Te jotka ootte ottaneet H1N1 rokotteen..
Onko tullut oireita? mitä? Minkälainen vointi? Millon rokotteen ootte saaneet?
Kommentit (51)
Dahlqvist on melkoinen vaihtoehtolääkäri, paikallinen Antti Heikkilä. Ei kai tuossa ole mitään uutta, että rokote sisältää elohopeaa, onhan se tiedossa. Dahlqvistkin suosittaa riskiryhmille rokotusta elohopeasta huolimatta, joten ei ilmeisesti pidä sitä kovin vakavana riskinä.
Kuinkahan moni ihminen nykyään saa jonkun "kauhean myrkytyskohtauksen" ottamiensa rokotteiden vuoksi?
Totuus on kuitenkin se, että rokotteita on jaettu suomessa vuosikymmeniä, ja miettikää kuinka niiden valmistuskin on ollut eri pohjalla joskus 60-luvulla kuin nykyään! Ja ihmiset ovat todellakin ehtineet saada ties kuinka paljon rokotuksia.
Rokotteilla on poistettu keskuudestamme lukuisia todella vaarallisia tauteja, ja erittäin harva on kärsinyt itse rokotteista tolkuttoman paljon. Useimmiten kärsimys lienee johtunut allergisesta reaktiosta.
Luullakseni usein iäkkäämmätkin ihmiset, jotka ovat saaneet eläessään ties kuinka monta rokotetta, kuolevat vailla minkäänlaista negatiivista muistutusta ottamistaan rokotteista, vai mitä? Rokotteet ovat suojelleet heitä taudeilta ja that´s it. Ehkä saivat hieman lämpöä tai vastaavaa rokotteen jälkeen vuonna keppi ja kivi.
Hui kauhea mammat - ettei kai syö koskaan silakkaakaan!!! Kääk! Nyt kaikki Itämerenkalat boikottiin ja heti!
Hui kauhea mammat - ettei kai syö koskaan silakkaakaan!!! Kääk! Nyt kaikki Itämerenkalat boikottiin ja heti!
että se ei kerry elimistöön, kuten kalassa oleva. Eli se puoliintuu elimistössä ja poistuu sieltä nopeasti. Tästä kertoi THL:n Terhi Kilpi.
raskaana oon, kohta 17 viikkoa kasassa. Pistoskohta pikkusen arka jos siihen sormella tökkää, ei muita oireita.
Mua ärsyttää tää 'myllytys' sekä taudin että rokotteen ympärillä. Maailmassa ei tunnu enää kuolevan ihmisiä mihinkään muuhun ku sikainfluenssaan tai SI-rokotteeseen..
on muuten terveelle naiselle suuri terveysriski ja esim. keuhkoembolian riski on monikymmenkertainen ei-raskaana olevaan verrattuna. Rokotteen saaminen ei esim. keuhkoembolian saamiseen vaikuta mitenkään. Rokotteen ottamatta jättäminen lisää kuoliriskiä epidemia-aikana moninkertaiseksi rokottamattomiin verrattuna.
ja sen valmistajat saavat hirveästi rahaa kun ihmiset ihan paniikissa haluaa ottaa rokotuksen. Eli kun on tällainen rahantarve tiedossa niin valmistajatkin vaan hutiloivat jonkun rokotteen tietämättä sen kummemmin millaisia pitkäaikaisvaiktuksia sillä on, mitä oireita tulee rokotuksesta jne. Itse en luottaisi noin nopealla tahdilla kyhättyyn rokotukseen ja en aio rokotusta ottaakaan.
Kuinkahan moni ihminen nykyään saa jonkun "kauhean myrkytyskohtauksen" ottamiensa rokotteiden vuoksi?
Totuus on kuitenkin se, että rokotteita on jaettu suomessa vuosikymmeniä, ja miettikää kuinka niiden valmistuskin on ollut eri pohjalla joskus 60-luvulla kuin nykyään! Ja ihmiset ovat todellakin ehtineet saada ties kuinka paljon rokotuksia.Rokotteilla on poistettu keskuudestamme lukuisia todella vaarallisia tauteja, ja erittäin harva on kärsinyt itse rokotteista tolkuttoman paljon. Useimmiten kärsimys lienee johtunut allergisesta reaktiosta.
Luullakseni usein iäkkäämmätkin ihmiset, jotka ovat saaneet eläessään ties kuinka monta rokotetta, kuolevat vailla minkäänlaista negatiivista muistutusta ottamistaan rokotteista, vai mitä? Rokotteet ovat suojelleet heitä taudeilta ja that´s it. Ehkä saivat hieman lämpöä tai vastaavaa rokotteen jälkeen vuonna keppi ja kivi.
ja parin tunnin kuluttua rokotuksesta tuli nuhainen olo, nyt on hiipumaan päin, mutta en nyt sitten tiedä, johtuiko rokotuksesta vai tuliko muuten vaan. Käsi ollut vähän kankea ja kipeä. Miehellä oli rokotuksen jälkeisen päivän selässä voimakasta lihassärkyä ja kaverini oksensi seuraavan vuorokauden.