Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäiti antaa 1kk ikäselle suklaata!! :-O

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan ole mitään, niin tuo on kyllä jo idiootti.

Vierailija
2/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirjan mukaan antaa myös jäätelöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Oma lapsi on 8kk ja kerran on joutunut suklaapiparia maistamaan.

Äitini päätti että kyllähän sen ikäinen jo voi, mutta taisi tulla toisiin ajatuksiin kun karjaisin että vie helvettiin ne sokerikasansa.

En halua antaa lapselleni karkkeja/pulla/tms ennen kuin on "pakko" eli lapsi osaa pyytää/ruinata/muuten vaatia.

Vierailija
4/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että teiniäidit varsinkin koittavat tehdä kaiken "oikein". Samaa mieltä kakkosen kanssa: idiootti!

Tuli ihan paha olo tuota katsoessa :(

Vierailija
5/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyny 25.9 ja 14.10 on syöny jo jäätelöä.. Teiniäiti tai ei, niin jotain pitäis kyllä korvien välissä liikkua..

Vierailija
6/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin innokkaasti hän suklaata söi!

Kammottavaa mitä kaikkea idiootit teinit keksivätkään. Kestoehkäisy kaikille 15 vuotta täyttäneille.

Vierailija
7/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minkä ikäinen äiti tahansa... Tyhmä vai muuten vaan pihalla? "Tais tykätä suklaasta", joo-o.

Vierailija
8/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minkäs ikäinen ap itse olet?! Kenellä muka aikuisella äiti-ihmisellä on aikaa tonkia jotain irc-galleriaa!!?? Haloo!

Vierailija
9/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika tuota tekopyhyyttä ja pätemisen tarvetta. Kuka sitä nyt keksejä ainkaaan jatkuvasti syöttää 8kk:n ikäiselle, mutta tuo asenne "sokerikasa" ja "sitten kun osaa pyytää"....:) Sori, eikö muuta pätemisen tarvetta löydy elämässä? Terve järki käteen sullekin.

En ole teiniäiti ja en ole syöttänyt suklaakeksejä vauvalle, mutta en jaksa olla noin hirveän tiukkapipoinenkaan.

Just joo. Oma lapsi on 8kk ja kerran on joutunut suklaapiparia maistamaan. Äitini päätti että kyllähän sen ikäinen jo voi, mutta taisi tulla toisiin ajatuksiin kun karjaisin että vie helvettiin ne sokerikasansa. En halua antaa lapselleni karkkeja/pulla/tms ennen kuin on "pakko" eli lapsi osaa pyytää/ruinata/muuten vaatia.

Vierailija
10/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

irc:in osoitteen linkittää hesan puolen sossuun menee niin kyllä äkkiä selvittävät kuka/keitä kyseessä.

Ihan hullua vaarantaa vauvan/lapsensa henki moisilla tempuilla.

Entäs jos saa vaarallisen allergisen kohtauksen ja sen seurauksena hengitystiet menevät tukoon jne...kiva selittää, no kun mä annoin....

Lapsen ollessa 1 vuotias saa varmaan maistaa olutta...huoh näitä!

Teiniäiti voi olla lapselle yhtä järkevä äiti kuin vaikka 40 vuotias olisi, mutta tämä on TÄYSIN EDESVASTUUTON KAKARA!

Vierailija
11/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kävi niin sääliksi tuota pientä vauvaa. Ehkei se suklaan syömiseen kuole, mutta mitä muuta vielä seuraakaan?

Vierailija
12/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tajua että pienelle voi tulla maha kipeäksi tai allergiaoireita.

Vierailija
13/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, kuinka typerä kirjoitus...Herranen aika tuota tekopyhyyttä ja pätemisen tarvetta. Kuka sitä nyt keksejä ainkaaan jatkuvasti syöttää 8kk:n ikäiselle, mutta tuo asenne "sokerikasa" ja "sitten kun osaa pyytää"....:) Sori, eikö muuta pätemisen tarvetta löydy elämässä? Terve järki käteen sullekin.

En ole teiniäiti ja en ole syöttänyt suklaakeksejä vauvalle, mutta en jaksa olla noin hirveän tiukkapipoinenkaan.

