Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä (melkeen) aina palelen?

Vierailija
30.10.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama vika. Vaikka sisällä olisi kuinka lämmin, minulla on kylmä. Tai jos olen ollut ulkona viileässä pari tuntia, niin sisällä joudun "sulattelemaan" itseäni koko loppupäivän. Ja vaikka mätän monta puseroa ja villapaitaa, niin ei auta. Jotenkin kylmyys tulee sisältäpäin. Mikähän auttaisi?

Vierailija
2/14 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että krooninen palelu lähtee sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama, ja vuosia myöhemmin todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta... meeppä mittauttaan tsh-arvo... simppeli verikoe.. kilpparin vajis on suht yleinen, mutta ikävä juttu:/ vaikuttaa koko kropan toimintaan...

Vierailija
4/14 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti palelen tosi usein. Asunnossa lämmintä 24 astetta ja se on juuri sopiva. Avanossa käyn myös, mutta sen teho on lyhytaikainen. Tunnim pari käynnin jälkeen on lämmin, sitten alkaa sama palelu.

Vierailija
5/14 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö itsellesi kunnon völlingit ympärille niin ei tarvi palella...Mulla on aivan järjettömän hyviä vinkkejä, miten saada luonnon omaa suojaavaa eristettä :)

Vierailija
6/14 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua palelee aina, kun on huono hb. Nyt rautakuurille!

Vierailija
7/14 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos istuu koneen ääressä tekemättä mitään niin nopeasti tulee kylmä. 10 punnerrusta tai imurointi lämmittää kummasti!

Vierailija
8/14 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen energiansaanti.

Vierailija
9/14 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla uutisoitiin, että ihminen palelee tuntiessaan itsensä ulkopuoliseksi. Osittain varmaan huuhaatutkimus, mutta voi siinä piillä totuuden siemen.

t. toinen vilukissa

Vierailija
10/14 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tupakoi, huono ääreisverenkierto voi olla kyllä muutenkin. Syön terveellisesti, urheilen erittäin paljon, hemoglobiini lähellä 150, syön joka verenluovutuksen jälkeen rautakuurin. En käy avannossa, meillä sisällä talvisin vain 19-20 astetta lämmintä vaikka patterit täysillä. Enkä tunne itseäni yksinäiseksi. Enkä ole raskaana.

Olen siis muuten vain vilukissa? Tuomittu elämään villasukat jalassa?

Enkä todellakaan kasvata rasvaa ympärilleni sen takia, laitan mieluummin lisää vaatetta.

Vierailija
11/14 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ainakin 20 vuotta. Nyt vihdoin todettiin. Aina ollut iltaisin peittojen sisällä.

Vierailija
12/14 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppari tutkittu eikä vikaa ole.

Aina kylmä ja paleltaa. Näin on ollut niin kauan kuin muistan. Huvittavinta palelussa on se, että kun juoksen pitkiä lenkkejä (juoksen maratoneja), niin noin tunnin juoksun jälkeen alan palella juostessakin vaikka samalla on hiki.

Olen sopeutunut siihen, että olen vilukissa ja meiltä löytyykin paljon erilaisia shaaleja sohvilta ja nojatuoleilta.

Vierailija
13/14 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 50kg ylipainoa ja palelen myös kovasti. Tämä talvi on sitten tuskaista aikaa.

Vierailija
14/14 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen terve ja urheilullinen, normaalilla painoindeksillä (hoikka, mutta en mitenkään alipainoinen) varustettu, ei-tupakoiva, ei-yksinäinen kolmekymppinen. Kilpirauhastestit otettu muussa yhteydessä, eikä niissä - tai missään muussakaaan fyysisesti - ole mitään vikaa. Palelenpahan vaan miltei aina...Silloin kun moni muu istuu t-paidassa kevään ekoina aurinkoisina päivinä, minä istun kevyessä neuleessa ja silloin kun muut ovat kevyessä neuleessa syksyn tullessa, mulla on jo villapaita ja aluspaita päällä...Mitäpä siinä sitten muuta kun kunnolla vaan aina lämmintä päälle.

Tunnen pari muutakin kroonisesti palelevaa vilukissaa laajahkossa tuttavapiirissäni. Toinen on äärimmäisen atleettinen JA kulinaristi nuori mies ja toinen on rehevä istumatyöläinen, nainen. Kumpikaan ei polta, eikä kummalakaan ole mitään todettuja sairauksia. Yhdessä aina vaihdamme palelukokemuksia varsinkin näin talven tullen ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän