Kuinka pitkä olet sinä, joka käytät yli 8cm korkoja?
Onko miehesi lyhyempi vai pitempi sinua kun sinulla on korkokengät jalassa?
Kommentit (10)
ja aina käytänössä käytän korkokenkiä... jotkut yli 10cm, 6-8 cm aika tavallisia. Mies taitaa olla sen 186 cm pitkä. mutta roteva... minä taas tälläinen heinäseiväs. joten vaikka joskus käy niin, että mies sentin pari lyhyempi, ei se hassulta näytä, kun mies kuitenkin iso eikä mallia kukkakeppi...
ja edelleen noilla koroillakin uupuu väh 10cm miehen pituudesta.
että mitä korkeampi korko, sen tyylikkäämpi tai näyttävämpi?
ja voin huoletta käyttää ihan niin korkeita korkoja kuin vaan itte pystyssä pysyn, mieheni kun on 190 cm...
Ei korkea korko ole aina välttämättä tyylikkäämpi ja näyttävämpi. Riippuu kokonaisuudesta ja miten koroilla kävelee!
ja kengissä yleensä n 10cm korot.
Ex mieheni oli kyllä pidempi vaikka olikin minulla korkeat kengät, nyt ei miestä ole
siis ilman kenkiä! ;) Useimmat kengät kyllä noin 6cm korolla, mutta löytyy myös korkeampaa korkoa, varsinkin bilekengissä/saappaissa. Kengät jalassa olen melkein saman pituinen kuin mieheni.
Mun pitäisi siis käyttää ehkä n.20cm korkoja sillä olen vain 153cm! Mutta kun en osaa kävellä kuin korkeintaan 6cm koroilla. Mun mies on 185cm. Mutta hyvin nähdään toisemme.
jotta oltasiin yhtä pitkiä, onko se joku Eu-direktiivi?
ja käytän kaiken korkuisia korkoja, 8cm ovat usein jalassa. Mieheni on minua pidempi vaikka olisin korkkareissa. Olen kyllä nuorempana tapaillut itseäni lyhyempiä miehiä ja tuolloinkin käyttänyt korkkareita ihan normaalisti.
Mies on onneksi 190cm pitkä, joten on aina pitempi minua:)