Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaakohan myöhemmin, jos hankkii vain kaksi lasta?

Vierailija
30.10.2009 |

Mietimme kovasti lapsilukuasiaa. Tällä hetkellä meillä on kaksi lasta, 2 ja 4-vuotiaat.

Mietimme usein millaista olisi jos lapsia olisikin kolme. Se olisi meille ehdoton maksimi.

Harmittaakohan myöhemmin, jos lapsiluku jää kahteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa 2 lasta. Haluttaisiin vielä kolmas, mutta... Toivon, että joskus meillä olisi mahdollisuus hankkia vielä yksi lapsi.

Vierailija
2/6 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä miksi joudutte odottamaan sopivaa hetkeä yrittää kolmatta? Tai siis haaveilette että olisi mahdollisuus saada vielä yksi?

Meillä ei ole biologisia ongelmia saada lapsia eikä rahaongelmatkaan vaivaa, mietin silti ihan liikaa onko "järkevää" hankkia enempää vai pitäisikö tyytyä kahteen aivan ihanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitimme "lastenteon" niin myöhään ettei 3. ollut enää mahdollinen. Kaksi lastani ovat IHANIA ;-), mutta olisin kolmennenkin vielä ottanut...

Vierailija
4/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsiluku on ehdottomasti täynnä. No, vuodet meni ja niin sitte kävi; erottiin jne. Tapasin miehen ja sain sen kaipaamani kolmannen... :D mutta näköjään nälkä kasvaa syödessä... miksei sitä neljättäki... siihe sit jäis... :)))

Että jos vaan voit niin tehkää. Lapsissa on tulevaisuus.

Vierailija
5/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa siis nytkin jo, että lapsiluku on nyt täynnä, kun on kaksi. En haluaisi laittaa mitään rajaa siihen, montako lasta saa tulla - mutta mieheni on todennut, että kaksi saa luvan riittää. Hän ei suostu tippaakaan edes kuuntelemaan minua, ottamaan mua huomioon tai edes keskustelemaan asiasta kanssani, joten tämä vaikuttaa meidän parisuhteeseenkin - katsotaan nyt sitten miten.

Vierailija
6/6 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään yleispätevää ei voi sanoa.

Minulla on kaksi lasta ja nyt on se "myöhemmin". Minua ei harmita. Näin on ollut aina hyvä ja on edelleen.

Täällä joskus sanotaan että jokaiselta naiselta jää lopulta puuttumaan "vielä yksi vauva". Minulta ei puutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän