Mikä helvetti mulla on? Diagnoosi? Hirveä huimaus, päätä kuumottaa sisältä
kuin se olisi tulessa. Etoo vähän. Kuumetta ei ole.
Kommentit (7)
(pari tuntia sitten viimeksi mittasin) ja nyt mittari näytti just mullakin tuon 37,3.
Epäilitkö itse teillä sikaa?
täälläkin ihan outo olo! lapsilla kuumetta, kovaakin, ei nuhia tms kuitenkaan. Itellä päätä särkenyt oudosti nyt 3 päivää ja vihloo oikealle puolelle päätä ja huimaa ja tuntuu kuin olis saamassa jonkun slaagin välillä, siis huippaa ja näkö on jotenkin "outo".
Ehkä tämä kuuluu asiaan, joku kausiflunssa vaiko se sika ite??
sitten tollanen kausiflunssa, lopulta kova räkätauti vaikka aluksia vain kipuja, erityisesti kovaa päänsärkyä
Mulla oli toissapäivänä ihan hirveä päänsärky. Nyt vain aavistuksen. Ihan samanlaisia oireita kun sulla. Mulla on silmälasit ja vähän väliä putsaan niitä kun tuntuu kans jotenkin oudolta. Outo on kyllä koko olo....
Nyt kun huomasin, että vähän lämpö noussut niin aattelinkin, että ehkä jotain flunssaa. Toivottavasti tosiaan ei sikaa.
nyt pari pvää ton jälkeen räkää tulee ja yskittää.
Lapset ovat olleen viikon vuorotellen kipeenä, niillä kuumetta pahimmillaan 39,7 astetta. Itsellä vain 37,3.
Niin ja mulla tuli niska-ja hartiaseutu kipeäksi ton pyörrytyksen ja pään kuumenemisen jälkeen.
Oisohan ihan flunssaa vaan meillä ainakin, toivottavasti sullakin ihan perussettiä. Meistä ei SI-testiä otettu vaikka lapsilla oireet täsmäsivät pahoinvointeja myöten.