Lue keskustelun säännöt.
Lohjalla liikkuu pedofiili
05.11.2009 |
sinisellä taksilla. Pelätään että yksi ekaluokkalainen on joutunut saaliiksi, poika ei ole tullut kotiin koulusta eikä vastaa kännykkään.
Kommentit (2)
Inhottavaa. Lapsille kerrottiin koulupäivän loputtua kerhossa. Nyt ei saisi lapsia päästää yksinään ulos.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hui.. mistä koulusta poika on? kerro jos saat tietää lisää..:/ pelottaa omien puolesta!