Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä teistä ok kirpparihinnat? ov

Vierailija
03.11.2009 |

-Lastenkirjat (ei kuvakirjat) 3-4,5 euroa (kaikki joko uusia tai uudenveroisia). Luetut kirjat 1-2 euroa.

-Lasten kuvakirjet 4-5 euroa (uudet tai uudenveroiset), luetut 1-2 euroa.

-Dvd boksit 20-25 euroa (uudet).

-Tietokirjat (lasten ja aikuisten) 3-6 euroa (uudet kalliimpia, luetut halvempia).

-cd-levyt 2 euroa kipale

-Lelut 1-6 euroa (riippuen lelusta).

-Puinen junarata UUSI 30 euroa.

-Hyppykiikku (uusi) 20 euroa.

-Junarataan lisä vetureita ym. Nämäkin uudet. 15 euroa.

-Lasten- ja vauvanvaatteet 0.5-9 euroa. Haalarit 9 euroa, muut 0,5-3 euroa. Mekot (uudenveroisia kaikki) 3 euroa, isojen uudenveroinen collegepaita 3 euroa, yökkärit 0,5 euroa, uusi body 2 euroa, uusi yökkäri 3 euroa, hanskat sun muut 0,5 senttiä kipale.

-Dvd-leffat 3 euroa kipale (pari kertaa katsottuja).

-Aikuisten vaatteet 2-4 euroa kappale + uudet farkut 20 euroa (ovh on 90 euroa ellei ylikin, näitä edes saa mistään Suomesta eli pakko tilata ulkomailta).

-Tuikkukipot (mukana on myös Iittalaa) 1-3 euroa + Iittalan 6 euroa.

-Mukit euron kipale.

-Maljakot 2 euroa kipale.

-Pussilinen sekalaisia koriste-esineitä 3 euroa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Palapelit 2 euroa kipale.

-Aikuisten lautapelit 3 euroa kipale.

-Muistipeli 3 euroa.

-Muut lasten pelit 1-3 euroa.

Vierailija
2/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää vielä puolet voittoa noista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan noita välistävetäjiä. Itse myyjänä, haluaisin että joku saisi edullisesti tavarat käyttöön.

Vierailija
4/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää vielä puolet voittoa noista...

Juu, tuolla itsepalvelukirpparilla on pari trokarimummelia, jotka tyhjentävät pöydän halvasta kamasta ja myyvät (tai yrittävät) niitä sitten triplasti isommalla hinnalla. Ylläri, ylläri. Ne kamat on siellä vieläkin, ollut jo ainakin vuoden :D

Kamaa on kaksi isoa lootallista.

Vierailija
5/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vaikutti kyllä kalliilta, mutta en tiedä teidän alueen hintatasoa ja onko miten priimaa nuo tuotteet.

Äkkiseltään esim junarata, hyppykiikku, veturit, dvd-boxit vaikutti kalliilta.

Vierailija
6/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi uusia tai uudenveroisia niin kirppiskamasta en maksa isoja summia. Muut voi ajatella eri tavalla!

Vierailija
7/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minä melban kanssa. Aivan liian kalliita hintoja järjestään.

Vierailija
8/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vaikutti kyllä kalliilta, mutta en tiedä teidän alueen hintatasoa ja onko miten priimaa nuo tuotteet. Äkkiseltään esim junarata, hyppykiikku, veturit, dvd-boxit vaikutti kalliilta.

Radan ovh on melkein 50 euroa, veturit 25 euroa, hyppykiikku 30 euroa, boksit 40-50 euroa (ei saa Suomesta, vaikka onkin suomitekstit..).

Vierailija
9/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska samanlaisia juttuja saa paljon halvemmallakin. Ehkä jollekin muulle ok

Vierailija
10/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjat. Jessus, ei voi muuta sanoa.

Jos mä todellakin möisin noi kaikki pilkkahintaan (=alle eurolla), niin enhän mä hitto sais mitään, pöytävuokra on 45 euroa per viikko!

Vierailija
11/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ilmaisia, mutta kyllä täällä pääkaupunkiseudulla kirpparihinnat on noita hintoja paljon halvempia.

Vierailija
12/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) No mitäs te ilmaiseksi mankujat sitten maksaisitte noista? Ette varmaankaan 50 senttiä enempää!

Vierailija
13/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos vertaa livekirppareiden hintoihin.

Etenkin kirjat!

Vierailija
14/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi maksaa enemmän, kun ei omista tavaroistakaan enempää saa? Kaikki eivät tosiaan asu pääkaupunkiseudulla, mutta eikö sinusta sitten saa kertoa, missäpäin nuo ovat korkeita hintoja?

Vierailija
15/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilta hankitusta junaradasta 15 e tai hyppykiikusta 20e..

Vierailija
16/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaate etten kirpparilla maksa mistään yli 10€ ja mieluummin alle 5€. Yksi lysti mitä on alunperin maksanut.

Vierailija
17/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuon junaradan pistäisin itse huutikseen myyntiin, juuri siksi että siellä siitä saa rahaakin.

Vierailija
18/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä osa hinnoista on korkeita. Kirppareissa tosiaan pätee se 10 prossan sääntö aika hyvin.

Vaikka noi farkut. Vaikka olisi kuinka hienot ja erikoismerkkiset aikuisten farkut, niin ei niistä välttämättä paljoa mitään saa, koska ne aikuiset jotka kirppikseltä ostavat farkkuja eivät metsästä mitään erikoisfarkkuja vaan jotain mitä laittaa jalkaansa.

Sen sijaan noista Iittalan tuikuista voi pyytää ehkä enemmänkin. Mä kokeilisin ainakin erikoisista väreistä kympin kappale.

Samoin hyppykiikku. Koska se on useimmille erittäin lyhytaikainen ja useimmiten aika turha, niin ei siitä varmaan monikaan maksa 20 euroa. Vauva-lehden myyntipalstalla halvimmat lähtee vitosella. Ja sitten höyrypäiset esikoisten vanhemmat eivät osta niitä kirppikseltä, vaan kaupasta uutena, maksoi mitä maksoi.

Mutta ainahan voit kokeilla ja laskea sitten hintoja jos ei mene kaupaksi.

Vierailija
19/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen missä päin Suomea ollaan. Ja ne erot eivät ole pieniä! Joten en ota kantaa ap:n hinnoitteluun.

Vierailija
20/46 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menee herne nekkuun epämiellyttävästä vastauksesta? Esimerkkinä voisin sanoa, että mulla on parasta aikaa kirppispöytä. Tässä joitain esimerkkihintoja.

Hyppykiikku 5 euroa, jumppamatto 3 euroa, patjat ja peitot 2 euroa / kpl, kuin uusi lassien vkpuku 5 euroa, reimatecin syyshousut 5 euroa, hyväkuntoisista vauvan vaatteista kallein yksittäinen oli uusi nallepuku joka oli 4,5 euroa jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän