Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en ymmärrä mihin sinkkuystäväni haaskaavat rahansa!!

Vierailija
02.11.2009 |

Minä olen aina ollut säästeliäs, ostanut heti oman asunnon ja maksanut sitä pikavauhtia. En ole suuremmin tuhlaillut vaatteisiin yms. Toki aina silloin tällöin jotain ostelen.

Oma auto on myös, joten siihenkin menee rahaa.

Mutta silti minulla on varaa matkustella ulkomailla useamman kerran vuodessa ja muutenkin välillä ostella jotain kivaa.

Esim. viime vuonna olin neljä kertaa ulkomailla.

Ystäväni ovat samalla pienipalkkaisella alalla, mutta heillä ei ole koskaan rahaa!!

En voi käsittää mihin ne rahat menevät? He eivät käy koskaan ulkomailla, he asuvat miehen kanssa yhdessä, joten rahaa asumiseen menee vähemmän.

Ja silti koskaan ei ole rahaa mihinkään!! Usein minulle lähetellään viestejä voisinko taas lainata, kun tili on ihan tyhjä.

En vain voi ymmärtää mihin ne rahat sitten uppoavat...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa ystävistä on siis sinkkuja, osa asuu miehen kanssa :)

Vierailija
2/4 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoiluyrityksissäkin pitäisi keskittyä yksityiskohtiin! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät usein ulkona? Ostavat usein vaatteita? Antavat hyväntekeväisyyteen? Mistäpä näitä tietää, jokainen laittaa mihin tykkää. Jonkun mielestä esim. matkustelu on aivan kauheaa rahan haaskausta, toisen mielestä harrastukset.

Vierailija
4/4 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole provo!

Tosissaan tätä mietin. Minulla on siis useampi sinkkuystävä ja useampi miehen kanssa asuva, ja kaikilla on tämä sama ongelma.

Ei ole juurikaan harrastuksia, vaatteita ostavat suht tiuhaan kyllä, mutta ei nyt luulisi että koko palkka siihen menee.

Esim. tiedän, että eräs tuttuni saa käteen kuussa noin 1700 euroa. Tästä hänellä menee asumiseen vain 200 euroa!

Eli 1500euroa kuukaudessa jää tuhlattavaksi, ja silti ei ole koskaan rahaa.

(kun minulla samasta palkasta menee suuuuuri summa asumiseen, ja silti jää hyvin vielä matkusteluun)