Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen peniksen pienuuteen kyllästynyt

Vierailija
06.11.2009 |

Hei,

Tiedän saavani nyt ihmisten syytökset ja halveksunnan pinnallisuudesta, mutta sanon sen siitä huolimatta suoraan: haluaisin isompaa penistä. Rakkaalla aviomiehelläni on pieni (13/4 cm) enkä kyllä tästä enää edes visuaalista kiihotusta, fyysisestä nautinnosta puhumattakaan.

Kysyisin muilta pienellä peniksellä varustetun aviomiehen omaavilta naisilta, kuinka te kestätte tilanteen ja ajatuksen siitä, miten paljon paremmalta seksi tuntuisikaan (jo pelkkä ajatus kiihottaa) isomman peniksen kanssa?

Kommentit (207)

Vierailija
41/207 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 11.5 cm ja pituus ihan keskiverto. Toistaiseksi seksielämämme on toiminut todella hyvin, vaikka meillä on kaksi lastakin.

Neljällä aiemmalla kumppanillani on ollut miestäni mittavampi varustus, mutta oma mieheni on sitten kuitenkin ensimmäinen, joka on saanut minut laukeamaan. Miehenkään laukeamisessa ei ole koskaan ollut ongelmia. Mitään löysyys/väljyys/pieni muna -keskusteluja ei meillä ole milloinkaan käyty. Ei ole ollut tarvetta sellaisille.

Vierailija
42/207 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 11.5 cm ja pituus ihan keskiverto. Toistaiseksi seksielämämme on toiminut todella hyvin, vaikka meillä on kaksi lastakin.

Neljällä aiemmalla kumppanillani on ollut miestäni mittavampi varustus, mutta oma mieheni on sitten kuitenkin ensimmäinen, joka on saanut minut laukeamaan. Miehenkään laukeamisessa ei ole koskaan ollut ongelmia. Mitään löysyys/väljyys/pieni muna -keskusteluja ei meillä ole milloinkaan käyty. Ei ole ollut tarvetta sellaisille.

Ei kai tällaisia keskusteluja oikeesti käydäkään. KYllä on aika paljon korvien välistä kiinni, et vaikuttaako koko/löysyys seksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/207 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä apu jos kärsii pienestä peniksestä: http://www.ihmeellinenhuone.fi/product_info.php?products_id=821

Näyttää olevan vielä tarjouksessakin. =)

Vierailija
44/207 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen tuottama puristus on vain hermoimpulssi, joka välittyy aivoihin. Tällaisen tunteen voi saada väljäpilluisenkin kanssa, jos osaa suggeroida tuntemuksen. Väljä tavara voi tuntua todella hyvältä, jos on ollut ilman naista pitkän aikaa. Se voi tuntua hyvältä myös silloin, jos nainen on tuore ja jännittävä. Jos on tylsä ja tuttu sekä lisäksi väljä, tilanne on ihan eri.

Ei kai tällaisia keskusteluja oikeesti käydäkään. KYllä on aika paljon korvien välistä kiinni, et vaikuttaako koko/löysyys seksissä.

Vierailija
45/207 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin se olis kiva että kumppani olis just semmonen mikä tuntuu ihanimmalta ja tekis kaikki just niinkuin ajattelee.

Ittellä ihan normikokoinen varustus mutta synnyttänyt kumppani voisi vähän tiukempikin olla. Tiukempia olen kokenut, mutta ei mun maailma/kaikki ajatukset pyöri sen ympärillä että pahus kun ei ole tiukkaa enää luvassa.

Uskoisin että hieman normikokoa pienemmälläkin vehkeellä saa naiselle nautintoa, kun yhdessä suunnittelette sopivan asennon.

Vierailija
46/207 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSTA HEVONEN JA MUUTA TALLIIN ASUMAAN AP

Minttu 34

Vierailija
47/207 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo!!! osta dildo

Vierailija
48/207 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo!!! osta dildo

Tämä on hyvä vaihtoehto ja saa sitten ihan itse valita sen koon, ettei tule pettymyksiä ja paljon helpompi vaihtaa toiseen jos alkaa tuntua pieneltä.

Vierailija
49/207 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämän varrella n. 35 sänkykumppania. Yksikään ei ole ollut humalapäissään tai baarista kehitetty poka, ja useimpien kanssa on touhuttu useampaankin kertaan.

