Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei osaa soittaa lääkärille, mitä teen...

Vierailija
03.11.2009 |

Äitini pitäisi sairautensa vuoksi soittaa lääkärille ja varata aikaa. Terveyskeskuksen numero on kuitenkin varattu, ja äiti toteaa että hän koetti kerran soittaa, ja numero oli varattu, hän ei aio enää uudelleen soittaa. Hänen sairautensa edellyttäisi kuitenkin hoitoa. Itse asun kauempana eivätkä he terveyskeskuksessa minun kanssani asiasta voi keskustella. Äiti ei suostu soittamaan jos numero on kerrankin varattu. Hän ajattelee, että hänelle pitäisi heti vastata tai sitten hän ei enää soita, loukkaantuu siitä jos numero on varattu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä jos eivät varsinaisesti keskustele kanssasi mutta ihmettelen mikset voi aikaa varata kun minäkin pystyn varaamaan miehelleni.

Vierailija
2/5 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varannut aikoja mm. siskolleni, hyvin on onnistunut

Eihän sieltä terveyskeskuksesta sinulle mitään yksityisiä äitisi tietoja kerrota, mutta eipä niitä aikaa varatessa tarvitsekaan, sinä kuitenkin saat ja osaat kertoa tarvittavat tiedot sinne päin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko äiti kotisairaanhoidon piiriin? Kuulu tai niin soita sinne hoitajalle ja kerro tilanne. Toisena vaihtoehtona on soittaa tk:n hoitajalle ja selittää miksi varaat ajan äidillesi. Saisikohan äitisi potilastietoihin maininnan, että tytär hoitaa jatkossa äitisi ajanvaraukset ym yhteydenotot, jos äiti ei sitä pysty tekemään. Asiaan tarvitaan tietysti äitisi lupa, mutta eiköhän asia onnistu.

Vierailija
4/5 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti voit varata ajan äidillesi. Puhelin käteen vaan! Käyntiaikojen lisäksi terveysasemilta varataan puhelinaikoja. Ehkä äitisi tarvitsee puhelinajan lääkärille eikä käyntiaikaa?

Minulle on jopa varattu useamman kerran puhelinaika, jotta olen voinut keskustella lääkärin kanssa ANOPPINI terveydentilasta.

Vierailija
5/5 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varannut lääkärikammoiselle äidilleni useasti aikoja. Vaatii vaan, että tietää sotun loppuosankin. Olen tosin varannut usein yksityiselle enkä arvauskeskukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän