Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä näistä paras lomakohde?

Vierailija
13.10.2009 |

Helmikuussa haluttais reissuun ja yhden lapsen kanssa matkustetaan. Vaihtoehdot Thaimaa, Dubai, Malesia, Kap Verde, Florida tai Karibian risteily. Haluttais lomalla lähinnä löhötä ja olla vaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibian risteily kun niitä myydään polkuhintaan.

Vierailija
2/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkaa Dubaihin. Turha maksaa matkasta paljon, jos ette aio nautti mistään mitä kohde tarjoaa.

Tuolla on taatusti lämmintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole siellä vielä käynyt. Dubaita ja Thaimaata suosittelen!

Vierailija
4/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibian risteily on aikamoista reissaamista kuitenkin, eli jos haluatte vaan löhötä, niin se ei ole paras mahdollinen. Itse en valitsisi noista mitään, lähtisin kyllä karibialle, mutta siellä jollekin abc-saarista, tai sitten meksikoon pdc:iin.

5/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö voisi olla a.s.a.p.

Lasku mulle COD

Saisiko tuon pdf:nä?

CU

Vierailija
6/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö voisi olla a.s.a.p. Lasku mulle COD Saisiko tuon pdf:nä? CU

Vierailija
7/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibian risteily on aikamoista reissaamista kuitenkin, eli jos haluatte vaan löhötä, niin se ei ole paras mahdollinen. Itse en valitsisi noista mitään, lähtisin kyllä karibialle, mutta siellä jollekin abc-saarista, tai sitten meksikoon pdc:iin.

Vierailija
8/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin joku Karibian risteilylle tai Thaimaahan. Jotenkin mulla on semmoinen mielikuva ettei Floridassa loma olisi vain loikoilua ja jos siellä on huonot kelitkin niin jättäisin sen heti pois vaihtoehdoista.

Thaimaa on ihana paikka, hyvää ruokaa, upeat ilmat ja kiehtova kulttuuri :)

Vierailija
9/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilin ehkä väärin tuon loman tarkoituksen. Toki jos esim. Floridaan lähtisimme, sitten vuokraisimme auton ja liikkuisimme paikasta toiseen eli ei ihan löhöilyäkään. Toisaalta löhöily olisi kivaa ja ehkäpä tuo Florida tippuukin heti tässä kohtaa jo listasta pois :) Loman päätarkoitus on siis löhötä, mutta toki olemme valmiita katselemaan paikkojakin, jos paikassa on jotain katsottavaa.

ap

Vierailija
10/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playa del carmen on tosi ihana lomakohde, siellä on todella paljon näkemistä, mutta on ihana myös vaan löhöillä upeilla karibian rannoilla :-). Mä rakastuin kyllä siihen ihan täysin! Ja tuota sikainfluenssaahan nyt on jo joka puolella, että senkään takia ei enää tarvitse Meksikoa syrjiä.

Vierailija
11/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenting Highlandissa vuoren päällä on kiva huvipuisto :-)