Tuosta porukasta vain noin 3 on omannut tuollaisen 13 sentin paikkeilla olevan vehkeen. Tiedän siitä, että nykyiselläni on sellainen, joten osaan aika tarkoin verrata. Senpä takia ihmetyttää, että miten se on muka keskimääräinen, kun sellaiseen ei juuri törmää.

Ja vaikka minä olen ainakin ennen synnytystä kuulunut sarjaan tiukkap**uiset, niin faktahan se on, ettei tuon kokoinen vehje tunnu samalta kuin vähän muhkeampi. Yli 20 senttinen taas oli minulle jo liian iso.. Toki paksuuskin ratkaisee.

Vierailija
50/207 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kauan ollut tämän kumppanisi kanssa? Siis joka on synnyttänyt?

Ihan mukava kuulla että joku ajattelee sitäkin että naiselle voi tuoda nautintoa eri asennoissa. Eikä heti huuda siitä löysästä p******.

tietenkin se olis kiva että kumppani olis just semmonen mikä tuntuu ihanimmalta ja tekis kaikki just niinkuin ajattelee. Ittellä ihan normikokoinen varustus mutta synnyttänyt kumppani voisi vähän tiukempikin olla. Tiukempia olen kokenut, mutta ei mun maailma/kaikki ajatukset pyöri sen ympärillä että pahus kun ei ole tiukkaa enää luvassa. Uskoisin että hieman normikokoa pienemmälläkin vehkeellä saa naiselle nautintoa, kun yhdessä suunnittelette sopivan asennon.

Vierailija
51/207 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nautinto ei ole meillä ollut ikinä ongelma, vain miehen nautinto. Siis nyt kun on väljää. En ole milloinkaan huutanut löysästä pillusta. Mutta yrittäisit nyt ymmärtää, että on masentavaa käyttää tiettyjä asentoja(joista ei edes pidä) ainoastaan sen takia, että pillu puristaisi edes hieman. Se ei ole lainkaan kiihottavaa. No onneksi takaapäin tuntuu ihan hyvältä, kun näkymät on niin hyvät ja pakarat imevät kalua sisäänsä seksikkäästi.

Ihan mukava kuulla että joku ajattelee sitäkin että naiselle voi tuoda nautintoa eri asennoissa. Eikä heti huuda siitä löysästä p******.

Vierailija
52/207 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kauan ollut tämän kumppanisi kanssa? Siis joka on synnyttänyt? Ihan mukava kuulla että joku ajattelee sitäkin että naiselle voi tuoda nautintoa eri asennoissa. Eikä heti huuda siitä löysästä p******.

Useampi vuosi ollaan oltu. Naisen nautinto on tärkeintä, ainakin mulle. Sen mukaan mennään että mikä asento naiselle paras ja nautinnollisin.

Vierailija
53/207 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sitä, miten joku voi luulla että parisuhteessa huudetaan jatkuvasti pillun löysyydestä. Ei se niin mene.

Pakkohan asiasta on keskustella, kun usein käy siten, että seisokki hiipuu väljyyden takia.

Ongelmaa ei ole silloin, jos seksissä on jotain extrakiihotusta kuten peppua tai videokuvausta.

Ongelma on siis se, että se tavallinen perusseksi ei riitä pitämään jäykkyyttä, koska puristusta ei ole tarpeeksi. Ja tämä on johtopäätös siitä, että aiemmin pysyi jäykkänä vaikka silmät kiinni ja ihan muita asioita ajatellen. Näistä oli hyötyä itsensä hillitsemisessä.

Yli 10 vuotta ollaan oltu yhdessä. Naisen nautinto on aina ollut tärkeintä. Kiihotun paljon, kun näen naisen lähestyvän orgasmia ja muutenkin nauttivan. Meilläkin mennään sen mukaan, että nainen tykkää. Orgasmeja tulee lähes joka asennosta ja parhaimpana nainen pitää doggy styleä. No sehän sopii minulle, mielestäni paras asento.

Useampi vuosi ollaan oltu. Naisen nautinto on tärkeintä, ainakin mulle. Sen mukaan mennään että mikä asento naiselle paras ja nautinnollisin.

