Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos torilla järjestettäisiin pedofiilien elävältä ristiinnaulinta niin osallistuisitko karkeloihin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Beaver olisi tuomiolla pettämisestä.

Vierailija
22/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama idari jonka mielestä pettäminen on sama asia kuin lapsen raiskaaminen.

Minä taas osallistuisin Beaverin kivittämiseen jos Beaver olisi tuomiolla pettämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla että olisin myös tylsällä veitsellä nirhaamassa kyseisen sian sukuelimiä irti...

Vierailija
24/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama idari jonka mielestä pettäminen on sama asia kuin lapsen raiskaaminen.

Minä taas osallistuisin Beaverin kivittämiseen jos Beaver olisi tuomiolla pettämisestä.

Kannattaa muuten Beaver olla sitten varovainen ettei sulle käy näin:

http://andrus.files.wordpress.com/2009/07/muslim-woman-stoned-to-death-…

Vierailija
25/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voisi nakella ristille naulittujen päälle.

Kerrankin hyvä uutinen. Suomessakin voisi tuomiot olla kovempia pedofiilien suhteen!

Vierailija
26/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ansionsa mukaan olisi saanut!

Vierailija
27/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois sellaisesta maasta, jossa yhtään ketään ristiinnaulitaan elävältä.

Vierailija
29/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paska saisi kärsiä. No mercy.

Vierailija
30/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pitäisin siitä huolta että oma lapseni saa oikeanlaisen lapsuuden. Nämä lapset sitä eivät saaneet. Olen siitä surullinen ja koitan hyvittää asiaa huolehtimalla kahta kovemmin omistani.

Vierailija
31/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää liittyi pedofiliaan taas... miten?

selittää itselleen pettämisen ja lastenraiskaamisen olevan saman tason rikos. Ja näinhän se ihmisen psyyke toimii, että itsessä olevaan vikaan ei voida katsoa. Jos puheeksi tulee lasten raiskaamisen tuomittavuus, sen sijaan että pedofiili keksittyisi siihen ajatukseen ja mitä se tarkoittaa itsen kannalta, hän rupeaa välittömästi suuntaamaan ajatusta pois aiheesta johonkin omaan suuttumuksenaiheeseensa, josta löytää oikeutusta toiminnalleen, ja välttää näin katsomasta omaa toimintaansa.

Ja sulle "mies", turha kääntää asiaa toisinpäin. Pettämisketjuissa EI ruveta sekoilemaan pedofiileistä ja vertailemaan näitä kahta asioita toisiinsa.

Vierailija
32/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos todellakin haluatte tuollaiset rangaistukset käyttöön, niin voitte sitten odottaa, että minä olen kivittämässä teitä, kun jäätte kiinni pettämisestä. Oikeudenmukaisuutta kaikille.

Vierailija
33/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas rinnastetaan pettäminen lapsen raiskaukseen. Mutta kuten joku edellä jo mainitsi, pedofiilit eivät näe toiminnassaan mitään pahaa ja vertaavat sitä mitättömämpään tekoon.

että jos todellakin haluatte tuollaiset rangaistukset käyttöön, niin voitte sitten odottaa, että minä olen kivittämässä teitä, kun jäätte kiinni pettämisestä. Oikeudenmukaisuutta kaikille.

Vierailija
34/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudenmukaisuutta kaikille.

vakavuudeltaan samantasoisia rikoksia? Entä pettäminen ja tappaminen? Kyllä vai ei?

Jos vastaus on ei, pidä typerä leipäläpesi kiinni.

Vierailija
35/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ne, jotka eivät riko lakia. Pedofilia on käsittääkseni seksuaalinen taipumus. Kaikki pedofiilit eivät suinkaan raiskaa, vahingoita tai hyväksikäytä lapsia käytännössä. Milloin keksitään laite, joka lukee ajatukset? Saisitte tekin sitten kivitettäväksi kaikki, joilla on mielessä aviopuolison petos tai ajattelevat muuta sopimatonta.

Vierailija
36/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ne, jotka eivät riko lakia. Pedofilia on käsittääkseni seksuaalinen taipumus. Kaikki pedofiilit eivät suinkaan raiskaa, vahingoita tai hyväksikäytä lapsia käytännössä. Milloin keksitään laite, joka lukee ajatukset? Saisitte tekin sitten kivitettäväksi kaikki, joilla on mielessä aviopuolison petos tai ajattelevat muuta sopimatonta.

Arvaa mitä, näitä kukaan ei ehdotakaan kivitettäviksi. Tämä kyseinen tapaus oli mm. jättänyt 3-vuotiaan kuolemaan raiskattuaan hänet. Niin että olet kuule ihan turvassa jos pysyt vaan lapsenraiskausfantasioissasi etkä toteuta niitä käytännössä. Ja voit lopettaa typerien puhuminen internetissä. Vai pelottaako että joku päivä pitää kokeilla irl?

Vierailija
37/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi pettäminen ja lapsen raiskaaminen vakavuudeltaan samantasoisia rikoksia? Eli teot, ei ajatukset. Tässä aloituksen tapauskessahan tyyppi oli raiskannut, ei pelkästään ajatellut raiskaavansa, viisi viatonta lasta.

Vierailija
38/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä lekurin juttusille ja pitkäaikaiseen terapiaan ja lääkitys päälle äkkiä!

Vierailija
39/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti tältä istumalta!

Vierailija
40/41 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiinnaulitseminen, lukekaa juttu:

"Saudi-Arabiassa ristiinnaulitseminen merkitsee tuomitun ruumiin asettamista ristille näytille teloituksen jälkeen."