Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pelottavin kauhuelokuva, jonka olet nähnyt?

Vierailija
31.10.2009 |

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten herkässä iässä nähty prince of darkness...ne unikohtaukset. Muutamia vuosia sitten nähtynä se loppu kolahti vieläkin.

Vierailija
22/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, vieläkin pelottaa pelkkä ajatus siitä leffasta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauna on, ihan kamala, hyi!

Vierailija
24/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ring!

SAW (ja jatko-osat) ei minusta mikään kamala ole, mutta Hostel taas oli.

Hohto taas on lähinnä koominen, mutta kuitenkin loistava (olen nähnyt sen kai liian monta kertaa, ettei se enää pelota).

Manaajaa en uskalla edes katsoa.

Vierailija
25/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kammottava leffa, jossa John Cusacin näyttelemä mies kokee kummittelua hotellihuoneessa. Näin siitä unia viikon!

Vierailija
26/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena manaaja. Sauna on myös erinomainen kauhuleffa tunnelmaltaan.

Mustana hevosena voisi mainita hyvän Event Horizonin.

Vierailija
27/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manaaja on tylsä. Hohto ihan ok.

Vierailija
28/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kammottava leffa, jossa John Cusacin näyttelemä mies kokee kummittelua hotellihuoneessa. Näin siitä unia viikon!

Voi vitsi kun 1408 olisi pystynyt pitämään sen alun aivan loistavasti luodun ahdistavan tunnelman, loppu latisti, mutta alkupuolen ansiosta hyvä elokuva.

Vierailija
29/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toimiva ja pelottava elokuva. Siis se eka :)

Vierailija
30/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto on hieno elokuva, mutta olen nähnyt sen vähän liian monta kertaa.

Lisäksi vanha kunnon Halloween on jäänyt mieleen, koska katsoimme sen serkkuni kanssa salaa vanhemmiltani aika nuorena ja vaikka se on ihan pönttö, on se pelko jäänyt jotenkin mieleen :)

En kauheasti katso varsinaisia kauhuelokuvia. Muistan kun kävin katsomassa Uinu, uinu lemmikkini elokuvateatterissa kavereiden kanssa. En ihan tiennyt mitä menimme katsomaan ja leffateatterissa kaikki vaikuttaa kovempaa. Oli melko karmiva kokemus. Tuollainen "semikauhu" kuten Vihollinen vuoteessani on enemmän mun juttu.

Vierailija
31/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ring oli pelottavin, jonka olen nähnyt. Lapsi vetoaa aina äidinvaistooni, oli hän sitten kummitus tai demoni tai ihminen.

Ring oli muutenkin jotenkin suggestiivinen, alitajuntaan vetoava, mustavalkoista, rakeista, värisevää filminpätkää, lapsen piirustuksia, peili ja kärpänen...Kun pari päivää elokuvan katsomisen jälkeen leikin peiliä kuusivuotiaan tyttäreni kanssa, kylmät väreet kulkivat niskassa.

Ja kun puhelin soi ensimmäisen kerran katsomisen jälkeen, eka ajatus oli, että nyt se soittaa mulle...

Mieheni mielestä kuitenkin tämä leffa oli tylsä, ja hän nukkuikin siitä suurimman osan.

Vierailija
32/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blair Witch ja Manaaja. Katsoin traileria tästä uudesta maailman pelottavimmaksi leffaksi mainostetusta Paranormal Acitivitysta ja taidan jättää ihan suosiolla väliin...

Vierailija
33/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Unelmien sielunmessun jälkeen. Silloin on jo aika vaikuttava leffa, kamalalla tavalla.

Vierailija
34/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdoton leffa katsoa mikäli haluaa ultimaalisen pahan olon ja yökötyksen tunteen kokea..

Vierailija
35/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

The last house of the dead end ja Cannibal Holocaust kamalimmat vanhoista (siis nimenomaan dead end, ei se viimeinen talo vasemmalla, mistä on tehty uusintaversiokin). Hostelit on kans ihan katottavia. Niin ja tietysti Night of the living dead.

Ystävät hämärän jälkeen oli muuten omalla tavallaan loistava, olin kyllä lukenut ensin sen kirjan. Vaikkei se ole varsinainen kauhuleffa, mutta suosittelen sitäkin silti.

Mutta paras on tietysti aina Hohto, se alkuperäinen versio, missä on Jack Nicholson.

Vierailija
36/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauna ja orpokoti oli myös aika pahoja...

Vierailija
37/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Orpokoti oli lähinnä liian surullinen,siis itkin sen kanssa,muttei se pelottanut

Vierailija
38/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nimetön.. espanjalainen, vain ihmisen pahuus

Vierailija
39/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei se varmaan edes ole kauhuelokuva... Silti kamalin mitä olen nähnyt, näin painajaisiakin siitä.

Vierailija
40/63 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan innolla sitä uutta leffaa joka on tuon kaltainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä