Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikarokotettu, mitä oireita sait?

Vierailija
02.11.2009 |

minä käsi kipeä ja 3pv etova olo, nyt jo ok.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotuksesta nyt viikko

Vierailija
2/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteni oli aika kipeä ensimmäisen yön, mutta en kuitenkaan ottanut mitään kipulääkettä. Käsikipua kesti kaksi päivää. Seuraavana päivänä rokotuksesta peruslämpöni oli koholla lähellä 37, mutta ei noussut lämmön puolelle. Nukuin päikkärit, joten olin väsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin otin Buranaa ennaltaehkäisevästi :) kun muutamat kollegani saivat kuumetta, päänsärkyä yms, mutta ei mulla muuta ole kun hiukan normaalia enemmän väsyttää.

Vierailija
4/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän.rokotteen sain jo puoltoista viikkoa sitten

Vierailija
5/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vain aikuisten rokotusten jälkeisistä oireista, joita ovat just nuo kuume, käsikipu ym. Mietin, että miten lapset ovat reagoineet? Meinasin ylihuomenna rokotuttaa lapseni ja mietityttää... Entä onko kukaan kanamuna-allerginen saanut rokotetta? Tuleeko helposti allergisia reaktioita?

Vierailija
6/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisena päivänä koko käsi oli aivan punainen, kuuma ja sykkivän särkevä. Jouduin ottamaan kolme buranaa ja silti kuumetta oli 39 astetta. Kolmantena päivänä sormet alkoivat sinistyä ja puutua ja iltaan mennessä koko käsi oli aivan puutunut, sinertävän valkoinen ja kylmä. Seuraavana aamuna käsi näytti jotenkin pienemmältä ja päivän mittaan kuihtui vaan kuihtumistaan. Pari päivää siitä, koko käteni oli musta ja kuiva käppyrä, kunnnes sitten viime sunnuntaina tippui kokonaan pois.

Vierailija
7/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisena päivänä koko käsi oli aivan punainen, kuuma ja sykkivän särkevä. Jouduin ottamaan kolme buranaa ja silti kuumetta oli 39 astetta. Kolmantena päivänä sormet alkoivat sinistyä ja puutua ja iltaan mennessä koko käsi oli aivan puutunut, sinertävän valkoinen ja kylmä. Seuraavana aamuna käsi näytti jotenkin pienemmältä ja päivän mittaan kuihtui vaan kuihtumistaan. Pari päivää siitä, koko käteni oli musta ja kuiva käppyrä, kunnnes sitten viime sunnuntaina tippui kokonaan pois.