Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain pelottavaa tapahtui viime yönä..osaako kukaan selittää?

Vierailija
31.10.2009 |

Keskellä yötä lapseni (n.2v) alkoi huutaa hädissään huoneessaan ja ryntäsin katsomaan, olin varma että oli pudonnut sängystä tai muuten satuttanut itsensä kun huuto oli sen verran karmivaa. Siellä se itki sängyssään ja huitoi itseään, rupesin etsimään sängystä syytä mutten ensin nähnyt mitään. Huone oli pimeä ja tutkin kaikki lapsen sängyssä olevat lelut ja vuodevaatteet yms ja sitten näin sängyssä jotain loistavaa, aivan kuin kipinä tms ja tietty säikähdin, koitin ottaa sitä kiinni mutten saanut kun se sitten hävisi. Mulla ei ollut silmälaseja päässä joten en nähnyt tarkemmin mikä tuo "loistava" oli, mutta selvästi erottui pimeässä ja oli siis lapsen sängyssä. Näin sen yhteensä 3 kertaa penkoessani sänkyä, nappasin sitten lapsen peloissani syliin ja vein pois huoneesta, nukkui sitten loppuyön mun sängyssä. Kävin vielä myöhemmin tutkimassa tarkemmin lapsen sänkyä valot päällä eikä sängyssä näkynyt mitään poikkeavaa.

Nyt kauhistuttaa että mikä ihme tuo valoilmiö saattoi olla?? Kipinä? Sähköä? Mikä ihme?? Mitään pimeässä kiiltäviä leluja tms lapsella ei ole joten mistään sellaisesta ei ole kyse. Uskallanko laittaa lapsen tänä yönä omaan sänkyynsä nukkumaan?

t. säikähtänyt äiti

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kuitenkin ihan vaaratonta.

Vierailija
2/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee iltaisin sitä akryylista puseroa riisuessa. Pimeässä näkyy pieniä valoja ja rätinääkin kuuluu, kun riisun sitä puseroa.

Lapsella taasen oli ehkä vaaraton yökauhukohtaus. Omallanikin on ollut kerran. Hän oli silloin puolitoistavuotias. Heräsi päikkäreiltään ja häneen ei saanut kontaktia. Huusi hädissään. Se oli pelottavaa, mutta vaaratonta.

Vierailija
4/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli halloweenin kunniaksi?

Vierailija
5/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tosiaan olla staattista sähköä. Onko sulla huopaa tms. siellä sängyssä? Olen joskus nähnyt kipinän, kun pimeässä riuhtaisee esim. pakastepusseja kerältä.

Vierailija
6/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista olen muutamia kertoja pakkassäällä kotiin tullessani todennut. Takkia naulakkoon laittaessa näkyy selvästi joku välähdys, erottuu hyvin pimeässä eteisessä.

Rauhoitu, mitään yliluonnollista ei ole.

Vierailija
7/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee pimeään vessaan ja hierot siellä jotain helposti sähköistyviä vaatteita ja pian kipinöi ; )

Vierailija
8/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä nähnyt unta vaan olin kyllä ihan hereillä. Ehkä tuo sähkö kuulostaisi loogiselta mutta kyllä säikähdin!! Oisiko lapsi voinut saada siitä sähköiskun ja sitä säikähtää ja huutaa? Onko tuo ihan vaaratonta?

ap

Vierailija
9/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan tavalliset petivaatteet ja tytöllä oli body ja sukkikset päällä, ja lisäksi sängyssä on liuta pehmoleluja..

ap

Vierailija
10/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä nähnyt unta vaan olin kyllä ihan hereillä. Ehkä tuo sähkö kuulostaisi loogiselta mutta kyllä säikähdin!! Oisiko lapsi voinut saada siitä sähköiskun ja sitä säikähtää ja huutaa? Onko tuo ihan vaaratonta?

ap

"Onko staattinen sähkö vaarallista?"

Ja Suomi siis pärjää hyvin koulutusvertailuissa. MITEN tyhmiä muualla edes ollaankaan?

Vierailija
11/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomi siis pärjää hyvin koulutusvertailuissa. MITEN tyhmiä muualla edes ollaankaan?

Vierailija
12/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain pikaisia välähdyksiä kuten staattisessa sähköpurkauksessa vai kuinka pitkään tämä valo näkyi?

Vierailija
13/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljeksinut ilmavirranmukana pistorasiasta ympäristöön.

Vierailija
14/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

"Onko staattinen sähkö vaarallista?"

sit ämiät kysyi, eli oisiko lapsi saattanut saada sähköiskun ja jos niin onko se vaarallista! En todellakaan ole mikään sähköinsinööri tms asiantuntija ja jos se tekee musta tyhmän niin olkoon niin :) Kiitos kaikille vastauksista, taisin sitten säikähtää turhaan..

ap

Vierailija
15/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain pikaisia välähdyksiä kuten staattisessa sähköpurkauksessa vai kuinka pitkään tämä valo näkyi?

eli ainakin parin-kolmen sekunnin ajan kerrallaan, siksi ensin luulin että kyseessä olisi ollut joku pimeässä hohtava lelu tms, sitten valo taas hävisi ja näin sen uudelleen sänkyä penkoessani.

ap

Vierailija
16/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen monia kertoja lapsen tuttia etsiessäni nähnyt noita kipinöitä, niitä tulee viltistä, nalleista yms. Eli siis lapsesi näki pahaa unta, alkoi huutaa, sinä aloit penkoa sänkyä ja sait sen kipinöimään. Ei vaarallista, ei pelottavaa. Unohda koko juttu.

Vierailija
17/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se ilmiö kun esim. laahatessasi jalkoja kokolattiamattoa vasten rätisee tai pakkassäällä hiukset nousevat pystyyn kun otat pipon pois päästä. Et tainnut lukea wikipedia-linkkiä. Mars lukemaan se niin saat vastauksen kysymykseesi!

Vierailija
18/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pallosalama

Pallosalama on vapaasti ilmassa leijuva valaiseva pallo, joka yleensä kestää useita sekunteja ja on halkaisijaltaan muutamasta sentistä metriin. Pallosalamoita esiintyy vain ukonilmalla kuten tavallisiakin salamoita, mutta ne eivät aiheuta samanlaista tuhoa. Vastoin yleistä luuloa pallosalamat liikkuvat suhteellisen hitaasti eivätkä ne reagoi ihmisten liikkeisiin ja siksi niiden väistäminen on helppoa. Pallosalama voi hävitä äänettömästi tai kovasti paukahtaen.

Vierailija
19/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, kuollut sukulainen tuli tervehtimään ja lapsesi heräsi tähän kylmään..Minulle on näin käynyt..

Vierailija
20/39 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päältäsi pimeässä, kun ulkona on pakkaskeli. Näet kymmeniä kipinöitä ympärilläsi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi