Miksi kouluja ei suljeta?
Helsingin sanomissa oli juttua, ettei siellä voi edetä oppiaineissa, koska niin moni on poissa. Miksi siis ei suljettaisi kouluja?
Kommentit (15)
siksi ei. oppiaineissa edetään normaalisti, sairaat opiskelevat itsenäisestsi, ehkä tukiopetusta vähän ennen kurssikoetta.
Meidän esikoisen luokalta on poissa yli puolet ja molemmat opet on sairaana.
Joten siellä koulussa napottaa muutama hassu oppilas vaihdellen ja tuuraaja.
Me kotona olevat saatiin todennäköisesti tarkemmin tilanne selville, koska opettaja meilasi opetustavoitteet.
Suomessa, jotta rokotuksissa päästäisiin pidemmälle.
vaikka kaksikin viikkoa
siksi ei. oppiaineissa edetään normaalisti, sairaat opiskelevat itsenäisestsi, ehkä tukiopetusta vähän ennen kurssikoetta.
joiden syys- ynnä muista lomista on täälläkin aina valtava poru, kun ei ole mihin laittaa hoitoon?
Kuka heidän kanssaan on päivisin? Ihan kaikkien ekaluokkalaisten vanhemmat eivät ole mammalomalla tai hoitovapaalla.
kouluja ei voi sulkea koska koulupäiviä pitää vuodessa olla tietty määrä. ne pitäisi sitten tehdä kesäkuussa, ei kukaan kai sellaista halua?
Ei tässä välttämättä ole kovaa kuumetta.
ei kai hän silloinkaan yksin kotona ole?
ei opetusta "kaada". Sitten sen jälkeen hieman kirittäisiin ja tehtäisiin kotona enemmän. Ei tällaista laajaa epidemiaa alvariinsa ole.
Siivoaisivatko kaappeja vai peräti lomailisivat? Huvittavan yksinkertaista porukkaa tänään av täynnä.
Voisi vaikka lomauttaa ne pariksi viikoksi, niin kuin moni kunta tekeekin. (Ihan muista syistä)
ei kai hän silloinkaan yksin kotona ole?
Mutta se lapsi voi olla varotoimenpiteenä kotona 2 vko ja sittenkin sairastua. Ja ta-daa lisää poissaoloa. Av-mamma tietysti pystyy olemaan kuukaudenkin pois töistä ilman ongelmia, mutta IRL se ei oikein toimi.
Niin me käytännössä nytkin opiskellaan. Opettaja sairaslomalla ja oppilaat melkein kaikki kotona.
Saadaan tehtäviä ja ohjeita meilillä.
Ja helppo olisi pitää esim. sanakoe ja skannata arvosteltavaksi.
tulla kuukauden poissaolo. Meillä molemmat ovat ainakin kolme viikkoa poissa.
Ja itse olin viimeksi kausi-influenssan takia kolmen kuukauden sairaslomalla. Ensin itse influenssa ja sitten jälkitautia.
ja kyllä siellä silti opiskellaan, vaikkei kauheasti edettäisikään. Nyt on hyvä tilaisuus paikkailla aukkoja ja hioa vähemmälle jääneitä taitoja.