Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Negatiiviset läheiset?

Vierailija
02.11.2009 |

Kärsivätkö muut mammat näistä? Ihmisistä, jotka ovat naama mytyssä ja ilme kuin sitruunan syöneellä JATKUVASTI? Nämä tyypit vääntävät jokaisesta asiasta negatiivisen ja keksivät ihmeellisiä piilomerkityksiä selkeille jutuille. En ole itsekään aina kovin positiviinen mutta voi jumalauta kun sapettaa katsoa tuollaista mököttämistä..!

Miten negatiivisten ihmisten kanssa toimitaan? Olen kokeillut mm. kevennyksiä, (huonoja) vitsejä, aiheen vaihtamista, sitä etten lähde mukaan valittamiseen. Mikään ei ole auttanut!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää mököttäjät mitään, mut valittajat... voi jestas! Vuodesta toiseen samat laulut, eikä tajuta katsoa peiliin, että se vika saattaa olla siinä valittajassa itsessään. Siinä he sit ihmettelevät miten ystävät ottavat välimatkaa, eikä sukulaisiakaan oikein kiinnosta olla tekemisissä.

Vierailija
2/3 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on eräs vanha täti, joka ei koskaan näe omaa osuuttaan asioihin; avioero tuli kun miehensä ei enää jaksanut katsoa aina hapanta akkaa mutta tädin mielestä kysymys oli siitä että mies vain "vaihtoi nuorempaan (mies tapasi 2 vuotta eron jälkeen uuden vaimonsa!)"! Sama täti haukkuu tasapuolisesti lapsenlapsia, naapureita, jopa kyläkaupan kauppiasta :D. Olettaa ihan mielettömiä juttuja muilta, mm. hänen kuuluisi saada ikänsä takia alennusta(!) kaupasta ja mitäköhän vielä...huhhuh.

Toinen tapaus on paljon nuorempi mutta jotenkin perustyytymätön nainen. Saa palkkaa ihan kohtuullisesti mutta kokee "kaikkien muiden" tienaavan enemmän kuin hän. Samaten "kaikki muut" tekevät aina jotain kivaa ja "kaikilla muilla" on varaa autoon, etelänmatkoihin jne. Itse tuhlaa rahansa viikossa ja sitten aidosti ihmettelee minne ne menivät..!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin vääntää kaiken aina negatiiviseksi. Ja saattaa vaikka samana päivänä muuttaa kantansa jostain asiasta aivan päinvastaiseksi - vain jotta saa pitää negatiivista asennettaan yllä.

Siis esim. saattaa kritisoida jotain tulevaa muutosta; että toteutetaan niin pian eikä henkilöstöä taaskaan kouluteta ja plää-plää-plää... Ja kun sitten päivän mittaan tulee tieto, että juurikin siihen muutokseen liittyen järjestetään kaikille koko työpäivän mittainen koulutus niin: se on ihan turhaa ja menee taas työpäivä hukkaan ja taas on pakko osallistua johonkin tyhmään...

Mua alkaa aina naurattaa nykyään kun näen ko työkaverin. Jännityksellä aina odotan, mikä milloinkin mättää. Kun AINA mättää, se on kuultu!!

Itse peruspositiivisena en jaksa tosiaan kuin nauraa tuollaiselle. Mahtaa olla elämä rankkaa tuolla asennoitumisella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme