onko tallinnassa mikään auki 1 pv tammikuuta?
Kommentit (29)
tarkoitin ostospaikat esim. virukeskus ja sadamarketit sun muut? lasten kanssa lähdössä reissuumaan niin ei niin viinan kanssa läträtä =)
viettämään Uutta Vuotta johonki suomalaisten ryyppyparatiisiin, missä saa nähdä oikeen huippuörvellystä, meni minne tahansa... JEEE!!
hyvä kun saisi sen kunnon vastauksen
jengi kirjottaa ja kyselee perhana päivätolkulla yksinkertasia asioita, mitkä selviäis ihan muutenkin nettiä vilkasemalla. Tätä saittia kyllä osataan käyttää, mutta asianperästä se netti ei toimi ei millään...
Avaa vaikka viroweb ja katso!!
kyseisen päivän kohdalta ja voi olla vastailematta näihin jos on niin perhanan tyhmiä kysymyksiä ihmisillä! tyttäreni täyttää 18 sillon niin olisi kiva suunnitella etukäteen mitä tehdä muuta kun ryypätä koko aikaa.
aikaan virossa suomalasiten keskuudessa mitään kummempaa ördäysmeininkiä.
jotain yllättävää ja dokaa sen tyttäresi kanssa. Joku shoppailu jne. on niin mielikuvituksetonta, että eipä jää tyttärellesi mitään mieleen. Jos pääsisikin yllättäen äitinsä kanssa ottamaan viinaa kunnolla niin siitä jäisi jo jotain kivoja muistoja!
kun tulee tosi lapsellisia viestejä! kuka käski että niihin päivänselviin kysymyksiin pitää vastata! ei ole kuule mikään pakko! en rupea dokaamaan tyttöni kanssa, joten elä latele omia päättömiä ehdotuksiasi. teemme itse mitä halutaan. kysyin vaan että on ne helvetin kaupat auki sillon kun en sattumoisin sattunut sitä vastausta löytämään muulta sivulta. on se niin vaikeaa vastata asiallisesti!
eipä ikää ole paljoa enempää kuin tyttärelläsi ja sen takia tiedän mitä hän mielummin tekisi kuin shoppailisi jossain loskaisessa Tallinassa jonkun kalkkiksen kanssa. Sad but true! Niin se vaan on, myönnät sitä tai et.
itsellä taitaa olla huonosti asiat omien vanhempiesi kanssa! et taida osata itse käyttää sitä tietokonetta kun et osaa laittaa vastausta tänne.
Usein kyllä nuoriso haluaa tehdä jotain ihan muuta mitä vanhemmat luulevat. Ostoreissu on kyllä tosi huono idea. Alkoholin kanssa läträäminen voi olla ihan ok, mutta jos se ei suju, kun äiti on niin rajoittunut niin kantsii keksiä jotain muuta sitten tilalle. Ei varmaan huono idea jättää koko reissu väliin. Mutta eipä tää mulle kuulu! Hyvää reissua!
jos ne itse tälläistä reissua kyseleevät niin haluan sen myös järjestää ja ottaa selvää asioista.
varmaan näin sitten. On siellä kauppoja auki ja ei kannata niin kauheasti stressata etukäteen. Mitä väliä onko siellä joku H&M auki vai ei? Joku toinen kauppa on kuitenkin. Oikeesti herää, ei kaiken tarvitse olla etukäteen selvitetty tms.
tosissaan ovat valmiita ostoksille äitinsä kanssa. Ja jos eivät olisi, saisivat he sen myös sanottua.
sitten samanlaisia tylsimyksiä kuin äitinsäkin. On kai sellaisia. Menevät massan mukana kuin lampaat. Bäää-ääää
on niin karmivaa katsoa, kun vanhemmat tartuttavat tylsän elämänsä jälkeläisiinsä. Aivopesevät suorastaan. Ideana kai, että "jos minulla ei ole ollut kivaa niin ei lapsillanikaan saa olla". Seuraavaksi lapset saavat lähteä omaan kotiin maksamaan 300ke asuntolainaa ja viettämään kulutus"juhlia" velkarahalla. Upeaa!
mutta en halua että omat lapseni joutuuvat samoihin vaikeuksiin ja ongelmiin kuin itse oon joutunu joten haluan tehdä toisin..ihmeen hyvin kaikki muutkin nuoret meillä viihtyy joka ikinen päivä. tosi kalkkiksia vissiin sit ollaan! hui sentään..
kuten puheistasi päätellen näin on käynyt.!
kaikki tarpeellinen. Ravintolat, baarit ja viinakaupat jne. Tuskin tulee olemaan ongelma, ettei tarpeeksi peese viinan kanssa läträämään. Muuta syytä sinne ei ole mennäkkään. Itsekkin olen aina jo aivan tiltissä jo laivamatkan aikana. Hauskoja reissuja, joka kerta, kunhan "muistaa" juoda tarpeeksi. Tulee kyllä jo Suomessakin otettua aika paljon nykyään, mutta se on toinen tarina se :)