapsella infektioastma ja häntä ei ole vielä rokotettu. Itse kuulun riskiryhmiä hoitavaan henkilökuntaan, mutta en ole saanut rokotetta... Työkaveri sai samalla terveysasemalla, minä en... Ihmeellistä touhua! Mies ja toinen lapsi kuuluu tavalliseen väestöön. Aivan kauheasti vaan ahdistaa, että jos saadaan tuo tauti ja kuollaan siihen :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa pelätä kuolemaa tämän taudin kanssa.

Pelkään kyllä lapsien puolesta että he joutuvat kovasti kärsimään sitä sairastaessaan ja että tulee sairaalareissu jollekin, ja tilaa ei ole, lapsi joutuu olemaan yksin siellä sairaalassa tms (kamalaa!). Tämäkin jo ahdistaa. Mutta en kyllä usko että kuoltaisiin. Eli nomaalitasolla on tämä ahdistus/huolestuminen täällä

Vierailija
2/2 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapset sairastellu tosi paljon ja vakaviakin- ja olen heidän kanssaan ollut sairaalassa, lääkäreissä niiiin paljon. Kannattaa vaan muistaa, että jos jotain vakavaa tulee niin luottaa ehdottomasti omaan tuntemukseen eikä lääkärin vähättelyyn. Olen jo mm lapseni verenmyrkytyksen johdosta tapellut hänet sairaalaan, kaksi lääkäriä lähetti kotiin paranemaan:(( Sikäli ihan tuttua, ainut on tietenkin se että jos niitä tehohoitopaikkoja tarvii eikä niitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän