Lue keskustelun säännöt.
Paljonkohan viulutunnit maksavat? Ja onko ihan tyhmää aloittaa
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Itse aloitin 9 vuotiaana kitaran soiton, ja soitin noin parivuotta? Ja sen jälkeen aloitin pianon soiton ja soitin sitä 3 vuotta ja harrastin kitaran soittoa samaa aikaan kunnes lopetin kitaran soiton. Ja olen nyt 13 ja lopetin viime vuonna eli 12 vuotiaana pianon soiton. Ja kun kuuntelin YouTubesta todella koskettavan kappaleen kuin Celtic Women - You Raise Me Up...Ei herranjumala sai minut kyyneliin. Ja innostukseni alkoi tuon musiikin kuuntelemisesta ja aloin kuunnella kaikkea muutakin. Ja kävin kysymässä isältäni että voinko aloittaa viulunsoiton. Isäni vähä mietti ja kysyi miksi. Vastasin koska se on kaunista, ja itelläni meinasi tulla tippa linssiin. Noh...Näytin isälleni yhden viulu videon jossa soitettiin tota "You Raise Me Up' kappaleen ja hämmästyin. Että isältäni vuosi kyynel minun nähden ensimmäistä kertaa. Minultakin tuli videota katsellessa kyynel kuinka kaunista se oli. Ja itse en tuu tulevaisuudessa katumaan että haluan opetella soittamaan viulua, olen hyvin musikaalinen ihminen rakastan ylipäätänsä musiikkia, se on mun elämä. Suosittelen kaikkia harrastamaan jotain soittamista, se on niin ihanaa. (Anteeksi kirjoitusvirheet etukäteen.) Hyviä päiviä kaikille ja opiskelun riemua.