Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa (ensimmäistä) raskautta vatsasi on alkanut kasvaa?

Vierailija
06.11.2009 |

olisi kiva tietää vähän suunnilleen, että mitä odotella :)

rv9+2

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 24 pompsahti näkyviin oikein kunnolla

Vierailija
2/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noissa on suuria eroja. Jos sulla on sisko, jolla jo lapsia, niin siitä saat parhaan vinkin, että kasvaako sulle iso vai pikku maha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahan ennen rv20 se alko nakymaan jos piti tiukkaa paitaa, mutta kylla sen pysty ihan hyvin peittamaan loysilla vaatteilla, jos halusi yli rv20.

Vierailija
4/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannella kuulla ei mahtunu benettonin 3-6kk housut enää mahan kohdalta kiinni. Ja kyllä, olen normaalipainoinen enkä pyöreä. lyhyt vaan, siksi se vatsa varmaan alkoikin pullottaa heti :=) Loppuraskaudesta olinkin sitten oikea ryhävalas..

Vierailija
5/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi asian huomasi joskus rv 25 jälkeen.

Vierailija
6/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli kaikissa muissakin raskauksissa.

Vierailija
7/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran vieras ihminen kysyi olenko raskaana rv13, mutta mun mielestä ihan tosissaan se näkyi joskus 17-> tai vielä sen jälkeenkin.. en tiiä. Toisaalta oon niin pienikokoinen, että maha tuli tosi ulos aika äkkiä kun ei tainnut mahtua kasvamaan sisällä pitkään. Siksi taisin saada hienot arvetkin. :D

Vierailija
8/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 17, vielä mahtuu omat vaatteet mutta alkaa housut vähän tiukottaa, ja pieni kumpu näkyy kyllä. Alasti ollessa on jo n. kuukauden ajan näkynyt että vatsa on eri mallinen kuin ennen.

Vierailija
9/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi maha pömpöttää hieman jo viikolla 7 ja jouduin silloin käyttämään vain matalavyötäröisiä housuja koska korkeavyötäröiset kiristivät vatsaa.

Viikolla 10-12 ei pystynyt salaamaan mahaa enää keneltäkään, oli se jo semmoinen pömppö.

Minä olen kyllä pieni (160/41) ja siksi maha varmasti näkyi aikaisin ja oli sitten lopussa ihan valtava.

Vierailija
10/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu että mahaa on vaikea vetää sisään, turvottaa niin..vauvamaha ei vielä ole mutta tämmönen turvonnut pallo

Eilen kävin lääkärineuvolassa ja tutkimuksen jälkeen sanoi että kohtu on kääntynyt taka-asennosta suoraksi, että kohta voi alkaa maha näkymään :)

Vierailija
11/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappia ja jostain viikolta 20 käytin äitiyshousuja.

Vierailija
12/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmanneksella, mutta oikein kunnolla vasta kolmannella.

Vierailija
13/13 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen vatsa näkyi vain, jos olin alasti, muuten vaatteet peittivät sen kyllä ihan täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä