Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook verkosto hyvä vai huono juttu?

Vierailija
07.11.2009 |

Onko hyödyt / haitat tutkittu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, mikä minua kiinnostaisi tai hyödyttäisi. En ole niin kiinnostunut minulle puolituttujen tai -tuntemattomien ihmisten asioista, että viitsisin tuhlata elämästäni minuuttiakaan heidän takiaan. Sitä paitsi olen kuullut, että aika monet siellä möläyttelevät sellaistakin, josta on varmasti heille pelkästään haittaa - kuten esim. se, että perusterve nuori aikuinen kehuskelee saaneensa sikainfluenssarokotteen ohi jonojen - rahalla.

Vierailija
2/4 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on sieltä munkin tuttavapiirissä yks saanut (keikak)työtä, useampi löytänyt asunnon tai saanut sen vuokrattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin kiinnostunut minulle puolituttujen tai -tuntemattomien ihmisten asioista, että viitsisin tuhlata elämästäni minuuttiakaan heidän takiaan.

Ei mulla ainakaan ole ystävälistallani puolituttuja tai tuntemattomia, eikä profiiliani näe kukaan muu kuin ystävät, eivät edes ystävien ystävät. Ihan vaan oikeita kavereita listalla ja heidän kanssaan yhteydenpitoon FB on täydellinen! :)

Vierailija
4/4 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin kiinnostunut minulle puolituttujen tai -tuntemattomien ihmisten asioista, että viitsisin tuhlata elämästäni minuuttiakaan heidän takiaan.

Ei mulla ainakaan ole ystävälistallani puolituttuja tai tuntemattomia, eikä profiiliani näe kukaan muu kuin ystävät, eivät edes ystävien ystävät. Ihan vaan oikeita kavereita listalla ja heidän kanssaan yhteydenpitoon FB on täydellinen! :)

ja pidetään muuten yhteyttä (puhelimitse, sähköpostitse) joten en tajua, mihin tarvitsisin Facebookia.