Facebook verkosto hyvä vai huono juttu?
Onko hyödyt / haitat tutkittu?
Kommentit (4)
mutta on sieltä munkin tuttavapiirissä yks saanut (keikak)työtä, useampi löytänyt asunnon tai saanut sen vuokrattua.
En ole niin kiinnostunut minulle puolituttujen tai -tuntemattomien ihmisten asioista, että viitsisin tuhlata elämästäni minuuttiakaan heidän takiaan.
Ei mulla ainakaan ole ystävälistallani puolituttuja tai tuntemattomia, eikä profiiliani näe kukaan muu kuin ystävät, eivät edes ystävien ystävät. Ihan vaan oikeita kavereita listalla ja heidän kanssaan yhteydenpitoon FB on täydellinen! :)
En ole niin kiinnostunut minulle puolituttujen tai -tuntemattomien ihmisten asioista, että viitsisin tuhlata elämästäni minuuttiakaan heidän takiaan.
Ei mulla ainakaan ole ystävälistallani puolituttuja tai tuntemattomia, eikä profiiliani näe kukaan muu kuin ystävät, eivät edes ystävien ystävät. Ihan vaan oikeita kavereita listalla ja heidän kanssaan yhteydenpitoon FB on täydellinen! :)
ja pidetään muuten yhteyttä (puhelimitse, sähköpostitse) joten en tajua, mihin tarvitsisin Facebookia.
mitään, mikä minua kiinnostaisi tai hyödyttäisi. En ole niin kiinnostunut minulle puolituttujen tai -tuntemattomien ihmisten asioista, että viitsisin tuhlata elämästäni minuuttiakaan heidän takiaan. Sitä paitsi olen kuullut, että aika monet siellä möläyttelevät sellaistakin, josta on varmasti heille pelkästään haittaa - kuten esim. se, että perusterve nuori aikuinen kehuskelee saaneensa sikainfluenssarokotteen ohi jonojen - rahalla.