Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enpä tiennyt tätä rattijuopoista :(

Vierailija
04.11.2009 |

"Ystäväni" on taparattijuoppo. Jäänyt kiinni syksyn aikana monta kertaa parin priomillen kännissä ajelusta. Ollut monet kerrat putkassa pari tuntia ja sitten pääsee taas kotiin.

Olen yllättynyt ettei hänelle tapahdu mitään? Autoa ei oteta pois, ei joudu vankilaan tms??? Olen läynyt jopa poliisiasemalla tästä puhumassa, koska pelkään todella että hän ajaa vielä jonkun ihmisen päälle :((

Poliisit sanovat että aikanaan tulee kutsu tutkintaan ym..???

Ei ihme että suomi on täynnä rattijuoppja. Inhoan niitä!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sekin että yhtenä päivänä tuo ystävä kärähti 2 kertaa ratista saman päivän aikana!! ja silti saa pitää autonsa?

t. ap

Vierailija
2/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totta suomen oikeuslaitos toimii hitaasti, olet varmaan huomannut sen muutenkin uutisoinnista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sekin että yhtenä päivänä tuo ystävä kärähti 2 kertaa ratista saman päivän aikana!! ja silti saa pitää autonsa? t. ap

auto voi olla tarpeellinen jollekin toiselle perheenjäsenelle esim lastenkuljetuksiin, työhön. Tai jos ajaa puolisonsa autoa alkoholinvaikutuksenalaisena, niin ei toisen omaisuutta voi viedä...

Vierailija
4/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes ajaa jonkun päälle. Ehkä sitten otetaan vähäksi aikaa tutkintavankeuteen - ei muuten.

Vierailija
5/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tosiaan noin? ettei mitään tapahdu heti? että ihminen pääsee pois putkasta vaikka on vielä maistissa??

tämän maan oikeusoppi on kyllä täydellisen perseestä!!!

auta armias jos vaikka kännissä huitaiset lyhtypylvästä niin olet taatusti koko yön putkassa..nim. kokemusta sellaisesta

Vierailija
6/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sekin että yhtenä päivänä tuo ystävä kärähti 2 kertaa ratista saman päivän aikana!! ja silti saa pitää autonsa? t. ap

auto voi olla tarpeellinen jollekin toiselle perheenjäsenelle esim lastenkuljetuksiin, työhön. Tai jos ajaa puolisonsa autoa alkoholinvaikutuksenalaisena, niin ei toisen omaisuutta voi viedä...

Minusta olisi aivan oikein viedä auto, oli se sitten puolison tai ei. Hemmetti, joku vastuu sillä puolisollakin ESTÄÄ kännikalan pääsy rattiin!

Eli ei siinä ole viatonta osapuolta (paitsi lapset) perheessä, jos yksi saa ajella kännissä autoa. Avaimet piiloon tai hälytys poliisille.

Vierailija
7/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystäväni" on taparattijuoppo. Jäänyt kiinni syksyn aikana monta kertaa parin priomillen kännissä ajelusta. Ollut monet kerrat putkassa pari tuntia ja sitten pääsee taas kotiin. Olen yllättynyt ettei hänelle tapahdu mitään? Autoa ei oteta pois, ei joudu vankilaan tms??? Olen läynyt jopa poliisiasemalla tästä puhumassa, koska pelkään todella että hän ajaa vielä jonkun ihmisen päälle :(( Poliisit sanovat että aikanaan tulee kutsu tutkintaan ym..??? Ei ihme että suomi on täynnä rattijuoppja. Inhoan niitä!!!

Mun tuttu on jäänyt kiinni 2 kertaa. Ensimmäisellä kerralla pääsi aika vähällä, toisella kertaa ei. Kortti pois vuodeksi, alkoholi-seurantaan ja yhdyskuntapalveluun joutui.

Vierailija
8/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi tuttu kärähti ratista, parkkipaikalla vasta oli lähdössä liikenteeseen, mutta auto jäi kyllä siltä istumalta valtion haltuun, isot sakot tuli ja korttia sai odotella takaisin liki vuoden. Ja näin sen pitäisi olla kaikkialla.

Vierailija
9/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi tuttu kärähti ratista, parkkipaikalla vasta oli lähdössä liikenteeseen, mutta auto jäi kyllä siltä istumalta valtion haltuun, isot sakot tuli ja korttia sai odotella takaisin liki vuoden. Ja näin sen pitäisi olla kaikkialla.

Olennainen jäi epäselväksi -eli missä tämä tapahtui?

Vierailija
10/10 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä vain ajelee.