Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen käytös pelottaa !

Vierailija
01.11.2009 |

Ajattelin avautua tänne kun en muutakaan nyt keksi.

Olen 40. viikolla raskaana. Miehelläni ja minulla on ollut pahoja riitoja koko raskauteni ajan.

On ollut myös " tasaisia" ja hyviä kausia, joina olen ollut onnellinen.

Riitaa aiheuttavat niin luottamuspula ( miestä kohtaan ) kuin epäkunnioitus ( minua kohtaan ).

Tänään sitten tapahtui: hän haukkui ja solvasi minua aikansa. ( MM. en ole mitään, olen turha, muut naiset ovat parempia ym.) Hain sitten vihaisena hänen laukkunsa ja siirsin ne eteiseen. Silloin mies tuli mun perään ja tarttui käsivarsista kiinni, ravisteli ainakin minuutin. Nyt mustelmat näkyy selvästi. Sattui ja olin peloissani.

Mun mielestä tämä täyttää jo väkivallan merkit. Tosin en haluaisi uskoa sitä ... Totuus on, että tavallaan pelkään häntä, ja hänen läsnäolonsa tuo ahdistusta, sillä en tiedä, milloin riitelemme seuraavan kerran. Tuntuu, että vaikka hän yrittäisi kuinka, en voi unohtaa kaikkia hänen sanojaan ja viimeaikaista uhkaavaa käytöstä.

Olen ollut selvästi hankalampi hormonien ym. juttujen takia, mutta on hänkin ollut sika minua kohtaan. Olen itse joskus läimäissyt häntä hänen loukattuaan minua. Onko minulla siis oikeutta valittaa?

Lapsi syntyy hetkenä minä hyvänsä, olen nuori, ja mies itse tahtoo yrittää enemmän, jotta saisi olla tämän kehityksessä mukana. Hän suorastaan kieltäytyy lähtemästä kotoa, jos tuon esiin sen vaihtoehdon. Siksi pelkään tulevaisuutta ...

Mies on pyytänyt anteeksi tekojaan ja sanojaan, mutta olen niin loppu, että ne anteeksipyynnöt ei tunnu missään. Vaikka hän yrittää näyttää parantaneensa tapansa, mulle jää tyhjä olo.

Onko kellään kokemuksia tällaisesta? Voiko ravistelu tai muu fyysinen tapahtua vain yhden kerran, ja mies sitten oppii? Tiedän kuulostavani ehkä urpolta, mutta viimeisilläni raskaana en jaksaisi alkaa heittämään miestä ulos ja riitelemään, kun se kerran on anteeksi pyytänyt ja puhuttu on.

Olenkin ajatellut katsoa vielä, josko hän todella haluaa edes yrittää parantaa tapansa. Mutta jos hänestä tulee mulle vain ikuinen stressitekijä, hänen on tavalla tai toisella lähdettävä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitäs tuosta että mies kävi RASKAANA OLEVAN NAISEN KIMPPUUN!!

Ps. Olen jutellut kriisipäivystäjän kanssa ja tämä kertoi että karkeasti arvioiden noin joka neljäs nainen läimäisee miestään raskausaikana. En sano että se pitäisi hyväksyä, mutta yleistä se nähtävästi siis on...

Vierailija
22/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos ovesta??? Mitä sen miehen olis pitäny tehdä, ap vaikuttaa tasapainottomalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmasti aika ymmällään perheenlisäyuksestä, sinä myös. Älkää luovuttako. Tsemppiä. Väkivalta on sen merkki, ettei osaa enää tehdä mitään muuta, on avuton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi