Oisko 34-vuotiaana pitänyt tulla jo joku vauvakuume jos haluaa lapsia?
Kommentit (37)
Biologia alkaa tulla pian esteeksi, ei muuta
34 viikkoa raskaana
Raskaus on kaunis asia
Vierailija kirjoitti:
MIehillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Niiin että pitääkö lapsi tehdä jos ei edes halua??
Nainen. Ootko valmis poppaamaan?
Ap
Mulla tuli vasta 45v, nyt ei onnistu enää.
Mies ruiskautti spermat ränniin ja olen nyt mahapömpöttämässä
Ihailin tota raskaana olevaa vaimokultaa, kun se saunan jälkeen kampasi alasti jakkaralla istuen tukkaansa. Selkä mukavasti notkolla ja peppu vähän jakkaran reunan yli. Sanoinkin hänelle; ootpa kaunis! Taidankin mennä antamaan sille pusun.
Ei sitä kuumetta ole oltava, lapsia voi haluta myös järkiperäisemmin, ihan vaan halusta saada jälkikasvua. Itselläni ei ollut kumpaakaan, ei vauvakuumetta tai halua saada lapsia, ja silti kun ehkäisystä huolimatta raskaaksi tulin, lapsen pidin. Enkä ole katunut kertaakaan, vaikka en ole äiti tyyppiä ollenkaan. Minun tytär on minulle ihanin asia maailmassa joka tapauksessa :)
Mutta olisin varmana ollut onnellinen myös lapsettomana. Nyt taas, jos lapseni minulta jotenkin vietäisiin, en olisi onnellinen luultavasti enää koskaan.
On tuo Rouva kiimaisempi paksuna - hyvä, koska ilo on panna kiimaista naista, jonka tissitkin on valtavan pinkeät ja kooltaan kuin vedellä täytetty ilmapallo - raskaat ja niin isot-että liivien löytö kuulemma vaikeaa - ja vaikealta näyttää niiden paitoihin mahduttaminenkin
raskaana olevat ovat parasta mitä tiedän. Täytyypä taas kertoa upeasta ilmestyksestä Ikeassa; aivan ihana odottava nainen!! Olin muka kiinnostunut jostain keittiökamoista, vaikka paikkani määräytyi vain näköalan perusteella. Mamma huomasi katseluni, vaikka yritinkin olla huomaamaton. No eipä hätää - hän hymyili minulle iloisesti ja jopa vilkutti. Menin kyllä aivan hämilleni, mutta kokemus oli mahtava.
Tutkimus: Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia, kuin lapsettomat
Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia ja menestyneimpiä myös
Kuten tämäkin julkaisu todistaa:
Tutkimus:
Yes, Married Mothers Really Are Happier Than Unmarried and Childless Women
But children bring not only happiness. These sociologists report that women who are mothers tend to be better off financially than their childless peers.
https://dailycitizen.focusonthefamily.com/yes-married-mothers-really-ar…
Helsingin Sanomat
Tutkimus: Suomessa pikkulasten vanhemmat ovat muita tyytyväisempiä elämäänsä
Alle 7-vuotiaiden lasten vanhempien elintapoja ja hyvinvointia verrattiin 18-50-vuotiaisiin suomalaisiin aikuisiin, joilla ei ollut pieniä lapsia. Kyselyyn vastasi lähes 800 pikkulapsen vanhempaa ja noin 1 800 samanikäistä aikuista.
Pikkulasten vanhemmat ovat Suomessa tyytyväisempiä perhe-elämäänsä ja saavutuksiinsa elämässä kuin muut samanikäiset aikuiset.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000006380221.html
HS
Mikä raskausfetissimies näihin ketjuihin aina pesiytyy? Aivan hirveitä nuo videot, ei noilla ainakaan vauvakuume tule.
Vau.fi foorumi parempi tämän videohullun takia.
Tutkimus: Vanhana lapsen saavat äidit elävät pidempään ja pysyvät nuorempina kuin lapsettomat
Older first-time mothers are also more likely to live longer
- (20,000 participants in the study)
Tutkimuksen tekivät:
- University of California
- Stanford University School of Medicine
https://www.universityofcalifornia.edu/news/older-first-time-mothers-ar…
Vierailija kirjoitti:
Ei mullekkaan, vaikka ikää on vielä enemmän.
Minulla ikää jo melkein 60, eikä vauvakuumeesta tietoakaan. Sitä tässä odotellaan.
Ei mullekkaan, vaikka ikää on vielä enemmän.