Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 30- v, eskarilaisen äiti mielestäsi "nuori äiti"?

Vierailija
04.11.2009 |

Omasta mielestäni en ole enää mikään "nuori äiti" mutta eräät tahot ovat sitä mieltä että olen

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on tokalla luokalla koulussa, kuopus taas "viskareissa" päiväkodissa eli menee ensi syksynä eskariin.

Ensinnäkin... olen huomannut että nykyään keskivertoa nuorempi ikäni vrt. lasten ikiin on pelkkää plussaa. Osa on ihan rehellisesti kateellisiakin nuoruudestani, hyvää palautetta vain saa. Toisin oli silloin kun olin 21v ja esikoiseni syntyi, itse tosin silloinkin koin nuoren iän pelkästään plussana!

Toisekseen... huomaa eron esikoisen ja kuopuksen kohdalla. Kuopuksen ikään verrattuna menen siihen hyvään keskikastiin, nuoruuteni hänen ikäänsä verrattuna ei ole koskaan ollut silmiinpistävää, toisin kuin esikoiseeni verrattuna. Vaikka ikäeroa on heillä vain sen 3v, niin silti juuri tuossa main on mennyt aikanaan se raja, että 21v vauvan äiti on ollut selkeän silmiinpistävän nuori äiti (osan mielestä siis), kun taas 24v vauvan äiti on jo ihan tavis.

Itse olen kuitenkin siis aina kokenut että 20+ on ihan paras ikä tulla äidiksi, kaikin puolin.

Ja nyt kun 30v lähenee, niin ulkopuolistenkin mielestä vain hyvä juttu :)

Vierailija
22/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen ollessa eskarissa olin 26v. Olin aina nuorin äiti vanhempainilloissa. Suurin osa äideistä oli oman äitini ikäisiä... (äitini on minua 20v vanhempi) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 33v. 14v. pojan äiti. olen kyllä nuorin äiti poikani kaveri piirissä, mutta olen siitä vaan ylpeä!

Vierailija
24/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekaluokkalaisen äiti ja olen kyllä nuorin äiti kenenkään vanhemmista. eli siinä mielessä kyllä. täällä nyt sattuu asumaan rikkaita ihmisiä jotka yleensä jo vähän vanhempia. täällä ei esim. ole vuokra-asuntoja tms koko kunnassa.

Vierailija
25/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30v neljäsluokkalaisen äiti, sain siis esikoisen kun olin just täyttänyt 20v. Sillon olin nuori äiti, enää en koe olevani kuin vain äiti.

Monilla saman luokan vanhemmila se neljäsluokkalainen on isomman sisaruslauman nuorin/nuorimmasta päästä eikä meillä ainakaan kukaan katso kieroon iän takia. Moni täälläpäin on ollut aiemmin nuorehko äiti.

Vierailija
26/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 27v. ja esikoiseni on eskarilainen, enkä todellakaan koe olevani mitenkään erityisen nuori äiti.

Vierailija
27/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee eskariin. Enkä koe olevani nuori äiti silloin varsinkaan. :) Kaverini on 24 kun hänen poikansa menee eskariin. :)

Vierailija
28/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni nuoreksi eskarilaisen vanhemmaksi.

Vierailija
29/29 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuu olet nuori tai vanha mitäs sillä on väliä?

Onko ikä tosiaankin näin keskeinen asia äitiydessänne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme