Ukrainassa keuhkoruttoa?
Onko joku muu kuullut tällaisen huhun. Itse olen aivan paniikissa.
Kommentit (35)
mutta ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä.
miksi ap olet paniikissa. asutko ukrainassa?
sikainfluenssa on keuhkorutoksi muuttunut?! ehkä kaikkiin huhuihin ei kannata uskoa...
Tappaa nopeasti muuttaen keuhkot mustiksi keuhkoruton tapaan. Ebolaakin epäillään.
täälläkin jotain aiheeseen liittyvää
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Ukraina+sulki+koulut+sikainfluenssa…
Suomi24 ei mun käsittääkseni ole mikään vakavasti otettava portaali.
asiantuntemus ja tieto huipputasoa. Hohhoijaa, mitä te näistä saatte?
netti on tosiaan pullollaan "asiasivuja" ja asiasivuja... ainakin mun on niitä (ulkomaisia) vaikea erottaa lukioenglannillani, joten siksi jätänkin ne omaan arvoonsa, ja odotan tietoja jo luotettaviksi todetuista lähteistä, esim WHO, ja Suomessa THL. Suosittelen ap:llekin.
ollut mitään tästä...? ainoastaan keskustelupalstoilla!
Epäillään, että tilannetta pimitetään hallituksen toimesta ja väitetään, että kyseessä on h1n1, vaikka tauti on paljon tappavampi.
Rutto ei ole hävinnyt maailmasta. Onneksi siihen on nykyään lääkkeet olemassa. Jos se on keuhkoruttoa, niin kuolo korjaa nopeasti. Aamulla olet terve, illalla vuodat verta joka reiästä ja kuolet. Paiserutossa on vähän enemmän aikaa. USA:ssakin on ruttotapauksia vuosittain.
"abovetopsecret" onkin paikka josta haluan tietoni hankkia. Ajan tuhlausta, sanon minä.
että keuhkorutosta on olemassa useita antibiooteille vastustuskykyisiä kantoja. Jos Ukrainassa olisi kyse keuhkorutosta, se olisi todennäköisesti antibiooteille vastustuskykyinen, muuten kuolleita ei olisi noin paljon.
kun kiinassa laitettiin kokonainen kaupunki eristyksiin keuhkoruton takia. En olekaan kuullut siitä asiasta sen koommin. Vieläköhän se kaupunki on olemassa ja onko se rutto nyt siirtynyt Ukrainaan?
Vai olet paniikissa etkä edes tiedä onko vaiko eikö.