Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutumisasiaa työhaastatteluun. Pikaista apua!!!!

Vierailija
06.11.2009 |

Olen päivällä menossa työhaastatteluun. Paikkaa jota haen ei ole mikään johtajan paikka vaan ihan tavallista toimistotyötä sekä asiakaspalvelua.

Mitä päälle? Voiko laittaa mustat suorat housut, valkoinen paita sekä musta slipoveri? Mustaa jakkuua en omista ja liituraitapuku (housut ja jakku) on ehkä siihen työhön "liikaa" (ylipukeututuminen). Toinen vaihtoehto on mustat suorat housut ja vaaleanpunainen juhlavampi paitapusero. Paitapuserossa kiiltäviä pystyraitoja.

Inhoan tätä kun ei ikinä tiedä mitä laittaa päälle. Nykyisessä työssäni joka vastaavanlaista voi käyttää ihan normivaatteita eli farkut ja paitaa. Eli aika rennosti kaikki pukeutuu.

Olen kohta lähdössä töihin ja ne vaatteet pitäisi löytyä ennen sitä.....

Kiitos avusta jo etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan ainakaan ärsytä ketään jne

Vierailija
2/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suorat mustat housut ja juhlavampi paitapusero.

Toinen mahdollisus olisi mustat suorat housut (myös vaaleammat käyvät), valkoinen paita ja värikäs jakku. Jakun ei siis tarvitse missään nimessä olla musta vaikka housut ovatkin.

Muistathan myös siistit kengät ja ulkotakin. Saatat tavata rekrytoijan ulkovaatteissa. Ja jos käytät laseja niin muista puhdistaa ne ennen haastatteluun menoa.

t. rekrytoija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti voit testata sopisiko se liituraita JAKKU housujen +paidan pariksi

MUTTA hvät siistit klassiset kengät korolla (vaikka kassiin) siisti MEIKKI ja korvakorut

--> viimeistelty olemus luo mielikuvan että olet laadukas tyyppi joka hoitaa homman ja jolle kannattaa maksaa

Onnea !

(kiiltävään vaaleanpunaiseen paitaan en lähtisi)

(Yleisesti ottaen mun mielestä pitää paikkansa että ei kannata pukeutua "asemansa mukaan" vaan sen aseman mukaan mitä tavoittelee)

Vierailija
4/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suorat mustat housut ja juhlavampi paitapusero. Toinen mahdollisus olisi mustat suorat housut (myös vaaleammat käyvät), valkoinen paita ja värikäs jakku. Jakun ei siis tarvitse missään nimessä olla musta vaikka housut ovatkin. Muistathan myös siistit kengät ja ulkotakin. Saatat tavata rekrytoijan ulkovaatteissa. Ja jos käytät laseja niin muista puhdistaa ne ennen haastatteluun menoa. t. rekrytoija

Tuo on juuri se ongelma.....Olen laihtunut viime talvesta noin 12 kg ja kaikki siistimmät takit ovat kolme numeroa liian isot ja näin ollen näyttävät päälläni siltä, että olen lainannut ne joltain... eli ei hyvä juttu ollenkaan. Mikä avuksi? vaihtoehdot tällä hetkellä uusi ölykangastakki (tummanruskea) tai musta pitkä paksu untuvatakki. Vesisadetta luvattu tänne etelään joten aika kuuma ja uitettu fiilis tulee tuossa untuvatakissa. En vaan ennättänyt hannkia takkia tälle päivälle kun haastattelusta sain tietää keskiviikkona.

Olen niin huono käyttämään jakkuja eikä kapissani niitä näin ollen ole (ei ole tarvetta).

Vierailija
5/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luultavasti myös siistissä kunnossa. ;) Kunhan en nyt missään ihan vapaa-ajan urheilutakissa tai farkkutyylisessä takissa mene paikalle. Näitäkin näkee.

t. rekrytoija

Vierailija
6/6 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kuukausi sitten ostettu ja siisti. Sen heitän sitten päälle ja siihen Burberryn kaulaliinan. Jalkaan saappaat.

Joudun liikkumaan yleisillä töistä, joten hyvä kun tuo takki pitää vettä, sateenvarjo kun ei hirveesti suojaa...

Kiitos vastauksista. Lisää hyviä vinkkejä muun kun puketumisen suhteen voi laittaa. Tämä mamma lähteen nyt suunnistamaan kohti lääkäriä ja sitten töihin vähäksi aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi