Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö pihinä lottovoittajaa...

Vierailija
01.11.2009 |

...joka ei lahjoita senttiäkään sukulaisille ja/tai hyväntekeväisyyteen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille kuin äidilleni. Ainoa sukulainen joka auttaa meitä.

Vierailija
2/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon lukuun. Antaisit rahaa sukulaisellesi (äidillesi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkia serkun kaimoja ei mun mielestä tarvi autella.

Vierailija
4/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti lottovoiton myötä ilmestyä joka kivenkolosta. Mä antasin exälle eli lasteni isälle rahaa, samoin äidilleni, siskolleni ja veljellleni. Muille en todellakaan antaisi yhtään mitään.

Vierailija
5/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekkään muulle, kuin voittajalle itselleen.

Miksi pitäisi antaa muille? Pitäisikö suvun hyväpalkkaisimman antaa osan palkastaan muille?

Vierailija
6/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes kertoisi, että olen voittanut! Miksi pitäsi? Samahan tuo on olenko tehnyt rahat "oikealla rivillä vai työlläni"? Eikö? Käyttäisin rahat pikkuhiljaa, niin ettei muut tajuaisi mistä on kyse.

Vierailija
7/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sukulaisissa on sekä pummityyppejä että sellaisia, joita auttaisin mielelläni. Ehkä voitto olisi kuitenkin pakko salata, ettei päätyisi ahneempien sukulaisten lypsylehmäksi ja muiden tuttujen kateuden kohteeksi. :(

Vierailija
8/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä auttaisin äitiä ja sisaruksia ja tietenkin myös miehen äitiä ja sisaruksia. Kuitenkin vasta jonkun ajan päästä, ettei voitas yhistää tähän suureen pottiin. Yks näistä sukulaisista ei kuitenkaan pitäs tietoa itsellään, enkä tahtos koko maailman tietävän.

Vierailija
9/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille antaisin kyllä -muille sukulaisille en mitään.

Vanhempani ovat jo miljonäärejä, siksi en antaisi heille.

Vierailija
10/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi siskoni 500 euron velan antaisin anteeksi. Lasketaanko mut siis sellaiseksi?

Pihinä en pitäisi, lototkoon sukulaiset itte jos voittaa haluavat.

Vierailija
11/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoaisin lomamatkan muutamille valituille kavereille.

Kenellekään en kertoisi paljonko olen voittanut, useimmille en sanoisi koko voitosta yhtään mitään.

Vierailija
12/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut voisivat pitää ylpeytensä. Pummityyppejä autan aina. Heissä on ainesta selviytyjiksi. Sellaista rehellisyyttä arvostan ihmisissä.

Vierailija
13/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siis lottosinkin.

Näkyisi nimittäin jos voittaisin, on elintaso tällä hetkellä surkee.. :(

Vierailija
14/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi että siitä tulee mikään "juttu" jota ihmiset koko ajan ajattelevat.

En siis suoranaisesti myöskään antaisi rahaa sukulaisille, sen sijaan alkaisin kyllä esim. kestitä heitä useammin ja paremmin, ostaisin mökin jota saisivat käyttää jne.

Vierailija
15/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään en sukulaisille antaisi.. en haluaisi kertoa kellekään kuin miehelleni.. mutta jos opiskelijoina ostettas oma kämppä niin alkaisivat varmaan ihmettelemään.. ainoat joita auttaisin olisivat äiti, sisko ja isäni

Vierailija
16/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on todellakin kohtuullista odottaa, että lähisuvulle (sisaruksille/vanhemmille/omille lapsille), edes jotain lahjoittaa. Edes kivan ulkomaanmatkan tms.

Tietysti olettaen, että välit kunnossa. Ei millekään inhokille tartte mitään antaa.

Vierailija
17/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaneet taloudellisesti opiskeluaikana ja nykyisinkin silloin tällöin (olen kotiäiti ja opiskelen). Heille antaisin parikymmentä tonnia, samoin opiskeleville sisaruksilleni (4 kpl) n. 10 000 per nenä. Ja tädilleni myös 10.000. Muiden sukulaisten kanssa en ole läheinen tai heillä on raha-asiat kunnossa. Loput säästäisin itselleni, miehelle ja kahdelle lapsellemme. Ai niin, parhaalle kaverille tarjoaisin lomamatkan tms.

Vierailija
18/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lahjoittaisin kuitenkin muutamalle läheiselle. Ehkä hiukan hyväntekeväisyyteenkin.

Vierailija
19/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vähän se huono puoli, että jos kerrot yhdelle kaverille, että olet voittanut, niin seuraavana päivänä siitä tietää ihan joka ikinen. Tommonen ei pysy salassa.

Mut en antais juuri kenellekään.Kummilapsille perustaisin tilit, jotka saavat sit täysi-ikäisinä, ja niillä saisivat mukavan pesämunan oman elämän alkuun. Vanhempien velat maksaisin ja siinäpä se. Meillä on suvussa esimerkiksi yrittäjiä, jotka varmaan olettais, että heidän yrityksiinsä sijoitettaisiin ym. Lopputulos ois, että välithän siinä sitten menis kuitenkin.

Vierailija
20/21 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 jatkaa; mut siis hyväntekeväisyyteen antaisin ehdottomasti, aika isojakin summia. Mun sukulaiset kun siis ei tarvi mitään hyväntekeväisyyttä hyvin pärjäävät omillaankin. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan