Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ETTE OTA si-rokotusta pysykää sit myös pois teholta viemästä paikkoja.

Vierailija
30.10.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ota tehostetta. Lapsilla korkeampi, mut ei tavis aikuisilla

Vierailija
22/29 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen todellinen hinta. Sitten olis yhteiskunnalla varaa ostaa lisää välineitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap pitää vain turpansa kiinni.

Ennen tammikuuta emme me ei-riskiryhmäläiset saa rokotetta ja jos epidemia on silloin jo mennyt ohi ei rokotetta edes harkita annettavaksi kaikille.

Vierailija
24/29 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa jokainen tekisi juuri niin kuin haluaa..jokaisella on oikeus kieltaytya rokotteesta ja asia ei muille kuulu.huolehikaa yleiskunnosta ja hygieniasta! itse asun skotlannissa jossa si on paljon pahempi kun siella. olen raskaana enka aio rokotetta ottaa..ihan sen takia ettei sita ole tarpeeksi testattu ja nimenomaan sikiolle koituvia haittoja...sanoka mita sanotte, omapahan on valintani ja muille asia ei kuulu sitten patkaakaan..

Vierailija
25/29 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rokotteen saisit, etkä sitä ota, niin kannattaa pysyä sitten sairaana kotona eikä viedä resursseja niiltä, jotka ovat ottaneet asian vakavasti.

Vierailija
26/29 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kuuluu riskiryhmään, mutta ei meitä tarvitse rokottaa.

Vierailija
27/29 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin neuvoloissa siihen jo rokotteet. Jos ei ole saanut sika-influenssaa ennen sitä ja saa kausi-influenssan niin ilmeisesti ei tarvitsekaan rokotetta. Ruotsissa ainakin kausi-influenssan tulo lopetti sikaepidemian.

Vierailija
28/29 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ainakaan tarvita tehohoitopaikkoja tämän taudin aikaan..jälkitaudit voi kyllä olla vielä edessä, mut ihan kunnialla kotona sairastamisella selvitty. ehkä nyt vähän liioittelua tämän taudin kanssa. hohhoijaa... ikähaarukka meillä taudin sairastaneilla 3kk-29v, eikä kukaan niin huonossa kunnossa että olis päivystystä tarvittu.

Vierailija
29/29 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki, onhan sekin jotain. Mutta itse ap:n kysymykseen: kaikki eivät rokotetta saa. Esimerkiksi itse en kuulu mihinkään riskiryhmään. Eli en sitä saa.

levitätkö tahallasi väärää tietoa?

tämän tiedon minulle kertoi ystäväni joka on töissä terveydenhuollossa ja sai siis rokotteen viime viikolla ja hänelle oli sanottu siellä rokotuksessa näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi