Te jotka ETTE OTA si-rokotusta pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja.
Kommentit (29)
sä ap koskaan tuntenut itseäsi tyhmäksi?
Nyt voisi olla sellainen sopiva hetki.
Te, jotka autoilette, pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos onnettomuuteen jouduitte, mitäs lähditte liikenteeseen). Te, jotka ajatte polkupyörällä, pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos onnettomuuteen jouduitte, mitäs lähditte liikenteeseen). Te, jotka tupakoitte, pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos tulee joku keuhkojuttu). Te, jotka syötte liikaa (lihavuus), pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos kohonneen riskin vuoksi saatte vaikka aivohalvauksen tai sydäninfarktin). Ja niin edelleen! Näinkö ajattelit, vai? Minä en ajattele näin. Kukaan ei halua teholle, ei ne jotka eivät ota rokotusta eivätkä ne jotka ottavat. Huomaa myös, että esim. rokotteelle allergiset eivät ota rokotetta, jotta eivät päätyisi teholle.
Eihän noita sinun esimerkkejäsi voi oikein verrata ap:n teesiin.
Sinun olisi pitänyt kirjoittaa näin: " te jotka autoilette, ettekä käytä turvavöitä, pysykää poissa teholta..jne"
tai
"te jotka ajatte polkupyörällä, ilman kypärää, pysykää poissa teholta..jne"
tosin ne sinun tupakoiville ja liikaa syöville kehotukset voisin itsekin allekirjoittaa..
Tämä on just sitä, että ihmiset haluavat oman valinnanvapauden nimissä elää aivan kuten huvittaa ja kukaan ei saisi ohjata tai ainakaan (hui!) määrätä tekemään mitään vastoin henkilön omaa tahtoa, vaikka tämä määräys olisikin henkilön hengen ja terveyden suojelemiseksi asetettu.
Ja sitten kun sairastutaan ja/tai vammaudutaan ohjeista piittaamatta, niin vaaditaan kaikki apu, hoito ja palvelu heti kaikki mulle nyt!!
Kuinkahan moni suomalainen on jo rokotettu? Kuinka moni on saanut MINKÄÄNLAISTA hoitoa vaativia oireita? Saati tehohoitoa vaativia? Uskon kyllä että jos ap rokotetaan (jollei ole minun laillani jo rokotettu), ei hän teholle siitä piikistä joudu. Ole ihan huoleti.
Ap pysyy myös pois teholta saatuaan rokotteesta vahvoja oireita.
Minä en kuulu mihinkään riskiryhmään ja siksi en sitä saa ja jos joskus päätetään se antaa niin luultavasti olen saanut jo sikainfluenssan
Mitään vakavia haittavaikutuksia rokotteesta ei todellisuudessa ole raportoitu, ja jos joku vain typeryyttään jättää sen ottamatta, vaikka olisi rokotteen saanut, niin kyllä se on poissa meiltä, jotka emme vielä voi rokotetta edes saada.
Olen ihan samaa mieltä, että jos joku ajaa autoa ilman turvavöitä, on itse aiheuttanut kuolemansa, jos onnettomuuteen joutuu.
Mutta tottakai tosipaikan tullen kaikki on hoidettava. Suututtaa vain typeryys, missä oikeasti leikitään TOISTEN ihmisten hengellä.
Te, jotka autoilette, pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos onnettomuuteen jouduitte, mitäs lähditte liikenteeseen). Te, jotka ajatte polkupyörällä, pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos onnettomuuteen jouduitte, mitäs lähditte liikenteeseen). Te, jotka tupakoitte, pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos tulee joku keuhkojuttu). Te, jotka syötte liikaa (lihavuus), pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos kohonneen riskin vuoksi saatte vaikka aivohalvauksen tai sydäninfarktin). Ja niin edelleen! Näinkö ajattelit, vai? Minä en ajattele näin. Kukaan ei halua teholle, ei ne jotka eivät ota rokotusta eivätkä ne jotka ottavat. Huomaa myös, että esim. rokotteelle allergiset eivät ota rokotetta, jotta eivät päätyisi teholle.
luultavasti tartuttavat sellaisen joka ei esim. kanamuna-allergian takia voi rokotetta ottaa. Joukkosuoja antaisi suojan niillekin jotka rokotetta ei voi ottaa. Ja kyllä olen tietoinen että suoja rokotuksesta on 90%, mutta se on myös sen 90% enemmän kuin kokonaan ottamatta jättäminen.
sitä laittaa.
ja olen riskiryhmässä,saisin rokotteen jo nyt.
mutta-mikäli tarvitsemme tehohoitoa,se nyt vaan valitettavasti on niin,että siitä en kieltäydy.... JOS niin huonosti kävisi.
Mouhoa samalla niille, jotka eivät ota kausi-influenssa rokotetta! Se tuppaa tappamaan enempi kuin tämä paljon parjattu si!
sitä laittaa. ja olen riskiryhmässä,saisin rokotteen jo nyt. mutta-mikäli tarvitsemme tehohoitoa,se nyt vaan valitettavasti on niin,että siitä en kieltäydy.... JOS niin huonosti kävisi.
Mouhoa samalla niille, jotka eivät ota kausi-influenssa rokotetta! Se tuppaa tappamaan enempi kuin tämä paljon parjattu si!
jotka kulkevat oisten siivellä ja ajattelevat aina vain ja ainoastaan itseään. Näitä valitettavasti on. Aikaisemmin se on ollut pieni joukko, mutta nyt tämä itsekkäiden joukko on kasvanut, heillä ei ole minkäänlaista yhteisöllistä tuntoa. Tämä joukko tulee kasvamaan ja rapauttamaan lopuksi koko yhteisöllisyyden. SIitä eteenpäin vain vahvat pärjää kyynärpäätaktiikalla. Köyhät ja heikot kyykkyyn.
Kuka tässä pelkistä lapsista on puhunut? Pahoja jälkitauteja voi saada myös tavallisesta kausi-influenssasta.
Ja huutakaa niille, jotka käyttävät alkoholia, kun päissään tuolla kaatuvat ja aiheuttavat suuret menoerät. Ei olis poliiseistakaan pulaa jos ei alkoholia olis. Tai ne tupakoitsijat joille tehään kalliita hoitoja.. Tai ne, jotka itse aiheutetusti hankkivat aikuistyypin diapeteksen läskeillään! Niin, listaa vois jatkaa loputtomiin...
Kuka tässä pelkistä lapsista on puhunut? Pahoja jälkitauteja voi saada myös tavallisesta kausi-influenssasta. Ja huutakaa niille, jotka käyttävät alkoholia, kun päissään tuolla kaatuvat ja aiheuttavat suuret menoerät. Ei olis poliiseistakaan pulaa jos ei alkoholia olis. Tai ne tupakoitsijat joille tehään kalliita hoitoja.. Tai ne, jotka itse aiheutetusti hankkivat aikuistyypin diapeteksen läskeillään! Niin, listaa vois jatkaa loputtomiin...
Mutta juuri nyt tällä viikolla tuo influenssarokotus ja siitä kieltäytyminen sattuu olemaan ajankohtainen aihe, joten nyt huudetaan siitä.
Ja huutakaa niille, jotka käyttävät alkoholia, kun päissään tuolla kaatuvat ja aiheuttavat suuret menoerät. Tai ne tupakoitsijat joille tehään kalliita hoitoja.. Tai ne, jotka itse aiheutetusti hankkivat aikuistyypin diapeteksen läskeillään! Niin, listaa vois jatkaa loputtomiin...
Eihän noita sinun esimerkkejäsi voi oikein verrata ap:n teesiin. Sinun olisi pitänyt kirjoittaa näin: " te jotka autoilette, ettekä käytä turvavöitä, pysykää poissa teholta..jne" tai "te jotka ajatte polkupyörällä, ilman kypärää, pysykää poissa teholta..jne" tosin ne sinun tupakoiville ja liikaa syöville kehotukset voisin itsekin allekirjoittaa.. Tämä on just sitä, että ihmiset haluavat oman valinnanvapauden nimissä elää aivan kuten huvittaa ja kukaan ei saisi ohjata tai ainakaan (hui!) määrätä tekemään mitään vastoin henkilön omaa tahtoa, vaikka tämä määräys olisikin henkilön hengen ja terveyden suojelemiseksi asetettu. Ja sitten kun sairastutaan ja/tai vammaudutaan ohjeista piittaamatta, niin vaaditaan kaikki apu, hoito ja palvelu heti kaikki mulle nyt!!
epäkohtaa? Teillä ei kukaan koskaan tee mitään väärin millään elämän osa-alueella?
Jos lapsesi alkaisi käyttää huumeita, et toivoisi hänelle parasta mahdollista hoitoa, koska itsehän on kuoppansa kaivanut?
KOhtahan sairaalat voisi vallan sulkea kokonaan, harva meistä hoitoa ansaitsee.
Eihän noita sinun esimerkkejäsi voi oikein verrata ap:n teesiin. Sinun olisi pitänyt kirjoittaa näin: " te jotka autoilette, ettekä käytä turvavöitä, pysykää poissa teholta..jne" tai "te jotka ajatte polkupyörällä, ilman kypärää, pysykää poissa teholta..jne" tosin ne sinun tupakoiville ja liikaa syöville kehotukset voisin itsekin allekirjoittaa.. Tämä on just sitä, että ihmiset haluavat oman valinnanvapauden nimissä elää aivan kuten huvittaa ja kukaan ei saisi ohjata tai ainakaan (hui!) määrätä tekemään mitään vastoin henkilön omaa tahtoa, vaikka tämä määräys olisikin henkilön hengen ja terveyden suojelemiseksi asetettu. Ja sitten kun sairastutaan ja/tai vammaudutaan ohjeista piittaamatta, niin vaaditaan kaikki apu, hoito ja palvelu heti kaikki mulle nyt!!
epäkohtaa? Teillä ei kukaan koskaan tee mitään väärin millään elämän osa-alueella? Jos lapsesi alkaisi käyttää huumeita, et toivoisi hänelle parasta mahdollista hoitoa, koska itsehän on kuoppansa kaivanut? KOhtahan sairaalat voisi vallan sulkea kokonaan, harva meistä hoitoa ansaitsee.
eli ei riskejä eikä itseaiheutettuja sairauksia.
toki, onhan sekin jotain. Mutta itse ap:n kysymykseen: kaikki eivät rokotetta saa. Esimerkiksi itse en kuulu mihinkään riskiryhmään. Eli en sitä saa.
toki, onhan sekin jotain. Mutta itse ap:n kysymykseen: kaikki eivät rokotetta saa. Esimerkiksi itse en kuulu mihinkään riskiryhmään. Eli en sitä saa.
levitätkö tahallasi väärää tietoa?
Koska olen siinä ryhmässä joka ei rokotetta saa, vaikka haluaisi!!
Te, jotka autoilette, pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos onnettomuuteen jouduitte, mitäs lähditte liikenteeseen).
Te, jotka ajatte polkupyörällä, pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos onnettomuuteen jouduitte, mitäs lähditte liikenteeseen).
Te, jotka tupakoitte, pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos tulee joku keuhkojuttu).
Te, jotka syötte liikaa (lihavuus), pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja (jos kohonneen riskin vuoksi saatte vaikka aivohalvauksen tai sydäninfarktin).
Ja niin edelleen!
Näinkö ajattelit, vai? Minä en ajattele näin. Kukaan ei halua teholle, ei ne jotka eivät ota rokotusta eivätkä ne jotka ottavat.
Huomaa myös, että esim. rokotteelle allergiset eivät ota rokotetta, jotta eivät päätyisi teholle.