Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pelottavin kauhuelokuva, jonka olet nähnyt?

Vierailija
31.10.2009 |

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

the ring ja kauna !! luulin kuulevani sitä narisevaa kamalaa ääntä rappukäytävässä... jokin hellraise lähinnä huvittaa,tai elm streetin painajaiset vaikka muuten mainioita ovatkin

Vierailija
42/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi kun 1408 olisi pystynyt pitämään sen alun aivan loistavasti luodun ahdistavan tunnelman, loppu latisti, mutta alkupuolen ansiosta hyvä elokuva.

Mikäs sen tositapahtumiin perustuva leffan nimi nyt olikaan joka oli jossain romaniassa(?) kuvattu jossa pariskunta muutti/asui isoon remontissa olevaan omakotitaloon jossa nuorisojoukko ahdisteli niitä ja pariskunta meni sellaiseen maanalaiseen (sade)viemäriverkostaa ja se verkosto päättyi sellaiseen isoon verkkoaitaan, joten pariskunalla ei ollut pakopaikkaa ja lopussa luki me halusimme vain leikkiä...

oliko se "they" ? " ne ovat jo sisällä"... ostettiin omaksi miehen kanssa ja pettymys oli, luultiin sitä kummitusleffaksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli eka minkä näin ja olin n 20 v ja näin painajaisia siitä pitkään. Sitten oli joku jossa haudattiin kuolleet ja he syntyivät uudelleen pahoina ja siinä oli tukkirekkoja. Muistan että olin tosi,tosi säikkynä koko talven kun näin tukkirekkoja. Mun mies rakastaa kauhuleffoja ja kaikki mitä tulee telkkarista, on nähnyt ne. Heti kun meinaan vahingossa katsoa jotain, sanoo heti ei sovi mulle. Ja on aina oikeassa.

minua maissilapset taas aina rupeaa naurattaa, tai lähinnä se punapäinen jätkä karjumisellaan... :D pokka ei vaan pidä !

Vierailija
44/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen liian nuorena ja sain painajaisia viikoiksi. Vieläkin ahdistaa nähdä siitä kuvia tms.

Vierailija
45/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen leffan nimi on "pet sematary" tai jotain vastaavaa. Stephen Kingin kirjaan perustuva leffa.

Vierailija
46/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen kerran kotona miehen ollessa työreissulla enkä uskaltanut sen jälkeen viedä vauvanvaippoja ulkoroskikseen vaan jätin ne tuulikaappiin odottamaan aamua...

Blair Wich Projectin pelottavuutta taas en ole ikinä ymmärtänyt.

Vierailija
47/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joku aika sitten tv:sta. Pitkään näin siitä pahoja painajaisia. Vielä nykyisinkin se tulee joskus mieleen. Aivan käsittämättömän hirveä leffa.

Vierailija
48/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Kingin the mist (usva)

Vierailija
49/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Cannibal holocaust. Guine pig -leffat on kuulemma kauheimpia, sadistista murhaa. Cannibal löytyy googlella, katsokaa ihmeessä.

Vierailija
50/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan Blair witch project oli hyvä, vieläkin tykkään. Ring ja kauna ehdottomasti karseimmat, manaajakin tulee aina katsottua kun tulee telkkarista.

Vierailija
51/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan karsee, en ole kyennyt katsomaan ikinä uudestaan.. Emily Rosen riivaaja oli ei ollu mitään ton rinnalla..

Vierailija
52/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ahdistunut olo jo kun luin tätä ketjua.

Vierailija
53/63 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäistä japanilaisversiota.

Kaksi viikkoa leffan katsomisen jälkeen tein yöllä töitä tietokoneella ja oikeasti hyppäsin kirkaisten pystyyn, kun tietokoneeni ruudulla käveli kärpänen... (tämä on totta).

Pari yötä meni leffan jälkeen miehen kainalossa kyhjöttäen huonoilla yöunilla ja telkkarin kanssa en uskaltanut yksin jäädä samaan huoneeseen illalla.

Kauhea kokemus kaikkiaan.

Vierailija
54/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja The Others, jossa oli Nicole Kidman oli myös paha.

Vierailija
55/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi vitsi kun 1408 olisi pystynyt pitämään sen alun aivan loistavasti luodun ahdistavan tunnelman, loppu latisti, mutta alkupuolen ansiosta hyvä elokuva.

[/quote]

Mikäs sen tositapahtumiin perustuva leffan nimi nyt olikaan joka oli jossain romaniassa(?) kuvattu jossa pariskunta muutti/asui isoon remontissa olevaan omakotitaloon jossa nuorisojoukko ahdisteli niitä ja pariskunta meni sellaiseen maanalaiseen (sade)viemäriverkostaa ja se verkosto päättyi sellaiseen isoon verkkoaitaan, joten pariskunalla ei ollut pakopaikkaa ja lopussa luki me halusimme vain leikkiä...

Vierailija
56/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin ihan pissat housussa, kamala kokemus. Pari vuotta

myöhemmin katoin sen videolta kaverin kanssa eikä pelottanut.

Lapsena tul katotta Uinu uinu lemmikkini 2 salaa vähän vanhemman kaverini luona, se oli tosi pelottava.

Kauna oli kans pelottava (leffassa kävin kattomassa), mut Kauna 2 taas niin paska että ihmiset nauro ääneen teatterissa.

Orpokotia tihrustin tyynyn takana omassa olkkarissa, musta se oli hyytävä ja lopussa itkin.

Hohto on hyvä, mutta ei minusta ollenkaan pelottava.

Sawit sun muut silpomisleffat ei ole musta pelottavia, ällöjä vaan ja inhottavia.

Kateltiin joku aika sitten Stephen Kingin the mist (usva), alko lupaavasti, mutta lässähti aika nopeasti, loppuratkaisu oli 'vittumainen' (en nyt keksi nätimpääkään sanaa, sori).

Vierailija
57/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli eka minkä näin ja olin n 20 v ja näin painajaisia siitä pitkään.

Sitten oli joku jossa haudattiin kuolleet ja he syntyivät uudelleen pahoina ja siinä oli tukkirekkoja. Muistan että olin tosi,tosi säikkynä koko talven kun näin tukkirekkoja.

Mun mies rakastaa kauhuleffoja ja kaikki mitä tulee telkkarista, on nähnyt ne. Heti kun meinaan vahingossa katsoa jotain, sanoo heti ei sovi mulle.

Ja on aina oikeassa.

Vierailija
58/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ring

Vierailija
59/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä vielä alkuperäisenä, japanilaisena versiona. En kyllä pariin yöhön nukkunut ollenkaan!

Vierailija
60/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin; elokuvissa kävin katsomassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi