Millä viiltelyjäljet nopeasti pois? Tai miten "selittää" ne?
Mitä voisi väittää niiden olevan? tai saako niiden pois menoa jotenkin nopeutettua? Ihan pintaviiltoja, ei vuotanut ollenkaan verta. kuinka nopeasti menevät pois? tyhmyyksissäni menin "vitsinä" tekemään sellaisia käsivarteeni...
Kommentit (43)
Saatananpalvojat kidnappasi. Teki viiltoja suhun, kun oli aikeissa uhrata sut. Onneks tuli sankari paikalle ja vapautti sut.
Ei kukaan viiltele itseään vitsillä.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:49"]
Ei kukaan viiltele itseään vitsillä.
[/quote] Ei, vaan veitsillä.
Viiltelin viimeksi vuosi sitten, eipä ole jäljet minnekkään lähteny, haalistunu kyllä. Näkyy silti aika hyvin käsivarressa .:/
Apteekista silikonipohjainen Kelo-cote on toiminut arpiin. Pieni puteli 25, isompi noin 50 e. Ei kuitenkaan tarvitse käyttää paljon. Vaalentaa ja vähentää kohoa, mutta isoista arvista jää aina jälki. Käytän joskus leveää korua ja kelloa ranteessa, jos pitää olla lyhythihaisella. Läheisimmät tietävätkin, että olen sairastellut aiemmin. Jos joku kuitenkin huomaisi tai mainitsisi asiasta, sanoisin, että nuorempana oli vähän rankkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2009 klo 21:49"]Mitä siitä oikein saa?
[/quote]
Itselle siitä tulee hetkeksi hyvä olo.Joskus rankaisen itseäni jos olen ollut mielestäni paska tai tehnyt väärin.En halua satuttaa muita ja jos saan siitä hetkeksi hyvän mielen paskan keskelle niin se on ollut arpien peittelyn,kivun ja valehtelun arvoista :') P.S.Ei oo valetta tai trollaus x)
Mulla lähti näin: desinfioin aina kun pystyin ja sitten laitoin huulirasvaa (ei babylipsiä) päälle. Mutta nää mun arvet ei ollu kyllä kovin syviä, pelkkiä pintaraapasuja vain
Jos et ole verille viiltänyt niin luultavasti paranevat parissa viikossa aika huomaamattomiksi. Ja muutamassa kuussa ovat poissa. Näin itsellä. Jos taas viiltelet verille edes vähän, tai auot saman viiltelyhaavan auki pari kertaa uudestaan, niin siihen kyllä jää vaalea arpi. Tosin nämäkin jäi itselle todella haaleiksi, kukaan ei niitä huomaa. Ne, jotka viiltelee oikeasti kunnolla ja syvälle, niille jää myöskin isommat arvet. Pidä ihosta nyt huolta, putsaa ettei tulehdu. Itse käytin pitkähihaisia kunnes paranivat pois. (Tosin viihdyin muutenkin peittävissä vaatteissa tuolloin.)
-------
Älä enää vitsillä viiltele, tajuat myöhemmin että ei olisi tyhmemmin voinut tehdä. Kaveri viilteli kädet täyteen ja hänellä on vaikeaa saada töitä, jos työnantajat näkee kädet. Haastatteluun ja töihin haluaa aina pitkähihaiset, mutta työunivormun pitäminen on hankalaa :/ Ymmärrän kyllä miksi ihmiset viiltelee, teinhän sitä itsekin. Mutta jos teet vain vitsin tasolla niin lopeta kun voit. Jos et voi, niin hae apua. Tsemppiä!
N21
Se helpottaa sisäiseen tuskaan ja yleensä sillä saa pyyhittyä kaikki ikävä mielestä. Itsekin jopa vielä nytkin viiltelen ja se alkoijo nelosella..
Mäkin oon viillelly ja oon 13v. Mul oli masennus mut en ymmärrä miks ihmisiä sanotaa sairaiks jos ne viiltelee tai et hyvä vaa et ei lähe pois. Ihmiset ei vaa ymmärrä niitä jotka viiltelee jote ei tarvii kommentoida jos aikoo laittaa vaa negatiivist palautetta kosk toi pyys apua ja neuvoja eikä negatiivisii kommenttei
Jääpalat, pepantteeni, ja pudistaa aineiden avulla arvet kuluvat nopeasti pois! Arvet jotka ovat ranteessa voi piilottaa vaikka käsikoruilla! Tai puuterilla vaalentaa niitä! Viiltely ei auta mitään se on vain typeryyttä kasvavaa ja puhukaa vaikeista asioista!💘
Viiltojen paranemista pystyy nopeuttamaan voiteilla.
T. Viiltelijä
itse pitäisi saada viillot käsivarresta piiloon kun olen menossa perheeni kanssa viikonksi kylpylä lomalle ja perhe ei tiedä ongelmistani ja en halua kertoa koska en haluu että ne häpeee mua kun satutan itteeni
Vierailija kirjoitti:
Oletsä aivan hullu?
Eivät lähde ikinä pois ja hyvä niin.
Hyvä niin? Miksi?
Jos eivät verta vuotaneet, niin tuskin jälki ikuinen on. En tosin tiedä, että onko jotain helpottavaa tuotetta olemassa. Mitä mahto päässä liikkua kun vitsillä vetelit...
No...mä ite tulin seikkailee tänne kun oon nyt siis 12-vuotias. Menin kans sellasel nuopparil tekee pieniä pintanaarmuja. Nyt oeittelen niitä ihan hirveesti ja kaduttaa kans. On jo muuttunut paremmaksi, mutta pelkään et joku saa tietää. Mä ite vissiin huijaan näit kissan raapasujäjeks.
Karhu repi.