Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmein kokemuksesi terveyskeskuspäivystyksestä?

Vierailija
06.11.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkanut uhkailemaan muita potilaita, minuakin, kun ei ole heti päässyt lääkäriin. Toisella kerralla minulla oli pieni lapsi mukana ja hän pelästyi kovasti.

Vierailija
2/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsella oli ammottava haava joka vuosi verta ja piti tikata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin sairaanhoitajan tutkiman pissatestin jälkeen kaksi tuntia odotustilassa. Yhdessä nurkassa kuivui lätäkkö verta, jota kukaan ei siivonnut koko aikana. Yksi juoppo oli lämmittelemässä siellä ja teloi kätensä kun järjestyksenvalvojat yrittivät viedä pois. Meni ohitseni jonossa. Istuin vahingossa pehmustetulle tuolille, johon joku inkontinenssimummo oli kussut. Alkuraskauden pahoinvointi iski päälle, kun housut oli jonkun muun kusessa.

Kiva reissu.

Vierailija
4/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä en ymmärtänyt häntä. suututti.

Vierailija
5/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poika oli 9v. Käytiin kaks kertaa päivystyksessä ja kummallakin kerralla venakko lääkäri tokaisi, pojalla on vaan ummetusta, ottaa lääkettä ja menkää kotiin.

Poika oli sitten samana iltana tosi kipeä, joten mies vei lapsen sitten yötä myöten keskussairaalan ensiapuun ja lääkäri totesi, että nyt on kiire.

Vierailija
6/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkäri väitti kivenkovaan, että lapsi on kaatunut nokkospuskaan koska hänellä on nokkosrokko. Suomalainen lääkäri kyseessä siis

Vierailija
7/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan karmein, kun sain "itkeä" lähetteen lapselleni sairaalaan. Tytöllä oli viikon ollut kuumetta ja yskää ja antibioottikuuri keuhkoputkitulehdukseen, sitten hän lakkasi juomasta ja olo kävi vain huonommaksi. Tyttö oli ihan vetämätön. Keuhkoröntgenissäkin näkyy hampaat, kun tyttö ei jaksanut pitää päätään pystyssä. Silti lääkäri olisi vain vaihtanut antibiootin, passittanut kotiin ja käskenyt juottamaan väkisin. En suostunut, vaan sanoin, että mä en pärjää enää näin sairaan kanssa enkä aio häntä kotona hoitaa. Päästiin sairaalaan, jossa lääkäri näki heti mukaani ottamista kuvista, että tytöllä on keuhkokuume (tk:ssa sitä ei huomattu). Se osoittautui viruksen aiheuttamaksi ja sairaalassa vierähtikin pitkä aika ennen kuin tyttö alkoi parantua. Ei näin kuulosta varmaan karmealta, mutta kyllä mä pelkäsin.

Yleensä mulla on vain hyviä kokemuksia terveyskeskuksesta.

Vierailija
8/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta pääsi nesteytykseen, kun hän oli jo aivan veltto eikä juonut enää mitään. hänet olisi mielestäni pitänyt laittaa nesteytykseen aiemmin ja tilanne oli hengenvaarallinen.

Vierailija
9/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeä lapsi on joutunut odottamaan max puoli tuntia

T. Kuopiolainen

Vierailija
10/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hyviä kokemuksia! Lapset päässeet heti hoitoon ja hoito on ollut hyvää. Itsekin olen päässyt aina hoitoon kun olen hoitoa tarvinnut. Toki joskus olen joutunut odottamaan jos vaiva ei ole ollut kovin vakava.

T. tamperelainen

Vierailija
11/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan pari kertaa on ollut vähän ikävämpi juttu (ja molemmilla kerroilla muuten sama lääkäri...) Eka tapaus oli, kun esikoinen oli 3,5kk ja sairastui rota-virukseen. Lääkärin mielestä vauva oli vielä ihan virkeä eikä mitenkään sairaalahoidon tarpeessa. Vauva oli ripuloinut jo 4 vrk ja lopettanut syömisen ja juomisen 12 tuntia aiemmin. Vain muutaman kymmenen milliä sain maitoa sisään ja se kaikki tuli siis saman tien ulos... Ilmoitin etten poistu vastaanotolta ennen kuin saan lähetteen lastenlääkärille. Tuhahdellen kirjoitti ja oli sitä mieltä että turhaan te sinne menette, ei ne teitä kuitenkaan sisään ota. Labroissa vauva oli pahasti kuivunut ja oltiinkin sitten 3 vrk nenämahaletkulla.

Toisella kerralla sama pöljä diagnosoi mieheni korkeakuumeisen suolistotulehduksen närästykseksi... mies joutui vielä samana iltana noin kuusi tuntia myöhemmin osastolle iv-antibiooteille ja oli sairaalassa viikon. Tämän jälkimmäisen tapauksen jälkeen kirjoitin ylilääkärille tulikiven katkuisen sähköpostin ja kas- tämä ääliö ei enää ole terkkarissamme töissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän