Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pikkuhoususi ja astiapyyhkeet ovat molemmat valkoisia, pesetkö ne samassa koneessa

Vierailija
30.10.2009 |

esim 60 asteessa? vai pesetkö hygieenisyyden vuoksi eri koneellisessa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 asteessa pyörii alkkarit, pyyhkeet ja kestovaipat.

Vierailija
42/47 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa 40 pikapesussa alkkarit, kestovaipat, vieraspyyhkeet, käsi- ja keittiöpyyhkeet. Nehän käy kumminki päivän käytön jälkeen pesussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä imen mun miehen munaa, ei todellakaan hetkauta kalsarit ja astiapyyhkeet samassa koneessa!

Desinfioiko ap ukkonsa värkit ennenkuin ottaa suihin? Anna mä arvaan, et edes ota...

Vierailija
44/47 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko siis ihmisillä nykyään oikeasti astiapyyhkeitä? Miksi? Mä kuivaan astiat astiankuivauskaapissa, siis sinne vaan laitan ja siellä ne kuivuu. En mä siihen mitään pyyhkeitä käytä.

Uusiin keittiöihin ei useinkaan laiteta kuivauskaappia. Meilläkin on altaan yllä 60cm leveä kaappi, josta vain alin hylly on kuivaushylly. Astiat kun yleensä nostetaan kuivina koneesta suoraan tavalliseen hyllykaappiin. Itse tiskaan kattilat tavallisesti käsin ja kuivaan pyyhkeellä, jotta saan ne suoraan omaan vetolaatikkoonsa, en ala niitä säilöä kuivauskaapissa.

Ja kyllä, pesen sekaisin esim. kestositeet, siivousliinat ja astiapyyhkeet. Joskus on jotain muutakin vaaleaa pyykkiä samassa koneessa.

Vierailija
45/47 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut asiaa hygieniajuttuna, olen vain niin tottunut tekemään.

Vierailija
46/47 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa koneessa pyörii myös mm. taaperon kestot.

ällöttävää

Vierailija
47/47 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa koneessa pyörii myös mm. taaperon kestot.

ällöttävää

Jos pesty pyykki ei haise pahalle, eikä siinä ole näkyvää likaa, se EI ole likaista, oli sitten koneeseen laitettaessa mitä tahansa likaa pyykissä.

Mua taas OIKEASTI ällöttää pöpökammoiset ihmiset. Mun mielestä bakteerineuroottisuus on inhottavaa. Jotenkin tulee kylmät väreet sellaisista ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä