Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kannattaisi myydä 10 v. pojan merkkivaatteita?

Vierailija
05.11.2009 |

Etupäässä Ralf Laurenia ja Gapia, joku Hilfoger joukossa, kaikki Usasta ostettuja. Kirppispöydät on niin kalliita, että en taida ottaa riskiä ja nähdä vaivaa. Huuto.nettiä en ole ikinä käyttänyt, siinä hämää postikulut enkä lisäksi ymmärrä hintavarausta, eikö se ole sama kuin huutokaupan lähtöhinta? Äh, auttakaa aloittelijaa.

Tähän asti olen antanut kaikki vaatteet kiertoon, mutta nyt äippälomalla mielellään ottaisin jotain noista kalleimmistä merkkikuteista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanmuuta pistät huutikseen. Me myytiin hoitovapaan aikana varmaan 200 e per kuu vanhoja vaatteita ja se oli kiva lisä.

Sinne vaan huutikseen tutustumaan sääntöihin. Katso myös hyviltä myyjiltä mallia. Itse olen myynyt tänä syksynä kuukaudessa jopa 1000 eurolla lasten vaatteita ja kenkiä.

Vierailija
2/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanmuuta pistät huutikseen. Me myytiin hoitovapaan aikana varmaan 200 e per kuu vanhoja vaatteita ja se oli kiva lisä.

Sinne vaan huutikseen tutustumaan sääntöihin. Katso myös hyviltä myyjiltä mallia. Itse olen myynyt tänä syksynä kuukaudessa jopa 1000 eurolla lasten vaatteita ja kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin myyn monella tonnilla vuodessa huutiksessa meidän lasten käytettyjä vaatteita. Ei siitä mitään voittoa kuitenkaan tule.

Vierailija
4/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso muiden ilmoituksia, lue säännöt ja kysy vaikka täällä lisää neuvoja. Huutonetissä hyväkuntoisista merkkivaatteista maksetaan todella hyvin. Hintatasoa voit katsella muiden ilmoituksista, etusivulla on "haku" toiminto, sieltä voit etsiä, mitä vastaavista vaatteista on ennen maksettu (rastita haussa myös "suljetut" kohta, silloin näet toteutuneet hinnat).

Postimaksut on helppo arvioida ja jos sinulla on esim. keittiövaaka niin helposti pystyt punnitsemaan, mitä mikin painaa.

Varsinkin nuo jenkkimerkit ovat kuumaa kamaa huutonetissä =)

Vierailija
5/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksan myyntivoittoveroa toki, jos saan jotain voittoa jostain (osakkeet tms.). Mutta voin kertoa, että käytetyistä lastenvaatteista ei saa voittoa.

Vierailija
6/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myynti on jatkuvaa ja suunnitelmallista sekä sen liikevaihto nousee huomattavaksi

Jos myy vuodessa yli 8500 eurolla (käytettyäkin tavaraa) niin veroa pitää maksaa.

Vierailija
7/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati että vielä myydessä saisi niin paljon. Jos vaatteet myydään noin 20 %:lla ostohinnasta, niin esim 2000 euroa saadakseen, vaatteet ovat maksaneet uusina 10 000 euroa. Siinä saa ostella merkkivaatteen jos toisenkin!

Vierailija
8/8 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä (omassa käytössä olleita) käytettyjä vaatteita myytäessä voittoa ei synny eikä näin verojakaan tarvitse maksaa.

kun myynti on jatkuvaa ja suunnitelmallista sekä sen liikevaihto nousee huomattavaksi

Jos myy vuodessa yli 8500 eurolla (käytettyäkin tavaraa) niin veroa pitää maksaa.