Jos torilla järjestettäisiin pedofiilien elävältä ristiinnaulinta niin osallistuisitko karkeloihin?
Kommentit (41)
Taas tää sama idari jonka mielestä pettäminen on sama asia kuin lapsen raiskaaminen.
Minä taas osallistuisin Beaverin kivittämiseen jos Beaver olisi tuomiolla pettämisestä.
voisi olla että olisin myös tylsällä veitsellä nirhaamassa kyseisen sian sukuelimiä irti...
Taas tää sama idari jonka mielestä pettäminen on sama asia kuin lapsen raiskaaminen.
Minä taas osallistuisin Beaverin kivittämiseen jos Beaver olisi tuomiolla pettämisestä.
Kannattaa muuten Beaver olla sitten varovainen ettei sulle käy näin:
http://andrus.files.wordpress.com/2009/07/muslim-woman-stoned-to-death-…
Niitä voisi nakella ristille naulittujen päälle.
Kerrankin hyvä uutinen. Suomessakin voisi tuomiot olla kovempia pedofiilien suhteen!
Kannattaa muuten Beaver olla sitten varovainen ettei sulle käy näin:
<a href="http://andrus.files.wordpress.com/2009/07/muslim-woman-stoned-to-death-…" alt="http://andrus.files.wordpress.com/2009/07/muslim-woman-stoned-to-death-…">http://andrus.files.wordpress.com/2009/07/muslim-woman-stoned-to-death-…;
Muuttaisin pois sellaisesta maasta, jossa yhtään ketään ristiinnaulitaan elävältä.
vaan pitäisin siitä huolta että oma lapseni saa oikeanlaisen lapsuuden. Nämä lapset sitä eivät saaneet. Olen siitä surullinen ja koitan hyvittää asiaa huolehtimalla kahta kovemmin omistani.
Tää liittyi pedofiliaan taas... miten?
selittää itselleen pettämisen ja lastenraiskaamisen olevan saman tason rikos. Ja näinhän se ihmisen psyyke toimii, että itsessä olevaan vikaan ei voida katsoa. Jos puheeksi tulee lasten raiskaamisen tuomittavuus, sen sijaan että pedofiili keksittyisi siihen ajatukseen ja mitä se tarkoittaa itsen kannalta, hän rupeaa välittömästi suuntaamaan ajatusta pois aiheesta johonkin omaan suuttumuksenaiheeseensa, josta löytää oikeutusta toiminnalleen, ja välttää näin katsomasta omaa toimintaansa.
Ja sulle "mies", turha kääntää asiaa toisinpäin. Pettämisketjuissa EI ruveta sekoilemaan pedofiileistä ja vertailemaan näitä kahta asioita toisiinsa.
että jos todellakin haluatte tuollaiset rangaistukset käyttöön, niin voitte sitten odottaa, että minä olen kivittämässä teitä, kun jäätte kiinni pettämisestä. Oikeudenmukaisuutta kaikille.
Ja taas rinnastetaan pettäminen lapsen raiskaukseen. Mutta kuten joku edellä jo mainitsi, pedofiilit eivät näe toiminnassaan mitään pahaa ja vertaavat sitä mitättömämpään tekoon.
että jos todellakin haluatte tuollaiset rangaistukset käyttöön, niin voitte sitten odottaa, että minä olen kivittämässä teitä, kun jäätte kiinni pettämisestä. Oikeudenmukaisuutta kaikille.
Oikeudenmukaisuutta kaikille.
vakavuudeltaan samantasoisia rikoksia? Entä pettäminen ja tappaminen? Kyllä vai ei?
Jos vastaus on ei, pidä typerä leipäläpesi kiinni.
Myös ne, jotka eivät riko lakia. Pedofilia on käsittääkseni seksuaalinen taipumus. Kaikki pedofiilit eivät suinkaan raiskaa, vahingoita tai hyväksikäytä lapsia käytännössä. Milloin keksitään laite, joka lukee ajatukset? Saisitte tekin sitten kivitettäväksi kaikki, joilla on mielessä aviopuolison petos tai ajattelevat muuta sopimatonta.
Myös ne, jotka eivät riko lakia. Pedofilia on käsittääkseni seksuaalinen taipumus. Kaikki pedofiilit eivät suinkaan raiskaa, vahingoita tai hyväksikäytä lapsia käytännössä. Milloin keksitään laite, joka lukee ajatukset? Saisitte tekin sitten kivitettäväksi kaikki, joilla on mielessä aviopuolison petos tai ajattelevat muuta sopimatonta.
Arvaa mitä, näitä kukaan ei ehdotakaan kivitettäviksi. Tämä kyseinen tapaus oli mm. jättänyt 3-vuotiaan kuolemaan raiskattuaan hänet. Niin että olet kuule ihan turvassa jos pysyt vaan lapsenraiskausfantasioissasi etkä toteuta niitä käytännössä. Ja voit lopettaa typerien puhuminen internetissä. Vai pelottaako että joku päivä pitää kokeilla irl?
Onko mielestäsi pettäminen ja lapsen raiskaaminen vakavuudeltaan samantasoisia rikoksia? Eli teot, ei ajatukset. Tässä aloituksen tapauskessahan tyyppi oli raiskannut, ei pelkästään ajatellut raiskaavansa, viisi viatonta lasta.
Mene ihmeessä lekurin juttusille ja pitkäaikaiseen terapiaan ja lääkitys päälle äkkiä!
ristiinnaulitseminen, lukekaa juttu:
"Saudi-Arabiassa ristiinnaulitseminen merkitsee tuomitun ruumiin asettamista ristille näytille teloituksen jälkeen."
jos Beaver olisi tuomiolla pettämisestä.