** MAALISKUISET Marraskuussa **
Hip Hei!
Aloitetaas uusi pino! Meinasin kirjoittaa tuohon edelliseen, mutta huomasin kuun vaihtuneen ; D
Kommentit (23)
Heippa! Mahtuisiko tänne joukkoon kirjottelemaan vielä yksi äityli jolla tyttö 9kk? :)
juuh,ei kyllä edisty pojan ryömäämisharjotukset! Se ei vaan halua olla mahallaan lattialla eikä ees sängyssä.Kamala huuto alkaa jos ees koittaa ehotella mitään ryömimisjuttuja.Mä luovutin,istua töröttäköön sitten jos se kerran on niiiiiin hauskaa.kait se joskus sit siitä edistyy.
Kyllähän tuo kovasti kävelee kun sitä käsistä taluttaa,ja jos sen laittaa tukea vasten seisomaan niin koittaa ottaa askeliakin.Mutta ei oo mielenkiintoo ite nousta sinne ylös.Hooh,kait sillä on ollu liian hyvä palvelu ettei tarvii ruveta ite yrittämään =D
On ruvennut osottelemaan tavaroita sormella.Ja kovasti höpöttää omia juttujaan ja on oppinut uusia äänteitä.,ymmärtää kun kielletään.
Yöt on nukkunut erittäin hyvin unikoulun ansiosta,tosin toissa yönä valvoi taas vaihteeksi kaksi tuntia kun päiväunet meni liian pitkiksi :/ (yhteensä nukkui sillon 2,5tuntia päikkäreitä)
tuntuu olevan tosi tarkka siitä et ei voi antaa nukkua pitkiä unia päivällä tai yöunet menee ihan pipariksi.
Jes,viikonloppuna tämä mamma lähtee vähän tuulettumaan,lapset menee mummolaan kahdeksi yöksi.
Nyt ruuanlaittopuuhiin.
Suvinen& Eetu 9,5kk
Unikouluista....
Minä olen kaikki kolme vieroittanut yösyönneistä menestyksekkäästi...tai vähemmän menestyksekkäästi, seuraavasti:
Tissiä ei tipu ennen aamu kuutta! Olen aina laittanut takaisin sänkyyn, taputellut pyllylle, ja "suhissuta". Ja hokenut sitä iänikuista mantraa: "Nyt on yö, nyt nukutaan" = )
Vauva K vieroitettiin myös, mutta tässä on ollut vaikka mitä tautia niin on vähän repsahtanut.
Eipä siinä ole mennyt kuin muutama yö. se pitää vaan päättää että jaksaa taistella vastaan. Tsemppiä kaikille! Meillä lapaset on opetettu alusta asti opetettu nukahtamaan yksin sänkyyn, niin on varmaan helpottanut asiaa.
Eskarilaisella nousi perjantaina 40asteen kuume. Oksensi, ja valitti pää ja kurkku kipua. Eilen ei enää ollut kuumetta. Annoin pe PamolF:n kun oli niin surkeana. 10 min, ja potilas jo lauleli " on tänään onnenpäivä, ei murheesta häivää" = ) Aika tehokkaat mömmöt. Ei olla aijemmin kokeiltukaan noita.
Nyt pitää mennä...
Emilia