Miten olet suhtautunut exääsi, joka hakkasi/pahoinpiteli
sinua sekä henkisestä että fyysisesti? Oletteko väleissä?
Kommentit (7)
mutta vaati yhteishuoltajuuden ja mä en jaksanut silloin tapella. Ollaan väleissä, mutta jos kilahdan, se on totaalista. Vielä en ole niin tehnyt.
Mutta hyvin vaikeaa oli erota. Ja aina kun nähtiin olin niin alistettuna hänen edessään että muidenkin jo teki pahaa minun puolestani. Vuosia on mennyt jo melkein 10.
Nyt olemme molemmat tahoillamme seurustelevia ja edelleenkin on vaikea nähdä kun tiedän kuinka paha hän oli, vaan itse olen muuttunut. Tekee pahaa katsoa hänen nykyistään kun osittain pelkään hänenkin puolestaan. Vaan näyttää olevan vahva persoona, vaikkakin epävarma itsestään ja miehestään.
uskon,että olisin myös ollut todella herkkä "kilahtamaan" jos olisin ollut exän kanssa tekemisissä. Tunteet, pelot ja kipu oli vielä niin hyvin muistissa. Nyt muutamia vuosia myöhemmin olen oppinut tajuamaan, miten onnekas olin kun pääsin pois ja jaksoin taistella myös lasteni puolesta, että jos joutuisin hänet taas kohtaamaan, se ei liikuttaisi mitenkään! En antaisi hänelle sitä iloa, että alkaisin raivoamaan tms. Tuskin edes katsoisin "häneen päin", saati puhuisi mitään turhia, koska hän ei ansaitse mitään kunnioitusta minulta.
Paras kosto on elää hyvin ja olla onnellinen.
t.2
Ja veljeni sai tietää. Veljeni (kixboxer) löylytti exäni siihen kuntoon että teki pahaa katsoa sitä paskiaista.
Nykyään minulla on ihana mies mutta mahtaileva. Hän ei lyö, silti veljeni joskus ojentaa miestäni ( ei ilmeisesti fyysisesti) veljellenikin jäi tapauksesta traumat ja on vieläkin ylisuojeleva.
Muutin toiseen kaupunkiin, vaikken nyt exäni takia mutta kuitenkin. Pelotti kävellä entisen kotikaupungin kaduilla, jos hullu tulee vastaan.
menin poliisiasemalle ja tein rikosilmoituksen. Lähdin lopullisesti kotoa, tein elämäni viisaimman teon!
Ex sai tuomion törkeästä vahingonteosta ja pahoinpitelystä, joutui maksamaan minulle korvauksia. kun lapsi oli pieni, jouduin olemaan hänen kanssaan tekemisissä tapaamisten aikaan, oli nieltävä kaikki muu, että tapaamiset sujuvat.
Nyt lapsi on jo 16-vuotias, tapahtuneesta on jo 13 vuotta. en ole missään tekemisissä ex:n kanssa, hänen vanhempiensa ja sisaruksien kanssa kylläkin, josta olen iloinen ja onnellinen.
Ei onneksi ole tarvinnut nähdä eikä kuulla vuosiin, koska hänellä on sen verran järjen rippeitä jäljellä ettei halua nähdä lapsiaan.