Nyt on pakko kehua tukivyötä !
Olen viikolla 26 raskaana ja olen tehnyt normaalisti kävelylenkkejä. Kuitenkin pari viime viikkoa on kävellessä supistellut ikävästi.
Hankin viikonloppuna tukivyön ja testasin sitä heti. Kyllä kannatti ostaa! Vaikka maksoikin 42€ on siitä ollut hyötyä,enää ei supista !!
Kommentit (10)
ja olin siihen tyytyväinen. Kävi vielä hyvä tuuri kun löysin käyttämättöman vyön kirpparilta ja maksoin siitä 5 euroa.
varmaan mieskin olisi tyytyväisempi jos ylipäänsä saisi seksiä tukivyön kanssa ku monen kuukauden selibaatti?!?
on minullakin tuo käyttöä odottava, siitä olin lukenut hyvää palautetta. Tarviikin tänään käydä ostamassa sitä tarraa että saa ommeltua käyttökuntoon..
2
Kiva että ap on saanut vyöstä apua =). Itsellä selkävaivoja jo nyt rv22, ostin vyön mutta vielä en ole päässyt testaamaan. Kiristysvara ei riittänyt pienelle ihmiselle vaan täytyy ommella pätkä lisää tarraa ennen käyttöön ottoa.
Kuulin myös,että auttaa selkävaivoihin. Jotkut pitävät kuulemma öisinkin sitä.
-Ap :)
Auttaako joku tukivyö myös liitoskipuihin vai onko siihen joku oma keino vai voiko liitoskipuja ylipäätään helpottaa muulla kuin särkylääkkeellä? Nyt rv 27 ja kauhulla ajattelen, jos kivut pysyvät loppuun asti - miten käy kävelylenkkini?
Siis tää mun vyö on :)
En oo varman miltä liitoskivut tuntuu. Aikasempi kysyi :) mutta mulla auttaa ihan täydellisesti supistuksiin ! Siis lenkkeillessä niitä tuli aika paljon,muttei enää.
-Ap :)
seksin aikana. Se ei meinaan maistu ollenkaan kun jos liikkuu vähääkään nopeammin (ratsataessa) niin tuntuu vauva tosi ikävältä mahassa...Mies on yrittäny painaa käsillään mua vatsasta, mut ei auta.
Ei oo kyllä visuaalisesti mitenkään kaunis tai huomaamaton..