Vierailija
54/207 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä neljän lapsen äidin kanssa joka on jo entuudesta tuttu. Seksi tuntuntui mahtavalta, erektioni oli huipussaan ja kysyinen nainenkin nautti. Penikseni on noin 19 cm pitkä, ja paksuudeltaan noin 4,5 cm eli sellaista keskiverron luokkaa. Kyseinen nainen treenaa lantion pohjan lihaksia, mutta myös minä voin kontrolloida terskani paksuutta... Moni kumppani on sanonut sen tuntuvan hyvältä kun se on sisällä ja paisuttelen terskaani. En tarkalleen tiedä mistä tämä taito johtuu, koska saan paksuuden muuttumaan huomattavan paljon jopa yli 5 senttiin jos haluan. Muuten pidän seksistä jossa on pitkät esileikit ja rakastan intohimoista rakastamani naisen alapään nuolemista, syömistä ja puhaltelemista välillä siihen. Nautin siitä kun nainenkin nauttii todella. Mikään tunne ei ole parempaa kuin se,että nainen tahtoo penistä niin kovaa, että rukoilee melkein sitä ja seksi on suurta intohimoa ja halua... Esileikki, asioitten jakaminen oikea tunnelma on mielestäni tärkeää. Eikä siihen sitäpaitsi välttämättä vaadita hotellilomia ym. Ennemminkin mielikuvitusta, ottamista ja yllätyksiä.. Baari illan jälkeiset yhden illan jutut ei tuota todellista nautintoa.

Vierailija
55/207 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista saa visuaalista tyydytystä näkemästään isosta vehkeestä. Osa haluaisi kokeilla isompaa, jos seksi on epätyydyttävää ja jostain se syy täytyy löytyä. (Miehen pieni penis.)

Me ainakin keskustelemme seksistä paljon ja olen huomannut olevani vaimon toiseksi vaatimattomin varustukseltani. Penikseni on hoikka ja vähän porkkanamainen. (Kapenee juuresta kärkeen päin.) Kondomeita olen tottunut vaihtamaan aina yhdynnän aikana, koska kondomit luistavat vähitellen pois. Muutama yhdyntä sitten kului seitsemän kondomia ihan tavanomaisia Durexin kondomeita, joiden pitäisi olla keskikokoiselle penikselle sopivia.

Eilen olimme yhdynnässä useissa asennoissa ja joissakin penikseni tuntui vaimon mielestä liian pitkältä, koska peniksen kärki kosketti pohjaa ainakin vaimon jalat olkapäilleni nostetussa asennossa. Myös takaapäin ja polvillaan penikseni meni liian syvälle, joten työntöjen piti olla vain osan peniksen pituudesta.

Ihan tiukkaa hankausta saa, jos naisen jalat ovatkin yhdessä, mutta asento muutoin sama kuin tavallisesti. Itse en edes halua olla liian 'tiukilla', koska siemensyöksyn pidättely on silloin vaikeampaa.

Onhan yhteensopivuus myös naisesta kiinni. Luulisin vaimon olevan tiukkap..u, koska emätineritteitä täytyy joskus päästää peniksen ohi ottamalla penis pois emättimestä melkein kokonaan useita kertoja, jonka jälkeen luiston huomaa lisääntyneen oikein selvästi.

Jos mainitsemasi 13/4 tarkoittaa, että miehesi peniksen halkaisija on neljä senttiä, niin silloinhan ympärysmitta olisi yli kaksitoista senttiä. Itselläni peniksen juuresta mitattuna ympärysmitta voisi olla noin kaksitoista senttiä. Muualta mitattuna ympärysmitta on alle. Pituutta taas on enemmän, mutta sekin voi johtua siitä, että miehillä vatsakkuus lyhentää peniksen näkyvää osaa.

Vierailija
56/207 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tiedän saavani nyt ihmisten syytökset ja halveksunnan pinnallisuudesta, mutta sanon sen siitä huolimatta suoraan: haluaisin isompaa penistä. Rakkaalla aviomiehelläni on pieni (13/4 cm) enkä kyllä tästä enää edes visuaalista kiihotusta, fyysisestä nautinnosta puhumattakaan.

Kysyisin muilta pienellä peniksellä varustetun aviomiehen omaavilta naisilta, kuinka te kestätte tilanteen ja ajatuksen siitä, miten paljon paremmalta seksi tuntuisikaan (jo pelkkä ajatus kiihottaa) isomman peniksen kanssa?

Miten hitossa te tiedätte miehenne mitat? Ei mun mies käytä aikaansa moiseen. Mutta luulen, että hänellä koko tuota luokkaa.

En valita, lisäpituutta voisi olla, mutta olen ihan onnellinen näinkin. Tämä johtuu varmasti siitä, että minä olen tiukka nainen. Isompimunainen sattuisi jo - exällä oli iiiiso. Siitä ei ollut iloa, koska olen itse tiukka. Joo, ja lapsia on kaksi. ( :

Vierailija
57/207 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyksenä muutaman avioliittovuoden jälkeen, että miehellä onkin prinssinakki?

Vierailija
58/207 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä, että mieheni käyttää moiseen aikaa noin tunnin joka ikinen päivä. Hänelle ei siis ole riittänyt se, että on joskus parikymppisenä mitannut sen viivottimella kesken masturboinnin(jota oma miehesi ei varmaan harrasta)ja aikaa siihen kului varmaankin 10 sekuntia.

On täysin selvä, että olet tiukka etkä kaipaa isoa munaa. Niinhän ne kaikki synnyttäneet ainakin täällä kertovat. Itse olen väljentynyt huomatattavsti kahden lapsen takia ja sen huomaa peniksen tuntumassa ihan selvästi. Vaikka miehelläni on 17 cm pitkä ja 5 cm paksu niin paremmalta se tuntui ennen synnytystä. Toisaalta herkkyys on tietyllä tapaa lisääntynyt synnytyksissä. Puhut ihan höpöjä. "isompimunainen sattuisi jo" Isompi kuin 13/4? Entäs se "lisäpituutta voisi olla"? Olisi epämiellyttävää, jos miehellä olisi 5 cm paksu? Ja olet synnyttänyt. On meitä moneen junaan näköjään...

Miten hitossa te tiedätte miehenne mitat? Ei mun mies käytä aikaansa moiseen. Mutta luulen, että hänellä koko tuota luokkaa. En valita, lisäpituutta voisi olla, mutta olen ihan onnellinen näinkin. Tämä johtuu varmasti siitä, että minä olen tiukka nainen. Isompimunainen sattuisi jo - exällä oli iiiiso. Siitä ei ollut iloa, koska olen itse tiukka. Joo, ja lapsia on kaksi. ( :

Vierailija
59/207 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja aviomieheni tilanne on se, että emättimeni löystyi synnytyksessä (yli vuosi sitten) huomattavasti eikä ole palautunut kyllä juuri ollenkaan ahkerasta jumppaamisesta huolimatta. Mieheni penis on luultavasti aloittajan kokoluokkaa enkä kyllä rehellisesti sanottuna sitä juuri edes tunne sisälläni. Seksi on siis huonontunut dramaattisesti, mutta vaikea tässä on ketään oikein syyttääkään. Ilmeisesti kudostyyppini sattuu vaan olemaan tuolla alueella sellainen, että raskaus ja synnytys venyttivät alapäätäni tavallista enemmän.

Vierailija
60/207 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tästä keskustelusta on unohtunut nyt yksi olennainen pointti: peniksen koko on ominaisuus, joka on täysin peniksen kantajan itsensä vaikutusmahdollisuuksien ulottumattomissa ja josta siten on turhaa sen kummemmin keskustella saatikka ainakaan syyttää miestä itseään. Se ei siitä puhumalla ja miettimällä kasva eikä pienene. Ja ennen kuin joku ehtii sanomaan, että "niin, mutta nainen kyllä voi itse vaikuttaa pimperon kokoon" muistutan, että aina tämäkään ei ole näin vaan venymisessä/palautumisessa - kuten edellinen kirjoitti - on suuria yksilöllisiä eroja. Älkäämme siis syyttäkö myöskään naisia.

Ja lopuksi kysymys: miksi peniksen koosta keskustellaan nykyisin niin paljon aiempaa enemmän ja miksi tähän keskusteluun osallistuu aiempaa enemmän myös naisia, jotka peräänkuuluttavat "oikeuksiaan" isomunaiseen mieheen?