Oletko koskaan nukahtanut istualtasi, esim töissä tai kotona
Kommentit (12)
- yläasteella kemian tunnilla, opettaja naputti karttakepillä päähän herätykseksi
- pari kertaa puhelimessa (yöllä)
- yöllä wc-ssä
vähän vaikeaa on ollut etukäteen huomata, että nukahtaa :)
en ole erityisen rento tyyppi. ehkä siksi ei ole tapana nukahdella epätavallisissa paikoissa...
Telkkua katsellessa, kirjaa lukiessa jne. Nukahdan myös helposti autoa ajaessani, joten pyrin välttämään väsyneenä ajoa viimeiseen saakka.
Tietokoneen ääressä kun olin niin ei sitä kukaan huomannut:)
olen nukahtanut kirja käsissä monta kertaa, kerran ainakin kosmetologilla kasvonaamion alle ja kerran jopa kampaamossa siihen epämiellyttävälle hiustenpesupaikalle. Myös vyöhykeratahierojan käsittelyssä olen torkahtanut ja herännyt sitten säpsähtäen.
Mutta raskausaikana kyllä nukahti herkästi muuallekin.
nukahtelen työn ääressä. Aina työviikolla :) kerkiän 5-10 minuuttia nukkua. Pitkät työvuorot.
töitä tehdessäni (tehtaan linjalla) nukahtanut. Heräsin kyllä ihan itse mutta parin kohta taas pää retkahti. Tätä jatkui hetken ja totesin että pakko varmaan mennä hetkeksi pihalle... Muitakin nukkujoita aina joskus näki.
Koulussa ala-asteelta asti olen joskus nukahtanut kesken tunnin, tai läksyjen teon. Vessaankin on tullut nukahdettua. Raskausaikoina en ole muistaakseni nukahdellut pystyyn, mutta lasten ollessa vauvoja on molempien kohdalla nukahdettu istualleen montakin kertaa - ensimmäistä koliikkivauvaani vaunuissa keinuttaessani nukahdin sohvalle yllättäen, sekä keinutuoliin vauvan ollessa kantoliinassa (onneksi). Toisen vauvani kanssa en ole kuin kerran tai kaksi nukahtanut istualleen, ja sekin vain siksi, etten ole tajunnut ajoissa painua sänkyyn.
töihin tietsikan ääreen ja joskus palaveriin, kotona tietsikan/tv:n/kirjan ääreen, vessaan jne.
Ja bussiin, autoon (varon ajamasta vähäänkään väsyneenä, pitkiä matkoha jne.).
Silloin yksi lapsistamme oli ihan pieni ja yöt ja päivät oli pelkkää valvomista.