Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies valittaa kun ei tule kotona kuulluksi

Vierailija
06.08.2025 |

Heh, olen naisena selvinnyt paljon vähemmällä kun olen lopettanut miehen kuulemiset ja horinat ihan omaan arvoonsa, kuuntelen VAIN mikäli on jotain kuunneltavaa, sellaista ei yleensä ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi selität täällä jonkun täysin tuntemattoman suomalaisen miehen seikkailuista ilman mitään kontekstia? Pitäisikö meidän jotenkin tietää, kenestä puhut?

Vierailija
2/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi selität täällä jonkun täysin tuntemattoman suomalaisen miehen seikkailuista ilman mitään kontekstia? Pitäisikö meidän jotenkin tietää, kenestä puhut?

Tunnetko KAIKKI suomalaiset miehet vaikka ne tänne lueteltaisiin - ERI - ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? En tietenkään. Mutta en ymmärrä, mitä aloittajan kertomuksen on tarkoitus viestittää, kun kukaan ei tiedä, kenestä puhutaan ja mihin tämän tarina jostakin miehestä, josta tiedämme vain sen, että hän on suomalainen, liittyy. Eli jotain muutakin kontekstia kuin jonkun tyypin sukupuoli ja kansalaisuus olisi varmaan hyvä antaa keskustelun alustukseksi.

Vierailija
4/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? En tietenkään. Mutta en ymmärrä, mitä aloittajan kertomuksen on tarkoitus viestittää, kun kukaan ei tiedä, kenestä puhutaan ja mihin tämän tarina jostakin miehestä, josta tiedämme vain sen, että hän on suomalainen, liittyy. Eli jotain muutakin kontekstia kuin jonkun tyypin sukupuoli ja kansalaisuus olisi varmaan hyvä antaa keskustelun alustukseksi.

Pelkäätkö olevasi ap:n kertomuksen mies? 

Vierailija
5/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ap:n mies, joka on suomalainen. Ei olisi mukavaa, jos vielä kuvankin tänne liittäisi. Parempi vain kirjoittaa hieman ympäripyöreästi. Tuskin sinäkään tykkäisit, jos koko nimesi, CV:si, kuvasi ja ehkä jopa someprofiilisi linkattaisiin vauvapalstalle, jotta kommentoijat saavat vähän enemmän kontekstia. 

Vierailija
6/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini sanoi aina, että miehet ovat kuin lapsia. Esitä, että kuuntelet. Teet kuitenkin itse miten parhaaksi näet. On toiminut tähän asti. 

Vierailija
7/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen esimerkki suomalaisesta naisesta. Ei kuuntele mitään, valittaa vain, kun ei saa lisää etuoikeuksia. Itse kussut hommat ja uhriutuu. Hyvä esimerkki siitä entinen pm.

Vierailija
8/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Minun kotonani ei ole miestä, huutakoot ja valitakoot omassa asunnossaan.

Vierailija
9/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini sanoi aina, että miehet ovat kuin lapsia. Esitä, että kuuntelet. Teet kuitenkin itse miten parhaaksi näet. On toiminut tähän asti. 

Niinpä. Ei ole tarvinnut miehistä stressata, kun sellaisia ei ole ollut lähimaillakaan.

Vierailija
10/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ap:n mies, joka on suomalainen. Ei olisi mukavaa, jos vielä kuvankin tänne liittäisi. Parempi vain kirjoittaa hieman ympäripyöreästi. Tuskin sinäkään tykkäisit, jos koko nimesi, CV:si, kuvasi ja ehkä jopa someprofiilisi linkattaisiin vauvapalstalle, jotta kommentoijat saavat vähän enemmän kontekstia. 

Mikä pointti tässä jutussa oikein on? Mitä meidän on tarkoitus tehdä tällä tiedolla? Miksi on tärkeää, että kyseessä on mies ja suomalainen?

Vierailija
11/11 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomainen esimerkki suomalaisesta naisesta. Ei kuuntele mitään, valittaa vain, kun ei saa lisää etuoikeuksia. Itse kussut hommat ja uhriutuu. Hyvä esimerkki siitä entinen pm.

Kuuntelen jumalaa, miksi ihmeessä kuuntelisin jotain miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä