Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette ota SIKAROKOTETTA!!

Vierailija
30.10.2009 |

-Miksi ette?

-Rokotatteko perus-sairaudettomet lapsenne?

-Onko lapsesi päiväkodissa vai pph:lla / kotona?

Itse en usko ottavani rokotetta, tai olen vähän kahden vaiheilla. Lastakaan en taida rokottaa. Minulla on neljä vuotias terve tyttö.

olenko ihan hullu!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu mihinkään riskiryhmään. Lisäksi olen sairastanut A-influenssan, joka antaa jonkinasteisen suojan. Lapsen rokotutan, on koihoidossa. Sen verran kamala tauti, jota en lapselle halua.

Vierailija
2/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksette, ei miksi ette. Sori.

Olen kuullut niin paljon puolesta ja vastaan väittelyä sekä (turhaa) pelottelua. Itse en myöskään kuulu riskiryhmään, siksi jätän ottamatta. Jos se tulee niin sitten se tulee ja possut sairastetaan ;)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään riskiryhmään

Vierailija
4/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotteen. En halua mitään influenssan jälkitauteja tähän taloon. Sellaisia on sairastettu aikaisemmin eivätkä ne ole lapselle kivoja!!!

Lapset tosin saavat rokotteensa vasta marraskuun lopussa ja silloin voi jo olla liian myöhäistä:(.

Vierailija
5/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lapsenikaan kuulu. En ota rokotusta.

Vierailija
6/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha rokottaa, kun tauti on puolella suomalaisista

kuukauden kuluttua sairastettuna.

Vierailija
7/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha rokottaa, kun tauti on puolella suomalaisista kuukauden kuluttua sairastettuna.

Vierailija
8/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette ota SIKAROKOTETTA!!

-Miksi ette?

-Rokotatteko perus-sairaudettomet lapsenne?

-Onko lapsesi päiväkodissa vai pph:lla / kotona?

Rokotteesta tulee niin paljon ristiriitaista tietoa. Minulle tulee tunne, että kukaan ei tiedä mistään mitään. Asiantuntija luulee... On sitä mieltä, että... Arvelee... Näyttäisi siltä...

Emme rokota lapsia. Toinen lapsistamme sai voimakkaan ihoreaktion tavallisesta influenssarokotteesta, se pisti harkitsemaan tätä rokotusasiaa uudelleen.

Rokotteet ovat myöhässä. Epidemia on alkanut, ja rokotukset vasta tulossa. Täyden rokotesuojan kehittyminen kestää aikansa. Epidemia näyttää ehtivän tänne ennen kuin lapsia aletaan rokottaa.

Toinen lapsi päiväkodissa, toinen kotona. Jos päiväkotiin tulee sikainfluenssaa, otamme lapsemme pois hoidosta vähäksi aikaa.

Lapsemme eivät kuulu riskiryhmiin.

Vierailija
9/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannalla, mutta ne tulevat auttamattomasti liian myöhään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän