Millä viiltelyjäljet nopeasti pois? Tai miten "selittää" ne?
Mitä voisi väittää niiden olevan? tai saako niiden pois menoa jotenkin nopeutettua? Ihan pintaviiltoja, ei vuotanut ollenkaan verta. kuinka nopeasti menevät pois? tyhmyyksissäni menin "vitsinä" tekemään sellaisia käsivarteeni...
Kommentit (43)
No jooh.... Kirjotan tänne nyt aika paljon myöhässä mutta mä oon viillelly ja lopetin sen jotain 1kk sitten. Oon siis 11 ja ÄLKÄÄ antako mitään kommentteja mun nuorelle iälle. Menin sitten yhtenä iltana kertomaan itku kurkussa siitä äidille ja sen jälkeen se passitti mut terapiaan. Ei siitä oikein ollut hyötyä. Mulla on jälkiä joista tuli suht paljon verta mutta ne parani muutamassa viikossa.
Nyt mua hävettää ihan hirveesti ne ja joo... tää saattaa kuulostaa tyhmälle mutta mä peitän ne jättimäisellä laastarilla. Sit sepitän jotain mun luokkalaisille liikkatunnilla jos ne kysyy.
Itellä on myös ranteesta parantumut nopeammin kuin nilkasta. Nykyään mä vaan puren itteeni tai raavin kynsillä.
Mäkin tarttisin jonku keinon millä saada ne mahd näkymättömiks…. Viilsin just äsken 7 viiltoa ja en haluu et vanhemmat näkee meen kohta pesee ne ku yritin peittää mut kirvelrr vaa ja turpoo t : 11v tyttö
Haluaisin ÄKKIÄ nää jäljet pois koska mutsikin miettii miksi koko ajan pitkähihanen päällä joten neuvoja kiitos😭😭💔