Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmien mies ei sitten olekaan ihan täydellinen..:O

Vierailija
31.10.2009 |

Olen elellyt pidemmän aikaa yksin, tai siis lasteni kanssa. Vajaa vuosi sitten tapasin miehen joka on kaikin puolin ihana, hän on luonteva lastenikin kanssa. Etenimme hitaasti mutta nyt hän on viettänyt viikonloput meillä ja olemme puhuneet yhteenmuutostakin, minua kuitenkin ihmetyttää miehen aika järkyt tavat jotka ovat tulleet esille nyt kun olemme olleet tiiviimmin tekemisissä keskenämme. Mies mm. menee aamuisin kahvikupin kanssa paskalle vessaan, harjaa hampaansa aina vain pelkällä vedellä, pissaa boxereiden lahkeesta riisumatta niitä, ottaa koko juuston juustokuvusta paljaaltaan käteensä sitä höylätessään jne. Näitä riittää. Tavat on minusta tosi outoja ja häiritseviä, muuten ihanaa miestä en missään nimessä näiden takia lemppaa mutta voiko noista sanoakaan?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi oksentamatta katsoa nenän kaivamista ja tuotosten ympäriinsä heittämistä. Myöskään lautasen nuolemista(!?) en voi käsittää.

Vierailija
22/42 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapoja tulee lisää. Ja vieläpä sellaisia jotka voivat ajaa sut hermoromahduksen partaalle! Minunkin mielestä ainoa kummallinen tapa oli h.tahnan puutos :) Omalla miehelläni on niin paljon ärsyttäviä ja ällöjä tapoja ettei niitä pysty edes varpain ja sormin laskemaan MUTTA ne on loppujen lopuksi aika pieniä verrattuna siihen rakkauteen jota jota tunnen häntä kohtaan :) Ja luultavasti ne on myöskin niitä joita sitten jäisi kaipaamaan jos mies ei täälä enää olisi. Tuollaisten takia en rupeaisi hermoilemaan. Esim. sen h.tahnan käytön pystyt hänelle opettamaan ja loppujen kanssa pystyt elämään kunhan totut niihin etkä tee kärpäsestä härkästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä jostain kilon arkijuustosta VOI höylätä ilman että koskee itse juustoon? Siis meillä se ainakin on Tupperin juustokuvussa ilman niitä muoveja, ja varmaan tulisi koko juusto syliin, jos koettaisi höylätä ilman kiinni pitämistä.

Yleensäkin mua ihmetyttää tietyt asiat tässä keskustelussa: jos joku röhii vessassa aamuisin limayskää, niin missä se röhinä pitäisi paremminkin? Työpaikallako? Ruokapöydässä? Jos limaa kertyy (ja minkäs sille ihminen itse voi), niin poishan se on höngittävä. Ihan vastaavasti miehesi voi yökötellä sitä, että sinä vaihdat vessassa terveyssidettä ja siitä jää haju - se vain nyt on tehtävä, ihmisiä kun ollaan.

Kädet kun pestään ennen ruokailua ja vessailun jälkeen, niin ei pitäisi olla pöpöjä muonissa.

Vierailija
24/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taitaisi pystyä asumaan kyseisen miehen kanssa.

Vierailija
25/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on niiiiiin ihana mutta hänellä on tosi ällöttäviä tapoja. Kun muutimme yhteen asumaan, yritin aluksi vihjailla, sitten yritin etten kiinnitä huomiota mutta nykyään sanon reippaasti, että kuules toi on tosi oksettavaa.

Vierailija
26/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan kanavaa.

Vierailija
27/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista edes ajatella niin. Mä en tuollaisen sian kanssa ainakaan yhteen muuttaisi, vaikka mä eläimistä pidänkin.

Vierailija
28/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juustossa on sellaiset, niin luonnollisesti niistä ottaa kiinni.

Jos miestä rakastat, niin voit muuttaa ITSEÄSI ja opetella olemaan välittämättä. Toiselta voit pyytää muutosta, mutta ainoa, mitä voit muuttaa on itsesi.

Vierailija
29/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniisti huomauttaa, hyvin perustellen, mutta jos mies ei muuta tapojaan niin ei sitten! Todennäköisesti sinullakin, ap, on hänen mielestään lukuisia kummallisia tapoja!

Paitsi että pissaamistapa ei kyllä sinulle kuulu. Ei sinun pitäsi sitä edes tietää!

Miksi muuten sanot miestä "siistiksi" silti?

Hanki juustoon juustonappeja joista voi tarttua. Matalalla alustalla olevaa juustoa EI VOI höylätä tarttumatta siihen, mikä on toki kuvottavaa.

Tölkeistä juomista en hyväksyisi, vähintään laittaisin merkinnän tölkkiin jos sinne vielä jotain jää, että se on miehen oma, ellei hän pyynnöstä lopeta tuota tapaa.

Nenätuotoksien kaivelu ja levittely on kuvottavaa, hanki vähintään jotain kosteuspyyhkeitä joita ojentelet tonkijasormille.

Lopputuloksena koulutuksesta saattaa kyllä olla se, että mies joko pitää naista omituisena hygieniahysteerikkona, tai sitten hän lähtee kävelemään. Mutta jos tavat oikeasti kuvottavat, niin riski kannattanee ottaa.

Vierailija
30/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä en tee, on lavuaariin klimppaaminen. Veljeni ainakin nuorena harrasti sitä ja multa pääs aina kirjaimellisesti oksennus kun näin sellaisen :D

Vierailija
31/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitäisi tehdä listaa sun hyvistä ja huonoista puolista.

Miksi muuten noin täydellinen on onnistunut eroamaan? Varmaan taas miehessä vikaa..

Vierailija
32/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä kalsareiden aukosta se pissii... :-D hei haloo!

Vierailija
33/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustoon saa koskea. Ihan tosi. Miten siitä saa sitten otettua niitä siivuja?

Vierailija
34/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet omituinen. Miksi käyt kyttäämässä miten ja mistä mies kusee?

-Petri

Vierailija
35/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset poikamiehenä opitut ällötykset pitää karsia heti.

Vierailija
36/42 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tuo juuston käpälöiminen. En osta koskaan enää juustoa palana, vaan yksittäispakattuina siivuina, koska en pidä ajatuksesta, että joku käpälöi juustoa likaisin käsin.

Mieti kestätkö kaikkia hänen tapojaan sitten kun muutatte yhteen. Minä en taitaisi kestää...

Vierailija
37/42 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pesee kädet kun on kaivanut sen kikulin esiin, ennenku ottaa juuston käteen?

Juu ei. Kyllä muaki yököttäis tuo juuston käsittely ainakin jos ei just ennen ole pessyt käsiä. Ja maitopurkista juominen. Ja miks ihmeessä ei käytä tahnaa, tuleehan sillä raikas olokin.. Sanot suoraan, sillähän se selviää onko toivoa, että muuttuis.

Vierailija
38/42 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan jo seitsemän kuukautta asuttu yhdessä ostettua taloa, menty kihloihin ja odotetaan yhteisen pienokaisen syntymää. Sekä hänen että minun lapset asuvat meidän kanssa.

Niin että on ap edennyt hitaasti.

nyt suunnittelette yhteenmuuttoa ja olette EDENNEET HITAASTI??? Mietipä asiaa lasten kannalta.

Vierailija
39/42 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon huonoja tapoja ja monet aika ällöjä.

En ottais, vaikka itsellänikin on huonoja tapoja.

Miehesi on kyllä super ällö.

Kaivaa korvaa ja nenäänsä ja maiskis juustoa huikopalaksi.

Teillä on sitten räkä, korvanöyhtä juustoa ja juomaksi paskanhajuiset kahvit.

Vierailija
40/42 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saatan kotioloissa kaivaa korvaa tai tarttua juustoon ihan paljain käsin, tosin ne kädet on TIETYSTI pesty ennen ruokailua.

Mun ihana mies taas seurusteluaikoina kävi WC:ssä ovi auki. Sanoin asiasta, ja hän oppi ihan kerrasta sulkemaan oven.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän