Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita pienituloisia, jotka ostavat silti lapsilleen "kalliit" ulkoiluvaatteet?

Vierailija
02.12.2009 |

Itse ostan mm. Rasvavilia, Remua, Reimatecia, Jonathania. Ehdotonta on, että kestää vesisadetta. Meillä on joka paikkaan muutama kilometri matkaa ja liikutaan paljon kävellen, koululainen kulkee 2,5 km koulumatkan kävellen jne. Minusta on ihan pakko olla vettä kestävää vaatetta. Vaikka se aina hieman kirpaiseekin kukkarossa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan parempia alesta kylläkin. Sen olen oppinut että kannattaa ostaa kunnon ulkoiluvaatteet kun halvat tulevat loppupeleissä kalliiksi eivät kestä kulutusta jne. Ostan myös käytettynä kirppareilta.

Vierailija
2/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on vähän hakusessa oma linjani.

Minä myös olen joskus harmitellut, että tuli ostettua halppikset. Ovat huonot, kuluvat nopeasti, huonot ominaisuudet. Sitten taas jos ostaa kalliit niin kirpaisee tilissä liikaa. Paras olisi kun löytäisi tarjouksessa, mutta valitettavan harvoin noita kalliimpia merkkejä kunnolla alennetaan täällä päin. Jesper Junioria täällä ei edes ole.

Todella laidasta laitaan on heitellyt mun tyylini tähän saakka. Välillä olen ostanut halppiksia alesta ja välillä kallista oikeaan hintaan. Meillä talouskin on kyllä hyvin heittelehtivä, koska eletään aikalailla kädestä suuhun. Säästöjä ei ole joten joku isompi muu meno rokottaa sitten vaate- ja ruokamenoista.

Ehkä järkevintä olisi ostaa noin vuotta etukäteen jo seuraavan kauden tamineet aina kulloisestakin alesta. Taidan tästä lähtien pyrkiä että olisi 1 kunnon laadukas vedenpitävä ja hengittävä asu ja lisäksi kirppikseltä tms muita ulkovaatteita. Ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät eivät saisi ostaa lainkaan. Joko uutena tai jos löydän hyvät, siistit ja hyvän väriset, niin kirppikseltä. Minulle on tärkeää, että lapsella on säänkestävät (tuuli+märkä)vaatteet ulkona, jotta ulkoilu on mukavaa eikä lapsen tarvitse olla kylmissään.

Vierailija
4/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostan myös "kalliit" haalarit ja kengät lapsille. He käyttävät niitä kumminkin päivittäin noin puolivuotta. Halvat ei kestä ja hyvät maksaa. Olen kanssa löytänyt alesta, mikä kyllä on iso säästö.

Itse muistan kun oli märät vaatteet ja paleli. En halua että lapseni ulkoilu kärsii märistä vaatteista tai että hän palelee.

Vierailija
5/5 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis täysihintaisena, mutta uutena. Olen yh, 1 päiväkodissa ja 1 ekaluokkalainen, kävellään noita muutaman kilometrin matkoja säässä kuin säässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi