Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen peniksen pienuuteen kyllästynyt

Vierailija
06.11.2009 |

Hei,

Tiedän saavani nyt ihmisten syytökset ja halveksunnan pinnallisuudesta, mutta sanon sen siitä huolimatta suoraan: haluaisin isompaa penistä. Rakkaalla aviomiehelläni on pieni (13/4 cm) enkä kyllä tästä enää edes visuaalista kiihotusta, fyysisestä nautinnosta puhumattakaan.

Kysyisin muilta pienellä peniksellä varustetun aviomiehen omaavilta naisilta, kuinka te kestätte tilanteen ja ajatuksen siitä, miten paljon paremmalta seksi tuntuisikaan (jo pelkkä ajatus kiihottaa) isomman peniksen kanssa?

Kommentit (207)

Vierailija
81/207 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleeko sinua ikinä? Kostutko helpommin jutuista kuin kosketuksesta ja hyväilyistä? Käytätkö pillereitä? Minun vaimoani kuivatti pillerit.

Ei auta, vaikka olen sanonut suoraan, ettei hän osaakaan minua kiihottaa - se taas onkin sitten kuulemma mun ongelmani, mä kun en ole normaali nainen ja kostu pelkästä peniksen näkemisestä. Jostain syystä on makkarissa ollut aika hiljaista viime aikoina.

Tämä mieskö muka koskisi minuun, saati että nuolisi? Puhuisi mulle (siis jos sitä tarkoitit noilla jutuilla)? Kosketus, hyväily, mitä ne on? Unta vaan. Hänen mielestään normaali tapa harrastaa seksiä on se, että herra kysäisee, josko voisi vähän seksiä harrastaa. Jos vahingossakaan erehdyn sanomaan mitään myöntäväksi vastaukseksi tulkittavaa (myös "emmä oikeen tiiä" on tämän miehen mielestä yhtä kuin "kyllä", kun on puhe seksistä), mies vetää housunsa kinttuihin ja kiipeää päälle. Seuraa 20 minuuttia jyystöä, ja loppuillan sekä seuraavan päivän vuodan verta. Miehestä on outoa, etten minä kiihotu pelkästään siitä, että hän suvaitsee laskea housunsa, eikä hän kuulemma rupea mitään "pelleilemään", jotta minä kiihottuisin. Miehen mielestä ongelma on minun päässäni, joten minun pitää korjata pääni, ei hänen toimintatapojaan.

Pillereitä en ole naamaani lapannut sitten sen, kun olin 14-kesäinen. Ne aiheuttivat jo silloiselle teinitytölle, joka ei harrastanut edes seksiä (pillereillä oli tarkoitus helpottaa kuukautisia, säännöllistää kiertoa ja muuta skeidaa mitä lääkärit lupasivat) sen luokan ongelmia, että totesin jo silloin, että turha luulo, mä en ala sellaiseen nappisirkukseen. Tällä hetkellä mulla on hormonikierukka, tämä on jo toinen, eikä kuivuus todellakaan johdu tästä, vaan yksinkertaisesti onnettomasta miehestä. Vaihtoon on menossa kyllä.

Vierailija
82/207 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelisin sinut mielelläni. Nuolisin sinut märäksi ja panisin kunnolla.

-134

Tämä mieskö muka koskisi minuun, saati että nuolisi? Puhuisi mulle (siis jos sitä tarkoitit noilla jutuilla)? Kosketus, hyväily, mitä ne on? Unta vaan. Hänen mielestään normaali tapa harrastaa seksiä on se, että herra kysäisee, josko voisi vähän seksiä harrastaa. Jos vahingossakaan erehdyn sanomaan mitään myöntäväksi vastaukseksi tulkittavaa (myös "emmä oikeen tiiä" on tämän miehen mielestä yhtä kuin "kyllä", kun on puhe seksistä), mies vetää housunsa kinttuihin ja kiipeää päälle. Seuraa 20 minuuttia jyystöä, ja loppuillan sekä seuraavan päivän vuodan verta. Miehestä on outoa, etten minä kiihotu pelkästään siitä, että hän suvaitsee laskea housunsa, eikä hän kuulemma rupea mitään "pelleilemään", jotta minä kiihottuisin. Miehen mielestä ongelma on minun päässäni, joten minun pitää korjata pääni, ei hänen toimintatapojaan.

Pillereitä en ole naamaani lapannut sitten sen, kun olin 14-kesäinen. Ne aiheuttivat jo silloiselle teinitytölle, joka ei harrastanut edes seksiä (pillereillä oli tarkoitus helpottaa kuukautisia, säännöllistää kiertoa ja muuta skeidaa mitä lääkärit lupasivat) sen luokan ongelmia, että totesin jo silloin, että turha luulo, mä en ala sellaiseen nappisirkukseen. Tällä hetkellä mulla on hormonikierukka, tämä on jo toinen, eikä kuivuus todellakaan johdu tästä, vaan yksinkertaisesti onnettomasta miehestä. Vaihtoon on menossa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/207 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin yh-äidillä muuten on saksanseisojauros. Ilmanko ei olekaan halunnut löytää uutta, pienimunaista miestä!

Vierailija
84/207 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohta on vuosi mennyt, oletteko vielä yhdessä? Oletko hakenut tyydytystä isokokoselta mieheltä? Eläät vaan kerran..

t.19,5/5 cm

Vierailija
85/207 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt ja minulla ei ole messuhalli, mutta silti on isompi vain parempi... Sorry miehet, tämä on myös tärkeä valintakriteeri. Jos seksi ei olisi tärkeää, sitähän voisi asua ja elää vaikka veljensä tai kaverinsa kanssa. Isommalla peniksellä varustettu ei myöskään automaattisesti ole jotenkin huono sängyssä, mistä ihmeestä tämäkin legenda on saanut alkunsa? Luulisin melkeinpä, että päin vastoin - isompipeniksisellä on seksin suhteen itsetunto kohdallaan, jolloin kehtaa enemmän ja on ehkä harrastanut seksiä enemmän, eikä tarvitse syytellä naista löysyydestä.

Noin 20 miehestä ehkä kolmella on ollut huomattavasti tavallista isompi. Tavallinenkin on oikein hyvä, ja sellainen sitten taas ollut suurimmalla osalla miehistä, melko samankokoisia ovat miesten penikset keskenään. Ehkä kolmella sitten taas on ollut masentavan pieni, ei vaan tunnu oikein missään ja kyllähän sellainen mies menee kiertoon, koska tykkään kokeilla seksin toimivuutta ennen kuin on suurempaa henkistä yhteyttä tai vakavaa suhdetta ehtinyt syntyä. Ehkä asia on eri, jos ensin seurustellaan pitkään ja oikein rakastetaan jo ja sitten vasta räväytetään prinssinakki pöytään. Eli liian isoa ei ole tullut vastaan, liian pientä kylläkin. Ja suurimmalla osalla on ollut oikein sopiva, molempien kannalta. Ehkä keskivertomies murehtii liikaa peniksensä suuruutta.

Vierailija
86/207 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itselläni sopiva penis, luulisin. Jos keskimitta 14 cm, menee reilusti yli sen. Paksuus parhaimmillaan 5cm ja satunnaisten pumpputreenien yhteydessä pituus melkein 20cm. Ei vaan tämmöisessä 182cm 70...85kg varressa aina näytä niin isolta:)Pinseteillä esiin houkuteltava..:D

Vierailija
87/207 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi oikeesti sanoo muuta ku että hävetkää kaikki aikuiset ihmiset omaa lapsellisuuttanne, ette niinku taida tietää mitä tosirakkaus on.... ei siinä mietitä pituuksia eikä paksuuksia eikä löysyyksiä

Vierailija
88/207 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monelle miehelle vastauksista päätellen. :))

Vierailija
89/207 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli liian isoa ei ole tullut vastaan, liian pientä kylläkin. Ja suurimmalla osalla on ollut oikein sopiva, molempien kannalta. Ehkä keskivertomies murehtii liikaa peniksensä suuruutta. )

Minkälaisista mitoista tässä nyt puhutaan? Onko keskivertomies jotain about 13-16cm? Keskustelussa on käynyt aika selvästi esille se, että naisten tarpeet vaihtelevat. Toisille 15cm on iso ja toisille vasta 18 senttinen. Toisille koolla on jostain syystä paljon merkitystä kun taas toisille koolla ei ole kovin paljon merkitystä, MUTTA pääsääntöisesti penis ei voi olla liian iso, MUTTA kuitenkin voi olla liian pieni. Isompi on siis peniksenä hieman nautinnollisempi, mutta toisaalta pienemmälläkin voi saavuttaa erittäin miellyttävän seksielämän. On niitäkin, jotka eivät ole saaneet koskaan isolla, mutta ovat sitten keskimääräistä pienemmällä saaneet orgasmin, eikö totta?

Jos ajatellaan ihan normaalia parisuhteen perustamista niin missä ajattelette liian pienen rajan menevän? Missä menee rajanne?

Vierailija
90/207 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.52cm on keskimitta suomipenikselle kyselytutkimuksen perusteella laskettuna niin, että kaikkien vastaavien titkimusten keskiarvo laskettu - eli todella luotettavin tulos. On myös puhuttu 12.9cm;stä. Paksuus muistaakseni keskimäärin 11cm ympärys Maria-ohjelmassa kerrottu.

Kyllä joillakin on vain tapana liioitella ja arvioida tai mitata väärin. Suomimiehiä nämäkin " naiset" täällä on. Kaikessa lioitellaan; palkoissa ja munanmitoissa. Tässä kitenkin päivitetty keskikoko.

Vierailija
91/207 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä nuo tutkimukset, enkä lähde kiistämään niiden tuloksia.. Itsellä on reilu 20 senttinen kulli ja monet naiset ovat pitäneet sitä hieman normaalia isompana kun taas nykyiseni kanssa hän jumaloi isointa kalua, mitä hän on omien sanojensa mukaan saanut ja tekee tiukkaa välillä mahtua edes sisään.

Pointtina vaan tässä se, että noilla tilastoilla ei oo mitään merkitystä. Naisella voi olla pikkupillu tai isompi, miehen kalusta puhumattakaan. Miten ne sopii yhteen on hyvän seksin sala. Jos nyt joku tätä trollaamiseksi luulee niin voin linkittää kuvan tänne vaikka itsestäni.

Vierailija
92/207 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan outoa, että jollekin naiselle kikkelin koko on noooin tärkeä ja merkityksellinen. Sitä paitsi minun käsittääkseni 13cm on keskimittainen penis.

Oman kokemukseni mukaan suurella osalla miehistä on aika samankokoinen penis. Olen ollut reilu 20 miehen kanssa sängyssä ja siitä joukosta vain kahdella on ollut vähän isompi penis kuin muilla. Eikä heilläkään ole ollut mikään paljon isompi kuin muilla. Vain yhdella on ollut selvästi pienempi kuin muilla.

MUTTA ne kaikki muut parikymmentä miestä ovat omanneet hyvin saman kokoiset vehkeet. Ikinä en ole kuitenkaan kenenkään mittoja kysellyt, saati mittaillut.

Ja käytännössäkään peniksen koolla ei ole minulle ainakaan ollut merkitystä. Enemmän on merkinnyt sängyssä se, miten mies on osannut käyttää penistään, suutaan ja käsiään.

Vierailija
93/207 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pituutta tärkeämpi ole paksuus ? omalla penikselläni on mittaa vain 19 cm ja paksuuskin on keskikohdasta vain 13cm.Tekee tällä naista laisinkaan onnelliseksi ? tämä ei oel mikään läppä sillä veljelläni on paksuus 20 cm

Vierailija
94/207 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun leka on 22-25cm pitkä se on aika paksuki ku en saa sormiani ylettyyn sen ympäri ja mulla on tosi isot kädet ku oon 195cm pitkä.

Kyllähän se varmasti naisesta tuntuu paremmalta jos penis yltää maksimisyvyyteen ja hieroo kunnolla tunnelin seinämiä.

Suuri seisova kalu joka odottaa sisäänpääsyä saa naiset kiihottuun kivasti ennen yhdyntää.

Oon terve, iso, lihaksikas(Dolph Lundgren-lihakset), Tumma-blondi, syvän siniset silmät, punanen sänki ja kevyt rusketus.

Oon hyvin koulutettu/älykäs joten olen kypsää juttuseuraa kypsemmällekki naiselle.

Mulle on samantekevää oletko musta, varattu, valkoinen, nuori tai vanhempi nainen. Kemiat pitää tietenki kohdata.

Rahasta en tee mitään mutta haluan saada uusia kokemuksia.

Vierailija
95/207 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viissin 95% miehistä kärsii muna kompleksista.. Itse olen 40v mies ja Bi-sellainen eli naiset maistuu ja jokunen mieskin on ollut leikkikaverina ,ja väitänpä että parin sentin sisällä nuo kullin mitat on kaikilla . Laitoin omastani kuvan tuonne miesten vuoro keskusteluun ja isoksi ja komeeksi kehuttiin .Vaikka erektio mitta on 14cm .Joten jokainen joka puhuu 20+ senteistä nii takuulla valehtelee . Ja eiköhän naisetkin tämän tiedä .

Vierailija
96/207 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo kokoo, niin pitäs ainakin olla vikkelyyttä. Pienen munan pitää polkee kuin Singerin neulan. Kyllä se kutittaa, kun on tarpeeksi liikettä.

Vierailija
97/207 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 14 cm näyttää isolta. Itse olen 185 cm pitkä ja painan 100 kg. 16 cm pitkä kalu näyttää naurettavan pieneltä. Onneksi ei ole mitään 14 cm tynkää. Tosiasiassa pienestä kalustani tuli ongelma vasta sitten, kun vaimo synnytti. Ei nimittäin sen jälkeen ole pano tuntunut juuri miltään. Pituudella ei tässä merkitystä, mutta kun sitä ympärysmittaakin on vain sellainen normi 13 cm. Yritä tässä sitten olla hyvä aviomies, kun normaalikokoiset pillut on koko ajan mielessä :(

Laitoin omastani kuvan tuonne miesten vuoro keskusteluun ja isoksi ja komeeksi kehuttiin .Vaikka erektio mitta on 14cm .Joten jokainen joka puhuu 20+ senteistä nii takuulla valehtelee . Ja eiköhän naisetkin tämän tiedä .

Vierailija
98/207 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo teillä on kriteerit.. Jos valitsette miehenne elimen koon perusteella, niin takuulla olette sitten ansainneet mulkkunne! Miettikääpä sitä!

Jos mies ei osaa mulkkuaan käyttää niin on aivan sama onko kalu iso tai pieni. Antaisin painoarvoa sille mitä tekee mies yhdyntää ennen, ja onko nainen aktiivinen pedissä.

Vierailija
99/207 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osaa mulkkuaan käyttää niin on aivan sama onko kalu iso tai pieni. Antaisin painoarvoa sille mitä tekee mies yhdyntää ennen, ja onko nainen aktiivinen pedissä.

Nimenomaan, naisen pitää koko ajan vatkata lantiotaan nussittaessa eikä maata vain reporankana. Käsillä pitää myös tehdä jotakin, vaikka hieroa miehen persettä.

Vierailija
100/207 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13cm on pieni.
15cm normi.
17cm ja isommat isoja
20cm JÄTTIKYRPII