Just joo. Oma lapsi on 8kk ja kerran on joutunut suklaapiparia maistamaan. Äitini päätti että kyllähän sen ikäinen jo voi, mutta taisi tulla toisiin ajatuksiin kun karjaisin että vie helvettiin ne sokerikasansa. En halua antaa lapselleni karkkeja/pulla/tms ennen kuin on "pakko" eli lapsi osaa pyytää/ruinata/muuten vaatia.

En ymmärrä miksi pienelle lapselle(vauvalle) pitäis tunkea sokeria ja lisäaineita.

Tosin mun äiti on muutenkin sellainen, ettei voi selkää kääntää kun se on syöttämässä vaikka mitä.

Mulla on tervettä järkeä just sen verran, etten omaan lapseeni kaikkea turhaa työnnä heti kun se osaa suunsa avata.

Vierailija
14/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiäiti ei ymmärrä että vauvan elimistl ei kestä tuollaista.

toivottavasti joku ottaa aisakseen ja laittaa tämän eteenpäin, jonkun pitää mennä opettamaan tyttöä miten vauvaa hoidetaan

Vierailija
15/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ahdistaa tuommoinen ihan hirveesti :/ Ihan varmaan otan hihasta kiinni jos satun törmäämään ja sanon muutaman valitun sanan!

Vierailija
16/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

irc:in osoitteen linkittää hesan puolen sossuun menee niin kyllä äkkiä selvittävät kuka/keitä kyseessä. Ihan hullua vaarantaa vauvan/lapsensa henki moisilla tempuilla. Entäs jos saa vaarallisen allergisen kohtauksen ja sen seurauksena hengitystiet menevät tukoon jne...kiva selittää, no kun mä annoin.... Lapsen ollessa 1 vuotias saa varmaan maistaa olutta...huoh näitä! Teiniäiti voi olla lapselle yhtä järkevä äiti kuin vaikka 40 vuotias olisi, mutta tämä on TÄYSIN EDESVASTUUTON KAKARA!

Mutta yritä sä edes käyttäytyä kuin aikuinen. Kovin aikuiselta et vaikuta itsekään tekstisi perusteella.

Vierailija
17/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Äitini päätti että kyllähän sen ikäinen jo voi, mutta taisi tulla toisiin ajatuksiin kun karjaisin että vie helvettiin ne sokerikasansa.

En halua antaa lapselleni karkkeja/pulla/tms ennen kuin on "pakko" eli lapsi osaa pyytää/ruinata/muuten vaatia.

vahingoittui enemmän äitinsä karjaisusta kuin "sokerikasasta" :)

Vierailija
18/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

vahingoittui enemmän äitinsä karjaisusta kuin "sokerikasasta" :)

Pakko oli karjaista kun olin kauempana, juurihan tuossa myöhemmin kirjoitin että heti kun selkäni käännän on hän tunkemassa lapseni suuhun vaikka mitä. Joten en todellakaan ollut siinä vieressä....

Vierailija
19/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aikuista minun tekstissäni ollut?

Millainen on aikuisen teksti? Olisiko pitänyt kirjoittaa virastotekstiä?

Se että olen huolissani ja kauhuissani vauvan puolesta niin on kamalaa?

Selvästi perhe tarvitsee neuvontaa vauvan hoidossa!

Vai sattuiko itse mami tulemaan just palstalle ja kauhistui sossun mainitsemista?

Hurraamaankaan en rupea moisesta !

irc:in osoitteen linkittää hesan puolen sossuun menee niin kyllä äkkiä selvittävät kuka/keitä kyseessä. Ihan hullua vaarantaa vauvan/lapsensa henki moisilla tempuilla. Entäs jos saa vaarallisen allergisen kohtauksen ja sen seurauksena hengitystiet menevät tukoon jne...kiva selittää, no kun mä annoin.... Lapsen ollessa 1 vuotias saa varmaan maistaa olutta...huoh näitä! Teiniäiti voi olla lapselle yhtä järkevä äiti kuin vaikka 40 vuotias olisi, mutta tämä on TÄYSIN EDESVASTUUTON KAKARA!

Mutta yritä sä edes käyttäytyä kuin aikuinen. Kovin aikuiselta et vaikuta itsekään tekstisi perusteella.

Vierailija
20/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tunkee vaan suklaata suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan